Δευτέρα 22 Φεβρουαρίου 2010

ΟΤΑΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΔΕΝ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΤΑ... ΧΑΠΙΑ ΤΟΥΣ, ΑΥΤΑ ΠΑΘΑΙΝΟΥΝ!!

Το ΚΚΕ και ο Καρατζαφέρης είναι οι σημερινές "πληγές" της Δημοκρατίας
Κανένα φασιστικό αντιλαϊκό μέτρο ή προδοτικό αντεθνικό σχέδιο δεν θα είχε "περάσει" σήμερα από τη Βουλή, αν δεν υπήρχαν το ΚΚΕ και ο Καρατζαφέρης μέσα σ' αυτήν. Ξένα συμφέροντα ελέγχουν απόλυτα αυτούς τους δύο φασιστικούς "βραχίονες" και με τον τρόπο αυτόν ελέγχουν τη Βουλή μας και άρα και τη Δημοκρατία μας. Αυτά τα συμφέροντα υπηρετούν τα δύο αυτά κόμματα και γι' αυτό πληρώνονται αδρά. Κάτω από έναν κοινό και "έξωθεν" καθοδηγούμενο παρακρατικό έλεγχο είναι "συντονισμένα" στην υπηρεσία των ίδιων συμφερόντων. Η Δημοκρατία μας σήμερα δεν λειτουργεί, γιατί έχει παγιδευτεί από τους φασίστες. ...

Τραϊανού Παναγιώτης

Πρόεδρος του ΕΑΜ.Β’

www.eamb.gr

Σημ.SKEFTOMASTEELLHNIKA.GR: Αχ, βρε "ΠΡΟΕΔΡΕ", πάρτα τα ρημάδια τα χάπια , όπως σούπε ο γιατρός!! Μια είσαι όταν τα παίρνεις!!

27 σχόλια:

  1. χαχαχα.. Ο τύπος είναι γελοία άρρωστος!....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αν ΕΑΜ..Β!, ΑΝ ... ΕΑΝ Γ!!, ΑΝ ΚΑΙ ΕΑΝ Δ!! Τότε στο ΕΑΝ Ε!! .... ΤΗ ΒΑΨΑΜΕ!! ΟΥΑΟΥ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γιαουρτάκια με ψυχοφάρμακα ΠΟΥ πουλάνε;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. πολυ σωστα σας τα λεει ο τραϊανου.παρα πολυ σωστο αυτο που ειπε!προβοκατορες του πατριωτικου χωρου οι μεν,του εργατικου οι δε.μπορειτε να τον διαψευσετε; ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΣΤΑ ΠΙΟ ΤΡΕΛΑ ΣΑΣ ΟΝΕΙΡΑ!!!ΜΟΝΟ ΜΕ ΕΙΡΩΝΙΕΣ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΝΑ ΑΠΑΝΤΑΤΕ! ΑΡΡΩΣΤΑ ΚΟΜΜΑΤΟΣΚΥΛΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. χαχαχα...

    Ανώνυμος 6:29 π.μ.

    Κι εσύ προβοκάτορας είσαι υπερ του Τραϊανού του προβοκάτορα κατά όλων των άλλων.. Μπορείς να το διαψέυσεις;.. Αν όχι παραδέξου το...

    ..Με την λογική σας, φάρμακα χρειάζεστε...

    Διάβασε καλύτερα:
    "Κανένα φασιστικό αντιλαϊκό μέτρο ή προδοτικό αντεθνικό σχέδιο δεν θα είχε "περάσει" σήμερα από τη Βουλή, αν δεν υπήρχαν το ΚΚΕ και ο Καρατζαφέρης μέσα σ' αυτήν." χαχαχα...

    Σε λίγο θα μας πείτε πως φταίει και ο Ρουβάς για τα φασιστικά αντιλαϊκά μέτρα του ΠΑΣΟΚ και της ΝΔ... Πάρτε τα φάρμακά σας λέω εγώ, και κάντε μας τη χάρη με τις @@ριές σας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. # area51gr
    δεν προκειται να ασχοληθω με καποιο εγκαθετο και πιθανως και πληρωμενο κομματοσκυλο σαν εσενα, που το μονο που κανει ειναι να προπαγανδιζει μεσω του διαδυκτιου προς αλιευση ψηφων..ειναι φανερο το ποσο γλοιωδη κ εγκαθετο ατομο εισαι.ευκολα το διακρινει καποιος που παρακολουθει τα γραφομενα σου. γνωστος ο ρολος σου...οσα γραφεις,κινουνται παντα στην τροχια της πολιτικης του καρατζαφερη..εσυ δεν εχεις προσωπικη πολιτικη αποψη.δεν σε ενδιαφερει να εχεις αλλωστε.εσυ εισαι ΜΟΝΟΝ καρατζαφερικος.τιποτα αλλο.του δικαιολογεις το καθε τι,εισαι σαν ενα ειδος προσωπικου του εκπροσωπου μεσω του διαδικτιου..ειναι φυσικο εξαλλου.το διαδικτιο ειναι ενα πολυ σοβαρο κομματι για ολα τα κομματα..ευκολα διακριτο λοιπον το ποιος σε βαζει κ τα λες ολα αυτα..εννοειται οτι απαξιω περαιτερω συνεχιση της κουβεντας μαζι σου...α, και για να σας προλαβω: ΟΧΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ Ο Η-Ο...


    ΄΄΄΄…Το άλλο τρίγωνο Τελ Αβίβ-Άγκυρα-Ουάσιγκτον έχει χάσει το ένα του «πόδι». Υπενθυμίζουμε ότι η Τουρκία, έχει διαρρήξει προ μηνών τις σχέσεις της με το Ισραήλ. Σε αυτό λοιπόν το σκέλος, η Ελλάδα μπορεί να παίξει σημαντικό ρόλο, αντικαθιστώντας το αποχωρήσαν σκέλος και δημιουργώντας τον άλλο πόλο στήριξης μέσω του οποίου θα επιδιώξει και θα επιτύχει την στήριξη αφενός μεν της οικονομίας της, αφετέρου δε της ανάπτυξης μέσω της εκμετάλλευσης της γεωστρατιωτικής της θέσης΄΄΄΄

