Τρίτη 25 Νοεμβρίου 2014

ΙΣΧΥΣ ΔΙΑ ΤΗΣ ΓΝΩΣΕΩΣ. Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΞΑΝΑΣΤΑΥΡΩΝΕΤΑΙ (παρατηρήσεις-σχόλια). ΓΡΑΦΕΙ Ο ΜΑΝΟΥΗΛ ΑΓΓΕΛΟΣ.

Σε μια εποχη γενοκτονίας για το εθνος μας, και ολοι οιχριστιανοι και σταυρωνουν καθημερινα τον Χριστο μας με τις πραξεις τους.Το χειροτερο ολων οι δηθεν χριστιανοι που δεν είναι ικανοι να κανουν μερικα  απλα πραγματα που μας ζητησε ο Χριστος.Τι κοπο εχει αραγε να πας να κανεις παρεα σε ένα συνανθρωπο σου εάν δεν μπορεις να τον βοηθήσεις οικονομικα, για να αποφυγει την αυτοκτονια, οπως προτείνω μεταξυ αλλων στο αρθρο μου σχετικα με την επιβίωση του Ελληνικου εθνους.Τι κοστιζει να δωσεις ένα παλιο ρουχο που δεν φορας,και να μην πας μια δυο φορες στην καφε-τερια και οπου αλλου για να γωσεις αυτά τα χρηματα σε έναν αστεγο,και καποιες φορες να βοηθήσεις ένα αδεσποτο ζωο.Τι θα παθει καποιος εάν αγορασει αργοτερα καινουργια ρουχα; απολύτως τιποτα και όμως αυτά τα λιγα και ασήμαντα είναι ικανοι να τα κανουν η κατ ονομα χριστιανοι. Στο Βιβλιο για το οποιο θα κανω σχολια το οποιο είναι βασισμενο σε πραγματικα γεγονοτα. Εχουμε έναν μοναδικό ύμνο παγκοσμίως στον Ιησού Χριστό, έναν τέτοιο μοναδικό ύμνο παγκοσμίως στην Ελευθερία, στην δικαιοσύνη, στην ανθρωπιά, στην ταπεινότητα, μόνο Έλληνας θα μπορούσε να γράψει και φυσικά κανένας άλλος. Η φλόγα του Νίκου Καζαντζάκη....για τον Χριστό, την Ελλάδα, την δικαιοσύνη, την ανθρωπιά, την ταπεινότητα υπηρξε μοναδική, υπηρξε παροιμιώδης. Στο άρθρο αυτό  θα σας αναφέρω τα κυριότερα σημεία για όσους δεν έχετε διαβάσει το παγκόσμιο αυτό αριστούργημα, είτε το διαβάσατε βιαστικά. Βρισκόμαστε στην Μικρά Ασία επί τουρκοκρατίας, σε ένα πλούσιο χωριό  την Λυκοβρυση όπου οι περισσότεροι ραγιάδες είναι σαπισμένοι από την διαφθορά. Οι προεστοί του χωριού μαζί τον παπά τα 'χουν βρει σε όλα με τον Αγά του χωριού, ξεχνώντας τι θα πει Χριστός, Ελλάδα, Ελευθερία, Αξιοπρέπεια, δικαιοσύνη. Ήταν καλά βολεμένοι οι προεστοί, όπως ήταν καλά βολεμένοι σε πολλά άλλα μέρη της σκλαβωμένης Ελλάδος, τα είχαν κάνει πλακάκια με τους Τούρκους αδιαφορώντας για τα πάντα. Στο χωριό φτάνουν κυνηγημένοι από τους Τούρκους, Έλληνες που τους έκαψαν τα σπίτια οι Τούρκοι, έσφαξαν τους συγγενείς τους, τους πήρανε κινητή-ακίνητη περιουσία. Όσοι γλύτωσαν, πήραν τους δρόμους να σωθουν. Αρκετοι  κάτοικοι του πλουσίου χωριού Λυκο-βρυση θέλουν να βοηθήσουν τους κατατρεγμένους
