Παρασκευή 11 Νοεμβρίου 2016

Κούγιας: Δεν είμαι κοντός, είμαι 1,79. «Αυτή την ιστορία την κατασκεύασε ο Λαζόπουλος με σκοπό να με γελοιοποιήσει»

Κούγιας: Δεν είμαι κοντός, είμαι 1,79
Ολομέτωπη επίθεση στον Λάκη Λαζόπουλο έκανε ο ποινικολόγος Αλέξης Κούγιας, μιλώντας για την προσωπική ζωή του παρουσιαστή.
Ο κ. Κούγιας με σειρά συνεντεύξεών του επιτίθεται στο Λάκη Λαζόπουλο, ενώ τον κατηγορεί ότι έφτιαξε μια διαδικασία δυσφημήσεώς του. «Εχει αλλοιώσει την προσωπικότητά μου...
και έφτιαξε έναν επίπλαστο χαρακτήρα μου. Στη προσωπική μου ζωή ό,τι ήθελα να πάρω το πήρα. Δεν έχω κάποιο κόμπλεξ, απλά δεν μου αρέσει η παράφραση της πραγματικότητας. Με είπε κοντό επειδή δεν είχε κάτι άλλο να πει. Ο άνθρωπος δεν είχε τι άλλο να πει και έφτιαξε μια διαδικασία δυσφημήσεως προς το πρόσωπό μου και όταν συναντηθήκαμε από κοντά μου ζητούσε γονατιστός συγγνώμη», έλεγε χθες σε ραδιοφωνικό σταθμό της Θεσσαλονίκης (Arena fm).
Ο κ. Κούγιας τονίζει σε σημερινή συνέντευξή του στη Freddo τονίζει ότι ο κ. Λαζόπουλος θέλει να καταστρέψει το επαγγελματικό του προφίλ.
«Δεν είμαι κοντός. Είμαι 1.79. Μάλιστα όταν έπαιζα ποδόσφαιρο κάλυπτα τη θέση του στόπερ, ήμουν δηλαδή στα ψηλά παιδιά. Αυτή την ιστορία την κατασκεύασε ο Λαζόπουλος με σκοπό να με γελοιοποιήσει».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr
politisvaris1@yahoo.gr

Blog Archive