    αυτη ειναι η θεση σας.συνεργασια με τους εβραιους κ τις η.π.α. τα συμπερασματα ανοικουν στο αναγνωστικο κοινο..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Η ΕΛΛΑΣ ΜΑΛΛΟΝ ΕΧΕΙ ΓΛΥΤΩΣΕΙ ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΚΑΠΟΙΑ ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΚΑ ΣΧΕΔΙΑ ΛΟΓΩ ΤΟΥ ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗ. ΚΑΙ ΤΟ ΚΥΡΙΩΤΕΡΟ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ ΜΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΦΩΝΗ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ ΑΝ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΤΕ ΤΟ ΚΑΝΑΛΙ ΤΗΣ. ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ Hellas-Orthodoxy ΕΧΩ ΝΑ ΠΩ ΟΤΙ ΜΑΛΛΟΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΗ ΟΝΟΜΑ ΚΑΙ ΝΑ ΓΙΝΗ ΝΔ- Orthodoxy. ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΤΗΝ ΕΦΑΣΑΝ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ "ΜΕΓΑΛΑ" ΚΟΜΜΑΤΑ ME ΤΙΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΤΟΥΣ ΑΠΟ ΤΟ '74 ΚΑΙ ΜΕΤΑ. ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΠΑΡΟΧΗΣ ΙΘΑΓΕΝΕΙΑΣ ΣΤΟΥΣ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΨΗΦΙΖΗΣ ΝΔ Η ΟΠΟΙΑ ΘΕΛΕΙ "ΟΜΑΛΗ ΕΝΤΑΞΗ" . ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΠΟΤΕ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΙΘΑΓΕΝΕΙΑ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΨΗΦΟΥ ΟΙ ΠΑΡΑΝΟΜΩΣ ΕΙΣΕΛΘΟΝΤΕΣ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΝΟΗΜΑ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΝΟΜΟΥΣ. ΤΟ ΜΟΝΟ ΚΟΜΜΑ ΠΟΥ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΙ ΑΥΤΗ ΤΗ ΘΕΣΗ ΞΕΚΑΘΑΡΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΛΑ.Ο.Σ. ΚΑΙ ΜΕ ΤΗ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΤΟ ΙΔΙΟ . ΚΑΙ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΕΘΝΙΚΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ . ΑΡΑ ΜΗΝ ΜΑΣ ΚΑΝΕΤΕ ΤΟΥΣ ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ ΚΥΡΙΟΙ ΤΟΥ Hellas-Orthodoxy ΓΙΑΤΙ ΜΑΛΛΟΝ ΔΕΝ ΕΙΣΤΕ ΚΑΙ ΤΟΣΟ. ΑΝ ΕΙΣΤΑΙ ΔΩΣΤΕ ΤΟΥ ΔΥΝΑΜΗ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΜΕΤΑΞΥ ΜΑΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΤΙΣ ΣΥΖΗΤΑΜΕ ΜΟΛΙΣ ΗΣΥΧΑΣΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ. ΤΩΡΑ ΠΡΟΕΧΕΙ Η ΣΩΤΗΡΙΑ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΟΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @ Ανώνυμος 7.46

    - «δεν προκειται να ασχοληθω»... Και γιατί ασχολείσαι βρε άρρωστε;

    - «και πληρωμενο κομματοσκυλο σαν εσενα» .. Αρρωστε.. Δεν με πληρώνει κανείς! Ισα ίσα εγώ πληρώνω και τρέχω εθελοντικά γι' αυτά που πιστεύω. Που θες να το παίξεις και κατηγορητής της Δεκάρας..

    - «το μονο που κανει ειναι να προπαγανδιζει μεσω του διαδυκτιου προς αλιευση ψηφων».. Το να προβάλω αυτό που πιστεύω, όσο πιο σωστά μπορώ, είναι θετικό.. Το να κάνω όμως ότι δεν με ενδιαφέρει ο κόσμος να πειστεί γι' αυτό που πιστεύω και να στηρίξει (ψήφους) όταν απαιτείται, ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ.. Άρρωστε ΥΠΟΚΡΙΤΗ!

    - «ειναι φανερο το ποσο γλοιωδη κ εγκαθετο ατομο εισαι».. Ναι ναι.. Ρώτα όσους με ξέρουν να δεις ΠΟΣΟ ΑΡΡΩΣΤΟΣ ΕΙΣΑΙ!

    - «γνωστος ο ρολος σου...οσα γραφεις,κινουνται παντα στην τροχια της πολιτικης του καρατζαφερη».. Σώπα!.. Δηλαδή πρέπει, όσα γράφω επειδή τα πιστεύω, να μην κινούνται στην τροχιά του ΛΑ.Ο.Σ. που θεωρώ πως κάνει τα δέοντα και τα σωστά, αλλά στην τροχία ΤΩΝ ΥΠΟΚΡΙΤΩΝ ΣΥΡΙΖΑ, ΚΚΕ, ΠΑΣΟΚ, ΝΔ κ.α. ε;.. Είπαμε.. Άρρωστοι είστε, ασυναρτησίες θα λέτε.

    - «εσυ δεν εχεις προσωπικη πολιτικη αποψη» Σώπα ρε άρρωστε.. Και ποιός είσαι εσύ που ξέρεις τι έχω εγώ και τι δεν έχω;..

    - «δεν σε ενδιαφερει να εχεις αλλωστε».. τώρα θα μου πεις εσύ τι με ενδιαφέρει και τι όχι;.. Ωρέ μπράβο! Καβάλισες το καλάμι!

    - «εσυ εισαι ΜΟΝΟΝ καρατζαφερικος.τιποτα αλλο».. Τώρα κολλάμε και ταμπέλες. ΡΕ ΔΕΝ ΠΑΣ ΝΑ ΔΕΙΣ ΑΝ ΕΡΧΟΜΑΙ.. ΑΡΡΩΣΤΕ!

    - «του δικαιολογεις το καθε τι,εισαι σαν ενα ειδος προσωπικου του εκπροσωπου μεσω του διαδικτιου», από την στιγμή ΠΟΥ ΟΙ "ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΕΣ" στέκουν - αφού πάντα τις τεκμηριώνω, ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΑ ΛΟΓΙΑ και ΑΡΑ ΣΩΣΤΑ. Εκτός κι αν σε ενοχλεί το ΔΙΚΑΙΟ και το σωστό.. Άρρωστε! .. Στην ουσία οι ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΕΣ αποτελούν την ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΝ ΜΑΥΡΗ ΦΑΣΙΣΤΙΚΗ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ ΣΑΣ - ΤΗΝ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ ΤΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ.. Γι' αυτό σας πονάει! (Θυμίσου π.χ. τον 14ο μισθό.. Μια χαρά τα έλεγα όταν όλοι οι άλλοι κατηγορούσαν τον Καρατζαφέρη, επειδή ΘΙΧΤΗΚΕ Η ΕΤΑΙΡΙΑ ΚΚΕ)

    - «ειναι φυσικο εξαλλου.το διαδικτιο ειναι ενα πολυ σοβαρο κομματι για ολα τα κομματα..ευκολα διακριτο λοιπον το ποιος σε βαζει κ τα λες ολα αυτα» .. ΈΧΕΙΣ ΛΟΓΙΚΗ ΑΜΟΙΒΑΔΑΣ ΑΡΡΩΣΤΕ... Και φυσικά την ΚΑΚΟΠΡΟΑΙΡΕΤΗ ΔΙΑΘΕΣΗ να ΚΡΙΝΕΙΣ ΟΠΩΣ ΣΕ ΣΥΜΦΑΙΡΕΙ και να βγάζεις αυθαίρετα ΒΛΑΚΩΔΗ συμπεράσματα..

    - «εννοειται οτι απαξιω περαιτερω συνεχιση της κουβεντας μαζι σου...α, και για να σας προλαβω: ΟΧΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ Ο Η-Ο».. Μπράβο που μου αποδεικνύεις πως είσαι ΑΡΡΩΣΤΟΣ και ΒΛΑΚΑΣ.. Με τον Η-Ο δεν είχα ποτέ καμία προσωπική κόντρα.. Απλά διαφωνούσα ΚΟΣΜΙΑ πάντα στα άρθρα του, και τον σεβόμουν σαν Blogger.. Αλλά εσύ όλα τα τσουβαλιάζεις και βγάζεις τα δικά σου ΒΛΑΚΩΔΗ συμπεράσματα. Φυσικό, λόγο της κακεντρέχιάς σου!....