 ομοεθνείς τους Έλληνες, αλλά φοβούνται τους δημο-γέροντες. Πάνω από όλα φοβούνται τον παπά του χωριού, για αυτό δεν τολμούν να βοηθήσουν τους πεινασμένους. Κάποιοι βοηθάνε στα κρυφά για να μην τους πάρει είδηση ο παπαγρηγορης (ο παπάς της Λυκοβρυσης) και τους αφορίσει. Ο παπα-γρηγορης ήταν ένας κοιλαράς ιερέας που δεν έδινετου Αγγέλου του νερό που λέει κι ο λαός, όταν πέθαινε κάποιος φτωχός που δεν είχε λεφτά για την κηδεία τον άφηνε αθαφτο, εκτός εάν  πλήρωναν τα έξοδα οι υπόλοιποι χωριανοί. Ούτε ελεημοσύνη έδινε σε κανέναν φτωχό, όποιος φτωχός του χτυπούσε την πόρτα για βοήθεια χαμήλωνε υποκριτικά τα ματιά λέγοντας ψέματα πως και εκείνος ήταν φτωχός ότι πεινούσε. Για αυτό ο παπα-γρηγορης μόλις είδε τους κατατρεγμένους Έλληνες έκανε τα πάντα για να τους διώξει, δεν τον ένοιαζε που ήταν σκελε-τωμένοι, πουέπεφταν κάτω από την πείνα, που πέθαιναν νέα παιδιά από την πείνα και της κακουχίες, που ήταν Χριστιανοί, που ήταν Έλληνες. Προτιμούσε ο παπα-γρηγορης να πετάνε στα σκουπίδια τα φαγητά τους οι κάτοικοι του χωριού, παρά να τα δίνουν στους φτωχούς Έλληνες. Όπως επίσης προτιμούσε να έχουν μέρος των χωραφιών τους ακαλλιέργητα, παρά να τα πάρουν οι φτωχοί δυστυχισμένοι, για να τα καλλιεργήσουν να φανέ λίγο ψωμί, δίνοντας φυσικά το μερίδιο που συμφώνησαν από την σοδειά στους ιδιοκτήτες των κτημάτων. Ο παπαγρηγορης μέχρι τέλους δεν άλλαξε μυαλά, κυνήγησε με όλη την δύναμη της ψυχής του τους φτωχούς κατατρε-γμένους από τους Τούρκους Έλληνες αδερφούς. Εδώ αρχίζει το απίστευτο μεγαλείο του Νίκου Καζαντζάκη,του παπά των κατατρεγμένων-ξεριζωμένων Ελλήνων και κάποιων άλλων ανθρώπων. Ο ιερέας των κατατρεγμένων ο παπαφωτης απευθυνόμενος στο ποίμνιο του, δοξάζει τον Χριστό γιατί τους ξεπάτωσαν, τους έδιωξαν από τα σπίτια τους, τους έκλεψαν, τους κυνήγησαν, οι Τούρκοι. Καθώς όπως είπε ο παπαφωτης είχαν αρχίσει στο χωριό τους να τρώνε πάρα πολύ, παραφόρτωσαν την ψυχή τους με κρέατα, είχαν ειρήνη, ασφάλεια, καλοπέραση, η σάρκα είχε θρασέψει έχοντας καταπλακώσει την ψυχή. Έλεγαν ότι όλα είναι καλά, όλα είναι δίκαια, κανένας δεν πεινά, κανένας δεν κρυώνει, κανένας δεν υποφέρει, δεν υπάρχει καλύτερος κόσμος. Τότε ο Χριστός μας λυπήθηκε  είπε ο παπαφωτης, μας πέταξε στους δρόμους,αδικηθήκαμε, πεινάσαμε, κρυωσαμε κι είδαμε πως υπάρχει αδικία-πείνα-κρύο, φτώχεια, γύμνια. Ταυτόχρονα δίπλα στους ανθρώπους που πεινούν υπάρχουν οι πλούσιοι που τους βλέπουν γελώντας. Μας άνοιξε η πείνα τα φτερά, ξεφύγαμε από το δίχτυ της αδικίας, της καλοπέρασης, είμαστε ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ. Στο σημείο αυτό ο Καζαντζάκης μιλά για την απόλυτη Ελευθερία του ανθρώπου καθώς οι άνθρωποιαυτοί δεν είχαν ανάγκη παρά μονό τον Χριστό  και την Ελλάδα και κανέναν άλλο, δυο πράγματα υπήρχαν στις καρδιές τους: Ελλάδα-Χριστός. Βρήκαν την δύναμη μέσα από αυτά τα δυο να αντέξουν όλες της αδικίες ,όλες της δυσκολίες, όλες της καταστροφές που πέρασαν. Το βασικότερο όμως ήταν ότι ζούσαν πλέον ως πραγματικοί Έλληνες Χριστιανοί με αγάπη μεταξύ τους χωρίς διαφορές, με πραγματική δικαιοσύνη, πάνω από όλα όμως ζούσαν χωρίς σεξουαλικη διαφθορα και  όλα αυτά που έχουν καταστρέψει λαούς  ολόκληρους-κοινωνίες ολόκληρες από την ημέρα που υπηρξαν άνθρωποι στον πλανήτη γη μέχρι σήμερα.Υπήρχε η απόλυτη τάξη τριαδικού Θεού, για αυτό  στο τέλος πήραν την ανταμοιβή που τους άξιζε. Εδώ Έλληνες όπως σας είπα το μεγαλείο δεν έχει όρια, οι περισσότεροι θα είχαν απομακρυνθεί για πάντα από τον Χριστό, θα τον ξεχνούσαν, θα τον βλαστημούσαν, θα τον μισούσαν, για το πολλαπλό κακό που τους βρήκε. Αντίθετα αυτοί εδώ οι κατατρεγμένοι δοξάζουν τον θεό γιατί τους κατάστρεψε, απαλάσσοντας τους από τα υλικά αγαθα, για να μπορέσουν να είναι ελεύθεροι (στο μυαλό-ψυχή), βλέποντας ποσό άδικος είναι ο κόσμος. Εάν λοιπόν είσαι μέσα στα υλικά αγαθά είσαι σκλάβος του διαβόλου ,εχθρός του Χριστού, δεν βλέπεις την αλήθεια, την δικαιοσύνη, την αξιοπρέπεια, την Ελευθερία. Μεγάλο μέρος των κατατρε-
γμένων ξεριζωμένων Ελλήνων παρακαλούσε τον θεό να έχει για αυτους από εδώ και στο εξής μόνο τα απολύτως απαραίτητα, γιατί ήταν σίγουροι πλέον πως μόλις ξαναπο-
κτούσαν παραπανίσια υλικά αγαθά -περιουσία, θα έχαναν πάλι την ελευθερία τους καθώς θα γίνονταν σκλάβοι των υλικών αγαθών, με αποτέλεσμα να ξαναρχίσουν πάλι οι αδικίες μεταξύ τους. Ο κυρ Χαρίλαος, ένας γέροντας από τους ξεριζωμένους, που ήταν πλούσιος, παρακαλούσε όλη μέρα τον Χριστό να μην του ξαναδώσει πλούτη, γιατί θα γίνει πάλι κακός άνθρωπος.Όποιος ζει αποκλειστικά για τα υλικά αγαθά θα μας πει ο Καζαντζάκης χάνει το θεϊκό πρόσωπο η ψυχή του, για αυτό το Ευαγγέλιο του Χριστού θα μας πει διαβάζετε πάνω από όλα με την ψυχή. Αλίμονο μας λέει ο Καζαντζάκης στον άνθρωπο(ειδικά τον άδικο)
που θέλει να μετρήσει τον Χριστό με το μέτρο της καρδιάς του, είναι χαμένος. Μπορεί να βάλει βλαστήμιες στο στόμα του, είτε να απαρνηθει τον Θεό. Σύμφωνα με τον μεγάλο μυσταγωγό Νίκο Καζαντζάκη όλες οι αρρώστιες του σώματος  προέρχονται από την ψυχή. Όταν λοιπόν γιατρέψει κάποιος την ψυχή του, το σώμα θέλει δεν θέλει ακολουθεί και γίνεται καλά. Ο φτωχός βοσκός από το χωριό της Λυκοβρισης ο Μανολιος, ο οποίος λυπήθηκε τους φτωχούς κατατρεγμένους για αυτό τους συμπαραστεκόταν με όλη την ψυχή, απευθυνόμενος στον κακό ιερέα της Λυκοβρυσης τον παπαγρηγορη που τον καταράστηκε γιατί βοηθά τους φτωχούς του είπε, στην κατάρα των προεστών και των παπάδων(των κακων όχι των καλων ) θέλεις να πεις παπαγρηγορη, εσείς σταυρώσατε τον Χριστό, άμα κατέβαινε πάλι στην γη εσείς πάλι θα τον ξανασταυρωνατε. Ο καιρός περνούσε και κάποιοι χωριανοί από την Λυκοβρυση εξακολουθούσαν να βοηθούν τους φτωχούς κατατρεγμένους που είχαν ανεβεί στις σπηλιές και κατοικούσαν μέσα στο κρύο γυμνοί, πεινασμένοι, πέθαιναν από την πεινά. Σκεφτόταν