    Και btw Άρρωστε.. Συγνώμη για το ύφος, αλλά είμαι πολύ στην πίεση τελευταία (σταμάτησα και να γράφω πλέον συχνά άρθρα). Στην εθελοντική πίεση, κάτι που εσύ δεν καταλαβαίνεις και μας βάζεις ταμπέλες.. Σε ενοχλεί όταν έξυπνοι άνθρωποι υπερασπίζονται -ενεργά και εθελοντικά - αντίθετα πράγματα από εσένα.. Και ο μόνος τρόπος για να διαφωνήσεις είναι να τους κατηγορήσεις. Γιατί απλά είσαι ανίκανος εσύ...

    Αν με βρίσκεις εγκάθετο, μην ξανασχοληθείς μαζί μου. Εγώ σε βρίσκω πάντως κακοήθη και ασυνάρτητο... Και ασχολούμαι για "ξέσπασμα" επειδή μου την λες βλακωδώς! Καλό σου βράδυ!..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. area51gr kalos malakas eisai kai tou logou sou..glypse glypse ton karatzaferh..mporei na se steilei k esena na timiseis th xanouka twn evraiwn!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @ Ανώνυμος 11:32 π.μ.

    Μην ανθυποβάλετε τον άρρωστο εαυτό σας στους άλλους.

    Αν εσείς είστε Μ@ΛΑΚΕΣ και ΓΛΥΦΤΕΣ, δεν σημαίνει ότι είναι και όλοι οι άλλοι...

    Τώρα μου θύμισες έναν σε ένα χωριό, που πήγε οικειοθελώς να μαζέψει υπογραφές για το Δημοκρατικό δημοψήφισμα, και τον ρωτάει ο συγχωριανός.. Πόσα σε πληρώνει ο Καρατζαφέρης την ώρα;..

    ΤΕΤΟΙΟΙ Μ@ΛΑΚΕΣ και ΚΟΜΜΑΤΟΣΚΥΛΑ (για τα φράγκα) ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΟΛΛΟΙ.. Κι εσύ φαίνεται είσαι ένας από αυτούς, αφού επιμένεις ΣΚΟΠΙΜΩΣ σε κάτι που όχι μόνο δεν ισχύει, αλλά και δεν δύναται εσύ ο ίδιος να το ξέρεις!!!...

    Τράβα λοιπόν να τιμήσεις την ΔΙΚΙΑ ΣΟΥ ΧΑΝΟΥΚΑ! ΚΟΜΜΑΤΟΣΚΥΛΟ!

    Μας κολλάτε μειωτικές και προσβλητικές ταμπέλες, επειδή ΕΣΑΣ σας τρώει ο κ***ς σας με αυτά που κάνατε/κάνετε!... Ααα.. Ζώα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Skoukse vlakako skoukse...kai o diaolos skouzei otan ton eksorkizei o pneumatikos..den eimai nd oyte pasok oute aristeros!!! tin patises kommatoskylako!!!! psemmata einai oti timisate kai timate thn xanouka re evraiolagnoi? kai koroideuete ton kosmo? psemmata kai auto? oti exete masonous sto vromokomma sas? psemmata kai auto re doliofthoreis? Esy area51gr prepei na sai poooooooly malakas gia na kathesai na les autes tis tsagkaropaparies

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @ Ανώνυμος 1:05 μ.μ.

    "kai o diaolos skouzei otan ton eksorkizei o pneumatikos".. χαχαχα.. δεν ήξερα ότι με το να βρίζεις και συκοφαντείς κάποιον τον εξορκίζεις!.. Εγώ ξέρω τον εκνευρίζεις. Αλλά οι άρρωστοι-ΤΡΕΛΟΙ φαίνεται βρίζουν και προκαλούν γιατί νομίζουν πως εξορκίζουν τους άλλους!.. ΑΝΤΕ ΠΑΡΤΕ ΤΑ ΧΑΠΑΚΙΑ ΣΑΣ ΝΑ ΗΡΕΜΙΣΕΤΕ!

    "den eimai nd oyte pasok oute aristeros!!".. Είπα εγώ ότι είσαι κάτι από αυτά;.. Εγώ είπα πως είσαι απλά Μ@ΛΑΚΑΣ!.. Κι αυτό κόμμα είναι αν το σκεφτείς! ΚΟΜΜΑΤΟΣΚΥΛΟ!

    "psemmata einai oti timisate kai timate thn xanouka re evraiolagnoi? kai koroideuete ton kosmo? psemmata kai auto? oti exete masonous sto vromokomma sas? psemmata kai auto re doliofthoreis?" ... Ρε φίλε. Τι σχέση έχει, το τι άτομα μπορεί να έχει το κόμμα, με το τι ΚΑΝΩ ΕΓΩ!.. Τόση ώρα εμένα κατηγορείς και κρίνεις, και τώρα το γυρνάς στο κόμμα επειδή δεν σου βγαίνει;.. ΟΧΙ ΦΙΛΕ.. Δεν μπορώ να γνωρίζω ποιός είναι ΜΑΣΩΝΟΣ, ΚΑΚΟΣ, ΔΙΑΟΛΟΣ, ή οτιδήποτε στο κόμμα. ΚΑΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΤΕΤΟΙΟΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΑ!.. Εκτός κι αν νομίζεις πως υπάρχει κάποιο "Άγιο" κόμμα!

    Εμένα αυτό που με αφορά είναι ένα κόμμα που να κάνει αυτό ΠΟΥ ΕΓΩ ΘΕΩΡΩ ΣΩΣΤΟ! - ΈΝΑ ΚΟΜΜΑ ΠΟΥ ΝΑ ΜΕ ΕΚΠΡΟΣΩΠΕΙ ΣΩΣΤΑ ΣΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΖΩΗ.. Αν το ΛΑ.Ο.Σ. τα γυρίσει κάποια στιγμή, να είσαι σίγουρος εγώ και πολλοί άλλοι θα φύγουμε αμέσως!

    Το ότι γυρνάς το θέμα, από προσωπικό, σε κομματικό, και προσπαθείς να μου επιρήξεις αόριστες προσωπικές ευθύνες επιβεβαιώνει ΠΟΣΟ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΑ (συκοφαντικά) ΑΡΡΩΣΤΟΣ &Μ@ΛΑΚΑΣ είσαι!..

    Θα σου πρότεινα να βλέπεις τον κόσμο πιο καλοπροαίρετα ειδικά όταν προσπαθείς να του ρήξεις ευθύνες, γιατί αλλιώς ΞΕΦΤΥΛΙΖΕΣΑΙ στα μάτια του, προσπαθώντας να του βάλεις την εικόνα που έχεις εσύ στο μυαλό σου...