λοιπόν ο παπαγρηγορης ότι έπρεπε ο λόγος του ιερέα να έχει μεγαλύτερη δύναμη. Με έναν του λόγο ο κάθε ιερέας να μπορεί να αφήνει νεκρό οποίον διαφωνούσε μαζί του, με αυτόν τον τρόπο θα επικρατούσε δικαιοσύνη στον κόσμο. Πέρασαν λοιπόν από το μυαλό του παπαγρηγορη όλοι οι άνθρωποι που θα σκότωνε εάν είχε αυτήν την δύναμη. Πρώτα πρώτα θα σκότωνε τον παπά των φτωχών τον παπά Φώτη  με το ασκητικό πρόσωπο, την άγρια φωνή, έτσι που μιλούσε ωραία τον λάτρευαν οι δικοί του, σε συνδυασμό με το ότι δεν έτρωγε σχεδόν καθόλου, δεν έπινε. Τι καλά που θα ήταν σκεφτόταν ο παπαγρηγορης, να τον πιάσω και να του βγάλω τα γένια. Μετά θα σκότωνε τον βοσκό τον Μανολιο γιατί δεν μπορούσε να του βρει κάτι αρνητικό, γιατί ο Μανολιος αγαπούσε όλο τον κόσμο, όταν είχε συλάβει ο αγάς του Χωριού τους προεστούς ως υπευθύνους για τον σκοτωμό του τουρκόπουλου που είχε συντροφιά, ο Μανο-λιος παρουσιάστηκε στον Αγά λέγοντας ψέματα ότι το
σκότωσε εκείνος το τουρκόπουλο για να γλυτώσει το χωριό από την μανία του Αγά που θα έκανε πολλά φονικά επάνω στην πίκρα του για τον χαμό του τουρκόπουλου. Ύστερα δεν έπινε, δεν βλαστημούσε, δεν έκλεβε, δεν έκανε κακό σε κανέναν. Ο παπαπαγρηγορης δεν μπορούσε να ξεκαθα-ρίσει ποιον από τους δυο θα σκότωνε πρώτο ή μήπως ήταν καλύτερα να τους σκοτώσει και τους δυο μαζί. Ύστερα θα σκότωνε όλους όσους βοηθούσαν από το χωριό του τους φτωχούς κατατρεγμένους Έλληνες, καθώς μετά από τόσο αγώνα, τόσες αυστηρότατες εντολές κάποιοι τολμούσαν να τον παρακούσουν (ραγιάδες) συνεχίζοντας να δίνουν βοήθεια προς τους κατατρεγμένους από τους Τούρκους Έλληνες πρόσφυγες. Αυτή θα ήταν η πρώτη φουρνιά που θα ήθελε να σκοτώσει ο παπαγρηγορης, μετά θα σκότωνε κάτι αρχιμανδρίτες, μέχρι τον ίδιο τον δεσπότη από το Μεγάλο Χωριό, μαζί με κάποιους συμμαθητές του την εποχή που σπούδαζε, επέτρεπε ο ιερέας να 'χει αυτήν την δύναμη θεέ μου συλλογίστηκε. Ο πιο πλούσιος του Χωριού(Λυκο-βρυση), το αρχοντόπουλο ο Μιχελης πίστεψε πραγματικά στον Χριστό, για αυτό  αποφάσισε να δώσει όλη την περι-ουσία στους κατατρεγμένους φτωχούς. Ο παπαγρηγο-
ρης έκανε ότι περνούσε από το χέρι του, με αποτέλεσμα να  βγάλει τρελό το αρχοντόπουλο τον Μιχελη για να πάρει την περιουσία του εκείνος ως αρχηγός της δημογεροντίας(Έλλη-νες προεστοί). Όλα αυτά με την σφραγίδα του Τούρκου Αγά που ήταν ένα και το αυτό με τους ψευδοελληνες προε-στούς.