    Εγώ δεν μπορώ να σε κατηγορήσω για κάτι - επειδή δεν έχω καμία εικόνα για σένα - πέρα από το ότι μου ΕΠΙΤΙΘΕΣΑΙ ΦΡΑΣΤΙΚΑ ΑΝΟΗΤΑ ΚΑΙ ΒΛΑΚΩΔΩΣ, και προσπαθείς να με μειώσεις ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΜΕ ΞΕΡΕΙΣ. Γι' αυτό λοιπόν σε λέω όπως σε λέω.. Όχι για την ιδεολογία που ενδεχομένως έχεις, την οποία δεν γνωρίζω και αυτή την στιγμή δεν με ενδιαφέρει ιδιαίτερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. area51gr, sinexizeis thn hlithia trela sou:
    ''Ρε φίλε. Τι σχέση έχει, το τι άτομα μπορεί να έχει το κόμμα, με το τι ΚΑΝΩ ΕΓΩ!.. Τόση ώρα εμένα κατηγορείς και κρίνεις, και τώρα το γυρνάς στο κόμμα επειδή δεν σου βγαίνει;.. ΟΧΙ ΦΙΛΕ.. Δεν μπορώ να γνωρίζω ποιός είναι ΜΑΣΩΝΟΣ, ΚΑΚΟΣ, ΔΙΑΟΛΟΣ, ή οτιδήποτε στο κόμμα. ΚΑΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΤΕΤΟΙΟΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΑ!.. Εκτός κι αν νομίζεις πως υπάρχει κάποιο "Άγιο" κόμμα!''

    akrivws esena kathgorw k krinw,oxi giati exw proswpika mazi sou,alla gia ton logo oti synexizeis kai propagandizeis ekneuristika yper twn provokatorwn tou laos.. ase re area thn trela sou..pou mas exete flomosei sthn propaganda..mono oi pshfoi sas noiazoun k tipota allo..allous skopous exoun ta fidania sas..k to kserete poly kala oloi sas..to evraiko apokomma sas den kanei tipota allo apo to na yponomeuei,gia mikrokommatikous skopous,to ethnos mas..me liga logia eiste allo ena siwnistiko kataskeyasma..se krazw giati par'ola auta synexizeis na xtypiesai oti to laos exei agnes protheseis k oti einai yper ths patridas mas kai alles MALAKIES NA XAME NA LEGAME. k oxi mono auto, alla k stis ousiwdeis erwthseis pou sou kanoun apofeugeis entexna na apanthseis pragma pou deixnei oti to paizeis para poly kala to provokatoriko paixnidi..auth thn trela sou na pas na thn pouliseis allou megale..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. pipa kolo toys paei o traianou.
    kai kanenas den milaei...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. @Ανώνυμος 3.11μ.μ.

    «akrivws esena kathgorw k krinw,oxi giati exw proswpika mazi sou,alla gia ton logo oti synexizeis kai propagandizeis ekneuristika yper twn provokatorwn tou laos».. ΒΡΕ ΖΩΟΝ, Αν κατηγορείς εμένα επειδή «προπαγανδίζω εκνευριστικά» με τα άρθρα μου, τότε ΚΑΤΗΓΟΡΕΙΣΕ ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ ΤΑ ΑΡΘΡΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΑΠΕΔΕΙΞΕ ΠΟΥ ΚΑΝΩ ΛΑΘΟΣ (ποτέ δεν ξέρεις - ως «πολιτικά άπειρος» και ως άνθρωπος μπορεί κάπου να κάνω λάθος, αλλά ΝΑ ΤΟ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ αν όντως λέω κάτι λάθος ΜΕ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ και όχι με υποθέσεις).

    Δεν καταλαβαίνεις πως δεν φέρω ΚΑΜΙΑ ΕΥΘΥΝΗ για το τι κάνουν οι άλλοι; Πως φέρω ευθύνη ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΩ, τα οποία ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΝΤΙΚΡΟΥΣΕΙ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ στην βάση;

    Όλοι εσείς οι άρρωστοι, με κατηγορείτε επειδή αυτά που γράφω ΚΑΙ ΣΤΕΚΟΥΝ, είναι υπερ του ΛΑ.Ο.Σ. ενός κόμματος που εσείς θεωρείτε (αλλά ΔΕΝ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΤΕ) πως είναι επικίνδυνο. Δεν με κατηγορείτε λοιπόν γι' αυτά που γράφω, αλλά γι' αυτό που εγώ υποστηρίζω, χωρίς μάλιστα να μου αποδεικνύετε/πείθετε ΓΙΑΤΙ είναι κακό να το υποστηρίζω.

    «pou mas exete flomosei sthn propaganda..mono oi pshfoi sas noiazoun k tipota allo..allous skopous exoun ta fidania sas..».. Ε.. ΝΑ ΠΟΥ ΛΕΣ Μ@ΛΑΚΙΕΣ ΠΑΛΙ... Οι ψήφοι φυσικά και μας νοιάζουν, γιατί ΧΩΡΙΣ ΨΗΦΟΥΣ δεν μπορούμε να αλλάξουμε ΤΙΠΟΤΑ ΑΠ ΟΣΑ ΘΕΛΟΥΜΕ - τουλάχιστον αυτό πιστεύω εγώ και αυτό βλέπω και στα άλλα μέλη.

    Εσείς που ΣΑΣ ΝΟΙΑΖΕΙ ΜΟΝΟ ΣΑΜΑΤΑ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ - και (ΥΠΟΚΡΙΝΕΣΤΕ ΠΩΣ) αδιαφορείτε για τους ψήφους, άρα την δύναμη/ευκαιρία να κάνετε κάτι στην πράξη για τον τόπο αυτό - καταντάτε ΓΡΑΦΙΚΟΙ! Πολιτικό κόμμα είναι το ΛΑ.Ο.Σ. .. Φυσικά και οι ψήφοι το ένδιαφέρουν για να μπορέσει να περάσει - με την άδεια της πλειοψηφίας - την Ιδεολογία του που απ' ότι βλέπω εγώ είναι υπέρ του Ελληνικού Έθνους, και του Έλληνα πολίτη. Και είναι το μόνο ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΚΟΜΜΑ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ, που κατ' εμέ, ΚΑΝΕΙ ΣΟΒΑΡΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΕ ΕΝΑ ΑΝΤΙΞΩΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ.

    Τώρα αν νομίζεις πως όλοι εμείς που εθελοντικά τρέχουμε, το κάνουμε για να βάλουμε άλλους 30 - 50 - 100 άγνωστους για μας βουλευτές του ΛΑ.Ο.Σ. στη βουλη, αδιαφορώντας για οτιδήποτε άλλο (μόνο για τους ψήφους δηλαδή), ΠΛΑΝΑΣΕ ΓΕΛΟΙΩΔΩΣ ΚΑΙ ΟΙΚΤΡΑ!

    Μιλάς για Προπαγάνδα, ΜΑ ΕΣΥ Ο ΙΔΙΟΣ ΤΗΝ ΚΑΝΕΙΣ αφού ΕΠΙΜΕΝΕΙΣ ΣΕ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΑΝΥΠΟΣΤΑΤΑ ΚΑΙ ΛΕΣ ΜΙΣΕΣ ΑΛΗΘΕΙΕΣ. Αδιαφορείς δηλαδή για την ανάγκη μας να αλλάξουμε αυτό τον τόπο προς κάτι καλύτερο, δια μέσω περισσότερων ψήφων, και μένεις μόνο στους ψήφους. ΜΙΣΗ ΑΛΗΘΕΙΑ ΠΡΟΩΘΕΙΣ - ΑΡΑ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ ΕΝΑΝΤΙΩΝ ΟΣΩΝ ΘΕΛΟΥΝ ΚΑΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ - κάτι πιο Ελληνικό και Σωστό!.. Εγώ από την άλλη, στα άρθρα μου, πάντα γράφω μεγάλα άρθρα προσπαθώντας να καλύψω όλες τις πτυχές της αλήθειας, όταν θέλω να υπερασπίσω ή να κατηγορήσω κάποιον.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Την προπαγάνδα λοιπόν ΠΟΙΟΣ ΤΗΝ ΚΑΝΕΙ; ΕΣΥ! ΕΣΕΙΣ! ΟΙ ΓΕΛΟΙΟΙ!..

    «to evraiko apokomma sas den kanei tipota allo apo to na ιponomeuei,gia mikrokommatikous skopous,to ethnos mas».. Δεν ξέρω τι είσαι φίλε, αλλά ΑΝ ΕΙΣΑΙ ΧΑ, τότε 2 πράγματα:
    1. Η ΧΑ ΔΙΝΕΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΝΑ ΜΙΛΑΝΕ ΓΙΑ ΑΚΡΟΔΕΞΙΟΥΣ, ΚΑΙ ΣΤΟ ΔΙΚΟ ΤΗΣ ΟΝΟΜΑ ΝΑ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΟΥΝ ΤΟ ΕΘΝΟΣ. Η ύπαρξή της ΧΑ γίνεται η αιτία υπονόμευσης από τους άλλους! Όχι το ΛΑ.Ο.Σ.!
    2. Η Χ.Α. είναι «ΜΑΣΩΝΙΚΗ» ΟΡΓΑΝΩΣΗ. Γιατί; Γιατί ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΙ ΣΕ ΜΕΛΗ ΤΗΣ ΝΑ ΚΙΝΗΘΟΥΝ ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΑΝ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΦΥΓΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΑΥΤΗ. Θυμίζω το παράδειγμα Ζαφειρόπουλου! Είναι λοιπόν Εκβιαστές και Φασίστες - τουλάχιστον οι υπεύθυνοι αρχηγοί! Από εκεί και πέρα, σε ότι κάνει υπερ του έθνους και εγώ μαζί της. Αλλά μην το παίζει «Αγία»!

    Η ύπαρξη της και ο τρόπος λειτουργίας της δημιουργούν προβλήματα στην Ελλάδα δίνοντας το άλλοθι στους άλλους να κάνουν ότι γουστάρουν στο όνομα των ακροδεξιών. Το ΛΑ.Ο.Σ. με πολύ κόπο έβγαλε αυτή την ταμπέλα από πάνω του.

    «se krazw giati par'ola auta synexizeis na xtypiesai oti to laos exei agnes protheseis k oti einai yper ths patridas mas kai alles MALAKIES NA XAME NA LEGAME.».. Είπα ΕΓΩ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΑΓΝΕΣ ΠΡΟΘΕΣΕΙΣ;.. Εγώ ΕΙΠΑ ΟΤΙ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ ΘΑ ΜΑΣ ΒΓΕΙ ΤΟ ΛΑ.Ο.Σ., και το υποστηρίζω ΓΙΑΤΙ ΤΩΡΑ ΜΕ ΕΚΦΡΑΖΕΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΚΑΤΑ ΜΕΓΑΛΟ ΠΟΣΟΣΤΟ (Άνω του 90%). Είπα μάλιστα πως αν το ΛΑ.Ο.Σ. το γυρίσει ΕΓΩ ΚΑΙ ΑΡΚΕΤΟΙ ΑΛΛΟΙ ΘΑ την κάνουμε νύχτα από εκεί!

    Για να εξηγούμαστε. Όσο το ΛΑ.Ο.Σ. μου δείχνει εμπράκτως θετικά σημάδια με τα οποία συμφωνώ και ελάχιστα αρνητικά, τόσο θα το στηρίζω. Τέλειο κόμμα δεν υπάρχει άλλωστε - αφού δεν υπάρχουν και τέλειοι άνθρωποι!

    «k oxi mono auto, alla k stis ousiwdeis erwthseis pou sou kanoun apofeugeis entexna na apanthseis pragma pou deixnei oti to paizeis para poly kala to provokatoriko paixnidi».. Άντε πάρε τα φάρμακα σου. Σε όλες τις ερωτήσεις απαντάω ειλικρινά και όπως γνωρίζω. Στο ξαναλέω. Δεν ξέρω τι μπορεί να σχεδιάζει το ΛΑ.Ο.Σ.. Ναι.. Ίσως κάποια μέλη να είναι μασώνοι. Ναι, ίσως κάποια μέλη έχουν ιδιοτελή συμφέροντα - όπως γίνεται σε ΟΛΑ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΑ. Και μάλιστα όσο το κόμμα μεγαλώνει, τόσο αυτά τα μέλη θα αυξάνουν. ΑΛΛΑ ΤΑ ΜΕΛΗ ΠΟΥ ΓΝΩΡΙΖΩ ΕΓΩ και ασχολούμαι, ΕΙΝΑΙ ΙΔΕΟΛΟΓΟΙ ΚΑΙ ΟΤΙ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ ΑΠΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΚΑΙ ΤΟ ΣΩΣΤΟ. Και αυτά τα μέλη είναι σαν και εμένα - τα ίδια μου έχουν πει πως αν το ΛΑ.Ο.Σ. μας προδώσει θα «πάρουμε τα βουνά»...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Δεν ξέρω τι πιστεύεις εσύ, αλλά τουλάχιστον από την στιγμή που δεν χρηματοδοτούμαι από το κόμμα, αλλά αντίθετα εγώ προσφέρω από το υστέρημά μου, και μάλιστα σε ένα κόμμα το οποίο έχει πολλούς εχθρούς και επομένως η συμμετοχή μου σε αυτό μόνο προβλήματα μπορεί να μου δημιουργήσει αύριο, είναι ΑΝΟΗΤΟ να με κατηγορείς πως υποστηρίζω το ΛΑ.Ο.Σ. για άλλους σκοπούς.. Εκτός κι αν δεν έχεις ιδέα από Εθελοντισμό και Ιδεολογία, οπότε τότε η στάση σου είναι λογική...

    Κόψε λοιπόν την Μ@λακία ότι αποφεύγω "έντεχνα" να απαντώ, επειδή δεν δίνω τις μονόπλευρες και απλοποιημένες απαντήσεις που εσείς περιμένετε, σε ένα θέμα πολύ πιο σύνθετο και πολύπλευρο. Γιατί καταντάς «κολλημένος»...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. area51gr,

    apodiknieis gia akomh mia fora auta pou sou lew. oti eisai ena akomh pioni..k as mh to exeis katalavei,opw les. sas ta exoun pei xiliades fores alla apantate me geloies ampelofilosofies k logopaignia.epikoinwniaka tryk..ksypna megale..den kserw ti les gia th x.a.,alla toulaxisto ekeinoi einai gnhsioi, exoun arxidia k dinoun ton agwna tous ston dromo k oxi kleismenoi mes ta ksenodoxeia sfigmenoi sta kasmiria tous k stis gravates..gi auto kai theloune na tous enoxopoihsoune oloi..dioti to systhma ENOXLEITAI APO THN YPARKSH THS X.A.giati arage den enoxleitai k apo thn yparksh tou laos??apo poious na enoxleithei?apo tis gounitses- zhtwpatriwtes sas?? KATHAROI EFETZHDES EISTE..mexri k h koph ths pitas sas sthmenh einai!!!panta o proedros vriskei to flouri!!gia na akoustoun ta kathierwmena ''zhtwwwwwww'' k ''mpravo proedre''!!!!to systhma exei kanei omologoumenws poly kalh douleia me to laos!!gi auto allwste k exete ton perissotero thleoptiko xrono APO OLA TA ALLA KOMMATA..k afhste tis paparies sas oti eseis touS anagkazete k sas fwnazoun apeilwntas tous me mynhseis!!!!!!!xaxaxaxaxa! mas to eipane k auto k gelousame 45 hmeres!!!katevaste k seis 5.000 kosmo ston dromo.giati den to kanete?fovaste mh sas poun aristerous?ma ti geloiothtes einai autes pou lete k pou kanete?pws perimenete na kanete PATAGO dhl.??h fovaste na mhn othisete ton kosmo se viaies energeies opws mas eipe o adwnis!!!!!!!!akouste re paidia ti eipe o ''mpoumpoukos''!!!eksaitias twn patriwtwn synelifthei o papagewrgiou sth gkrava!!!auto eipe o adwnis!!!erikse dhl. tis euthines TEXNIENTWS, ALLOU...O nown noeitw..egine kamia viaih energeia stis 30 ian dhl??APSOGOTATA KYLHSE H EKDHLWSH..einai pragmatika gia gelia ta osa lete peri autou!!to pws prospatheite na krypsete thn ypokrisia sas EINAI OTI PIO EKSORGISTIKO. auto kanoun oi instrouxtores sas, opws o aivaliwths pou efyge apo to panel, molis mphkane oi anentaxtoi!!!!!!!!!!!!!!!''aristeres methodoi'' eipe!!!!!!!!!!!!!!!akouson-akouson!!!mhpws epeidh to panw egrafe:''oyte me ypografes,oyte me xartia''? gi auton ton logo den efyge?ara ti shmainei auto????MA AKRIVWS AUTO POU SAS LEME: OTI KAPELWNETE TON AGWNA TWN GNHSIWN PATRIWTWN.APAKSIWNETE OPOIADHPOTE ALLH PATRIWTIKH KINHSH.AUTOS EINAI KAI O ROLOS TOU LA.O.S. NA SBHNETE TIS AGNES FWNES.. dhl. mono oti kanete eseis tou laos einai themito!!!!oi alloi oloi einai athemitoi!!!auto mas lete katamoutra!!!!!!as paei prwta na yphrethsei thn PATRIDA TOU O AIVALIWTHS O ANTIRRHSIAS SYNEIDHSEWS,OPWS OLOI MAS PHGAME, K META NA MAS TO PAIZEI OTI ENDIAFERETAI GIA THN ELLADA.AUTOI EISTE KYRIOI..mono ta mikrokommatika sas sas noiazoun.''vlaptoun tis prospatheies mas''lene ta papagalakia sas!!ena apo auta eisai kai esy megale..ante geiaaaaaaaa

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. @ Ανώνυμος 6:48

    Εκτιμώ ότι υποστηρίζεις ΧΑ, γι' αυτό θα μιλήσω με δεύτερο πρόσωπο. Αν δεν υποστηρίζεις ΧΑ, τότε απλά γύρνα το "πρόσωπο" του λόγου από δεύτερο σε τρίτο.

    - "mia fora auta pou sou lew. oti eisai ena akomh pioni".. Σε μια σκακιέρα είμαστε όλοι.. Πιόνια είμαστε λοιπόν. Κι εσείς και εμείς. Το θέμα είναι σαν πιόνια, αν είμαστε ικανοποιημένοι με την πλευρά στην οποία ανήκουμε και το τι κάνουμε ώστε να δυναμώσουμε την δύναμη της πλευράς στην σκακιέρα προκειμένου να εξυπηρετήσουμε τα ιδανικά που πιστεύουμε. Ακόμα και αυτοί που δεν σχετίζονται με πολιτική, πιόνια είναι... του συστήματος.

    - "ekeinoi einai gnhsioi, exoun arxidia k dinoun ton agwna tous ston dromo k oxi kleismenoi mes ta ksenodoxeia sfigmenoi sta kasmiria tous k stis gravates".. Ναι.. Αγώνα ο οποίος πάντα δίνει άλλωθι στους άλλους να εφαρμόζουν τακτική «φόβου ενάντια στους ακροδεξιούς». Η παρουσία σας δίνει τρόφή στην προπαγάνδα τους... Είναι γνήσιοι ως προς τι;.. Έχουν αρχίδια; Και που τα έχουν σε τι βοηθάνε εμάς; Γι' αυτούς τα έχουν.. Δίνουν αγώνες στο δρόμο; Ναι.. Όπως και το ΚΚΕ ένα πράγμα...

    - "gi auto kai theloune na tous enoxopoihsoune oloi..".. Δεν κατάλαβες. Δεν θέλουν να τους ενοχοποιήσουν γι' αυτό. Θέλουν απλά να κάνουν προπαγάνδα χρησιμοποιώντας αρχιδάτους χωρίς μυαλό - κοινής τραμπούκους. Επειδή ακριβώς το μόνο που κάνετε είναι φανερά πράγματα προκλητικά, στοχοποιείστε και αποτελείτε την τέλεια δικαιολογεία για την καταστροφή της Ελλάδος. Το ίδιο γινόταν κάποτε και με το ΚΚΕ, όπου στο όνομα του αντικομμουνισμού γινόταν ότι γινόταν. Τώρα γίνεται στο δικό σας όνομα!.. Γιατί απλά το παίζετε αρχιδάτοι.

    - "dioti to systhma ENOXLEITAI APO THN YPARKSH THS X.A.giati arage den enoxleitai k apo thn yparksh tou laos?" Μόλις στο εξήγησα. Και με το ΛΑ.Ο.Σ. ασχολούταν όλη την ώρα στην αρχή και το λέγαν ακροδεξιά. Αλλά το ΛΑ.Ο.Σ. τους έκοψε την φόρα, πέταξε την ταμπέλα του ακροδεξιού από πάνω του, και δεν μπορούν πλέον να το κατηγορούν.. Έτσι μείνατε εσείς να αποτελείτε το κίνητρο της αριστερής προπαγάνδας. Οι αρχιδάτοι!.. Η παρουσία σας δίνει τροφή στη προπαγάνδα και στις πράξεις τους.

    - "KATHAROI EFETZHDES EISTE..mexri k h koph ths pitas sas sthmenh einai!!!panta o proedros vriskei to flouri!!gia na akoustoun ta kathierwmena ''zhtwwwwwww'' k ''mpravo proedre''!!!!".. Αυτά δεν τα ξέρω φίλε. Ούτε καν έχω ασχοληθεί με το σε ποιόν έπεσε το φλουρί. Αλλά και να ισχύουν προσωπικά δεν με πειράζει από την στιγμή που γίνονται για καλοπροαίρετους λόγους, εφόσων κανείς συμμετέχων δεν διαμαρτύρεται και αφού κάτι τέτοιο δεν αποδεικνύεται.

    - " to systhma exei kanei omologoumenws poly kalh douleia me to laos!!gi auto allwste k exete ton perissotero thleoptiko xrono APO OLA TA ALLA KOMMATA", Φυσικά και θα έχει τον περισσότερο τηλεοπτικό χρόνο! Είναι ουσιαστικά ή μόνη αντιπολίτευση υπερ της Ελλάδας απένατι σε 4 άλλα κόματα! .. Και μόνο αυτό αποδεικνύει γιατί καλά κάνουμε και το στηρίζουμε. Γιατί αφυπνίζει τους Έλληνες μέσα από το σύστημα σε αντίθεση με εσάς που μέσα από το σύστημα τους φοβίζετε και τους κάνετε να μας μισούν/φοβούνται/παρεξηγούν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. - "katevaste k seis 5.000 kosmo ston dromo.giati den to kanete?fovaste mh sas poun aristerous?ma ti geloiothtes einai autes pou lete k pou kanete?pws perimenete na kanete PATAGO dhl.?" Φίλε.. Εμείς διοργανώνουμε ενημερωτικές συγκεντρώσεις όπου δεν θα πάμε απλά να δείξουμε πόσοι είμαστε, αλλά θα πάμε να επικοινωνήσουμε, ανταλλάξουμε απόψεις κτλ. Εμείς κάνουμε ότι καλύτερο πνευματικό μπορούμε, ενώ η νεολαία μας βγαίνει στους δρόμους όχι για να κάνει επίδειξη δύναμης - όπως εσείς - και να τρομάξει τον φοβισμένο Έλληνα, αλλά για να τιμήσει Έλληνες και να ενημερώσει/αφυπνίσει τους Έλληνες. Χαίρομαι που καμιά φορά βλέπω ΧΑτες στις συγκεντρώσεις μας, έστω και αν έρχονται να την πουν. Άμα δεν ήσασταν τόσο εγκάθετοι και αρχιδάτοι, θα μπορούσαμε να συνεργαστούμε υπερ του Έθνους μας.. Μαζί και στο δρόμο, μαζί και στις εκδηλώσεις. Btw, με ενόχλησε ιδιαίτερα ένα βίντεο που είδα με μια πορεία που την είχατε καπηλευτεί με τις σημαίες σας, και ενώ ήταν ανεξάρτητη κόμματος (υποτίθεται) όλες οι σημαίες ήταν ΧΑτες. Ακριβώς ότι κάνει το ΚΚΕ. Πάει στις διαδηλώσεις του κόσμου και τις καπηλεύεται με την διαφημιζόμενη παρουσία του. Τα ίδια κάνετε και εσείς. Τα άκρα που δικαιολογούν τις πράξεις του συστήματος από παλιά (ΚΚΕ) μέχρι τώρα (ΧΑ).

    - "h fovaste na mhn othisete ton kosmo se viaies energeies opws mas eipe o adwnis!!".. Φίλε.. Εσείς αγνοείτε ότι ο Έλληνας σήμερα κοιμάται. Ένας κοιμησμένο αν το ξυπνήσεις απότομα, θα αντιδράσει βίαια εναντίων σου. Αν τον ξυπνήσεις σταδιακά (χαλαρά) θα καταλάβει και θα έρθει μαζί σου. Εσείς θέλετε το πρώτο, εμείς το δεύτερο. Και το ότι εσείς θέλετε το πρώτο, πραγματικά, σε συνάρτηση με τα παραπάνω με κάνει να αναρωτιέμαι αν η ΧΑ είναι όντως μέρος του συστήματος όπως το ΚΚΕ.

    - "eksaitias twn patriwtwn synelifthei o papagewrgiou sth gkrava!!!auto eipe o adwnis!!!erikse dhl. tis euthines TEXNIENTWS, ALLOU...O nown noeitw".. Δεν ξέρω τι ακριβώς είπε, αλλά φίλε η Αντιδιαδήλωση στον ίδιο τόπο/χρόνο για μένα ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΤΕΑ. Όπως το ίδιο και οποιαδήποτε κίνηση που εμποδίζει τις κατωχυρωμένες ελευθερίες των άλλων. Αν θέλετε να κάνετε καλό, αφυπνίστε τον κόσμο ΜΕ ΤΟΝ ΛΟΓΟ, όχι με την βία, γιατί έτσι τον κοιμίζετε περισσότερο.

    - "opws o aivaliwths pou efyge apo to panel, molis mphkane oi anentaxtoi!!!", προσωπικά διαφωνώ με την τακτική του Αιβαλιώτη, όπως και με την κίνηση των Ανένταχτων. Ωστόσο αφού και οι δύο τακτικές ήταν αποδεκτές από τους υπευθύνους (Ο αιβαλιώτης είχε το δικαίωμα να φύγει, οι ανένταχτοι τους επιτράπηκε να μπουν) δεν θεωρώ ότι υπάρχει κάτι μεμπτό και δεν μου πέφτει λόγο να μιλήσω κατά κανενός εκ των δύο. Εσείς όμως που τρώγεστε με τα ρούχα σας, από την μία εξυμνείτε την μια τακτική, από την άλλη κατηγορείτε την άλλη. Αυτό δείχνει μονόπλευρη αντίληψη και φυσικά δεν είναι κάτι καλό.

    - "'aristeres methodoi'' eipe!!!!!!".. Ναι.. Αυτό είναι που με ενοχλεί και μένα - και χαίρομαι που μόλις έμαθα τον λόγο που έφυγε. Οι μεθόδοι σας είναι Αριστερές. Ότι έκανε η αριστερά τόσα χρόνια, κάνετε και εσείς. Ούτε βαλτοί να ήσαστε. Επιβεβαιώνετε τις σκέψεις μου, για το ότι η ΧΑ κάνει ως δεξιά ότι έκανε το ΚΚΕ ως αριστερά προς χάρη του συστήματος. Ο Τραϊανού έχει εξηγήσει σε άρθρο του για το ΚΚΕ btw. .. Η φασιστική αριστερά χρησιμοποιεί μια προπαγάνδα την οποία εσείς τροφοδοτείτε επειδή δεν έχετε υπομονή - επειδή έχετε αρχίδια που σας τρώνε από το πρίξιμο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. - " OTI KAPELWNETE TON AGWNA TWN GNHSIWN PATRIWTWN.APAKSIWNETE OPOIADHPOTE ALLH PATRIWTIKH KINHSH.AUTOS EINAI KAI O ROLOS TOU LA.O.S. NA SBHNETE TIS AGNES FWNES.. dhl. mono oti kanete eseis tou laos einai themito!!!!oi alloi oloi einai athemitoi!!!auto mas lete katamoutra!!!!!". Αν δεν συμφωνούμε με τακτικές αγώνα, εννοείται θα το πούμε. Τι έχουμε; Φασισμό; Όσο για καπέλωμα, ξανα-αναφέρω την διαδήλωση που έγινε υποτίθεται για τους έλληνες και είχε γεμίσει ΧΑτικες σημαίες. Αυτό είναι καπέλωμα. Όχι το να εκφράζουμε την αντίθεσή μας σε κάποιες τακτικές. Έχετε μπερδέψει (σκοπίμως;) τους ορισμούς.

    - "as paei prwta na yphrethsei thn PATRIDA TOU O AIVALIWTHS O ANTIRRHSIAS SYNEIDHSEWS,OPWS OLOI MAS PHGAME, K META NA MAS TO PAIZEI OTI ENDIAFERETAI GIA THN ELLADA.AUTOI EISTE KYRIOI..mono ta mikrokommatika sas sas noiazoun.".. 1. Όλοι οι ΧΑτες έχουν πάει στρατό; 2. Γιατί δεν μιλάς για τον Γεωργιάδη;.. Γιατί δεν μιλάς για την πλειοψηφία των μελών του ΛΑ.Ο.Σ.;.. Απλά πιάνετε έναν και το σέρνετε σημαία. Αυτό είναι προπαγάνδα φίλε.. Και μάλιστα ΓΕΛΟΙΑ! 3. Έτσι όπως είναι ο στρατός σήμερα να πάει κάποιος ή να μην πάει δεν παίζει και τόση σημασία. Που έχουν όλους τους ΧΟΝΤΡΟΥΣ ΚΑΙ ΑΝΙΚΑΝΟΥΣ ΕΠΟΠ (Δημοσίου) και βάζουν τους φαντάρους να κάνουν την δουλειά τους. Α!.. Και τα τέστ φυσική κατάστασης έχω ακούσει πως γίνονται!.. Ίσως είναι ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΕΙ ΠΑΕΙ ΣΤΡΑΤΟ ΚΑΙ ΝΑ ΥΠΗΡΕΤΕΙ ΤΟ ΕΘΝΟΣ ΜΕ ΤΟΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΑΓΩΝΑ ΤΟΥ, ΠΑΡΑ ΝΑ ΠΗΓΕ 12 ή 24 μήνες στρατό, ΝΑ ΕΚΑΝΕ ΠΛΑΚΑ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ή να το ευχαριστιόταν από προσωπική «καυλα» ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΝΟ ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΤΟΥ ΜΕ ΤΗΝ «καυλωτή» συμπεριφορά του.

    - "'vlaptoun tis prospatheies mas''lene ta papagalakia sas!!ena apo auta eisai kai esy megale.." Ναι φίλε. Θεωρώ πως βλάπτετε όλη την προσπάθεια που κάνουμε για να αντιμετωπίσουμε την προπαγάνδα της Αριστεράς - γιατί με τις πράξεις σας την ενισχύετε. Και το τεκμηρίωσα παραπάνω γιατί το θεωρώ. Ευτυχώς το ΛΑ.Ο.Σ. πλέον έχει διαχωρίσει την θέση του με εσάς και σιγά σιγά εκτιμώ μας γίνεστε αδιάφοροι.

    Θεωρώ είναι κρίμα, παιδιά σαν και εσάς - παιδιά με "αρχίδια", να διαχωρίζονται από εμάς - παιδιά με "πνεύμα", και να μην μπορούμε μαζί - συνδιάζοντας τις ικανότητές μας - να κτυπήσουμε τους ανθέλληνες. Είναι χαρακτηριστικό βλέπεις των Ελλήνων αυτό. Δεν έχω κάτι μαζί σας, και σεβαστές οι απόψεις σας για το ΛΑ.Ο.Σ. κτλ, απλά εγώ διαφωνώ με την τακτική σας. Θεωρώ πως δίνετε τροφή στην φασιστική αριστερά να μιλάει για φαντάσματα φασίστες ακροδεξιούς, και να συνεχίζει έτσι να καταστρέφει τους Έλληνες. Το ΛΑ.Ο.Σ. κατάφερε και πέταξε αυτή την ταμπέλα από πάνω του. Κάντε και εσείς το ίδιο. Για να το κάνετε όμως θέλει "πνεύμα".. και όχι "αρχίδια"!.. Γιατί η ταμπέλα αυτή είναι πνευματική και όχι φυσική.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. poso TERASTIOS k synama geloios provokatoras eisai!! aksios!!! allh mia apodeiksh oti eisai andreikelo ths kallirohs einai ola auta ta anousia pou mou katevases. den les tipota.apla, opou prepei na valeis th leksh ''laos'' esy thn antikathistas texnientws me th leksh x.a.!!!EISAI LOIPON MEGAS SYNEIDHTOS ARXIPROVOKATORAS TOU KERATA!!!OTI LES EINAI KATA 90% M A L A K I E S!!!! pseutare ntroph sou re petamene!!!exete trelathei pou den mporeite na antikrousete th x.a. me epixeirhmata!!EISTE POULHMENOI. DEN APANTATE SE TIPOTA!!! alitheia autes tis kara-malakies pou grafeis tis skefthkes wra? ma poso malakas mporei na eisai mwre aderfe!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. pw pwwww!!! ti grafei re o anthrwpos??? w re malakia ston egkefalo!!!!an den plhrwnesai kollhte eisai megaaaaaalos karagkiozhs!!!ti na katsw na sou apanthsw? tha mporousa k gw na katevasw sentonia...alla esy eisai syneidhtos provokatoras kai arxipseutaros fysika. ti na apanthsw se enan PSEUTH-GELOIO YPOKRITH?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. @ Ανώνυμος + Ανώνυμος

    Απ' ότι κατάλαβα είστε και δύο... Και πως είστε και οι δύο ΑΝΙΚΑΝΟΙ να απαντήσετε με επιχειρήματα. Αντί να μου πείτε με επιχειρήματα που κάνω λάθος - αν κάνω, εσείς περιορίζεστε μόνο στο να με κατηγορείτε και να συνεχίζετε τις μαλακίες για το πόσο άξιος προβοκάτορας είμαι..

    ΣΥΓΝΩΜΗ.. ΑΛΛΑ ΕΣΕΙΣ ΕΙΣΤΕ ΑΝΙΚΑΝΟΙ ΓΙΑ ΚΟΥΒΕΝΤΑ.. ΒΑΖΕΤΕ ΤΑΜΠΕΛΕΣ ΟΠΩΣ Η ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΝΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΣΥΛΛΟΓΙΣΜΟ ΜΟΥ..

    «tha mporousa k gw na katevasw sentonia...alla esy eisai syneidhtos provokatoras kai arxipseutaros fysika. ti na apanthsw se enan PSEUTH-GELOIO YPOKRITH?».. Οι αναρχικοί μπορούν και μου απαντάνε - και πιο κόσμια και πιο ανθρώπινα.. Οι ΧΑτες δεν μπορούν καθόλου;... Με το δίκιο της σας έχει πάρει η αριστερά στο ψηλό.. Δεν πρόκειται να ασχοληθώ άλλο.. Την γνώμη μου την είπα, και το μόνο που κέρδισα ήταν βρισίες και ειρωνίες. Εκτιμώ αυτό είναι μια έμμεση επιβεβαίωση των όσων είπα... Τέσπα.. Η συζήτηση μαζί με κολλημένους (κομματόσκυλα όπως αποδείχτηκε στην τελική!) είναι άνευ ουσίας...

    Δυστυχώς με πείσατε για το τι είστε, παρότι δεν το περίμενα.. Άντε γεια!..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. h propaganda tou mhtsotakh douleuei APSOGA...ti egine mitsotakoskylo? gnwsth h taktikh sas na alloiwnete ta pragmata me ta gloiwdh psemmata sas.vres mou ena psemma apo auta pou sou eipa..oute ena den tha vreis..antitheta, esy OLA OSA mou 'grapses einai PERA GIA PERA PSEMMATA.EIDES OTI EIXA DIKIO GI AUTA POU SOU LEGA?? OLOI EXETE KAPOIO ROLO EKEI MESA...syntoma omws tha apokalyfthei PLHRWS o rolos olwn sas..hdh exei arxisei na apokalyptetai gi auto exete xestei oloi..ypomonh ligaki..ematha peftoune thlefwnakia apo dysaresthmenous opadous sas..kai einai para polla auta ta thlefwnakia mathainw...PLHTHAINOUN AUTOI POU SAS MOUNTZWNOUN..GIATI ARAGE? KSERW, ARISTERES METHODOI EINAI KAI AUTES!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. akou provokato-area51gr: afou re vlaka den apantas, giati synexizeis k poulas trela? den apantas pouthena, mono psemmata les. ti na milhsw sovara me enan propagandisth? esy eisai syneidhto andreikelo kai xafies tou karatzaferh..ti na pw me sena re zwo??

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr
politisvaris1@yahoo.gr

Blog Archive