Ο ιερέας των φτωχών ο παπα-φωτης πήγε να μιλήσει στον Δεσπότη του Μεγάλου χωριού, μήπως βρει το δίκιο του, για να μπορέσουν να πάρουν πίσω τα χωράφια που τους έδωσε το αρχοντό-πουλο ο Μιχελης. Όταν ο ξυπό-λυτος, κουρελιασμένος ιερέας μπήκε στο γραφείο του δεσπότη, κατάλαβε ότι δεν θα μπορέσει να βρει το δίκιο του, εξάλλου προηγουμένως είχε περάσει ο παπα-γρηγορης και του είχε αφήσει δώρα, εξηγώ-ντας του σχετικά για τον παπα-φωτη και τους κατατρε-γμένους Έλληνες που τους είχε αφήσει τα χωράφια του ο Μιχελης το αρχο-ντόπουλο από την Λυκοβρυση. Είπε λοιπόν ψέματα ο παπαγρηγορης στον δεσπότη ότι οι κατατρεγμένοι Έλληνες που τους ξερίζωσαν οι Τούρκοι, ήταν κομμου-νιστές, ότι ήταν μπολσεβίκοι με εντολές από την Μόσχα. Ο δεσπότης δέχτηκε την άποψη του κακού ιερέα παπα-γρηγορη καθώς είχε πάρει τα απαραίτητα δώρα, ενώ ο φτωχός ξυπόλητος παπαφωτης ο ιερέας των κατατρε-γμένων δεν είχε τίποτα να του προσφέρει. Δυο είδη Χριστού υπάρχουν θα μας πει ο  Νίκος Καζαντζάκης μέσα από το στόμα του Μιχελη που 
του κατά-σχέσαν την περιουσία για να μην φανε ψωμι οι φτωχοι και αδικημένοι Ελληνες.Ο ένας Χριστός είναι ο ψεύτικος, ο άδικος, ο κακός, είναι πλούσιος κοτζαμπάσης, τα έχει καλα με τον Αγά του Χωριού ,κλείνει την πόρτα τρώ-γοντας χωρίς να δίνει στους φτωχούς, λέγοντας ότι είναι δίκαιος, σωστός, αυτός ο κόσμος και όποιος τολμήσει να αντιδράσει θα τον αφορίσουν. Αντίθετα ο πραγματικός Χριστός θα πει ο Μιχελης είναι ξυπόλυτος, φτωχός, κατατρεγμένος, χτυπά τις πόρτες για βοήθεια αλλά δεν του ανοίγει κανένας, βλέπει τα παιδιά που πεινούν τις ψυχές που πονούν, λέγοντας ότι ο κόσμος είναι άδικος πρέπει να αλλαξει . Αυτός ο Τελευταίος όπως καταλάβατε είναι ο πραγματικός Χριστός, είναι ο Χριστός των Ελλήνων, είναι ο Χριστός όλων των Ανθρώ-πων. Tον αληθινό Χριστό της αγάπης, της ειρήνης, της δικαιοσύνης, της ανθρωπιάς, τον πραγματικό Χριστό θα τον γνωρίσετε από τον Νίκο Καζα-ντζάκη, με τρόπο μοναδικό. Τον "Χριστό" της αδικίας ,της ψευτιάς ,του μίσους, της βίας ,της ανηθικότητας, της σεξου-αλικής διαφθοράς θα τον βρείτε στους σατανιστες νεοταξίτες δήθεν χριστιανούς, οι οποίοι στο όνομα του Χριστού κατε-στρεψαν την Ελλάδα, αφήσαν ανέργους, αστέγους, πια-σμένους, αδικημένους, ανθρώπους που αυτοκτονούν. Στο όνομα του Χριστού κατεστρεψαν, έσφαξαν, έκλεψαν, βίασαν, σκλάβωσαν, αιώνες τώρα, μόνο που ο Χριστός ο δικός τους είναι ο διάβολος, φορούν λοιπόν τα διαβο-λόπαιδα την μάσκα του αρνιού παριστάνοντας τους χριστια-νούς. Ένα από τα μεγαλύτερα όπλα των εχθρών μας χιλιάδες χρόνια τώρα είναι η διχό-νοια, αυτό μας λέει ο Νίκος Καζαντζάκης μέσα από το στόμα του Τούρκου Αγά. Δεν υπάρχει άλλο ισχυρότερο όπλο μετά την σεξουαλική διαφθορά στα χεριά των σατανιστων εκτός από τον εμφύ-λιο μεταξύ τωνΕλληνων,ειναι τα μοναδικά όπλα που μπορούν να ξεκάνουν δια πάντως το Ελληνικό έθνος. To μεγαλείο συνεχίζεται καθώς οι φτωχοί κατατρε-γμένοι Έλληνες όσο πιο πολύπεινούν,τόσο πιο πολύ δοξά-ζουν τον θεό για την φτώχεια που τους έδωσε, κάνοντας τους ξανά ανθρώπους Έλληνες, μα πάνω από όλα Ελευθέρους σε όλους τους τομείς, δεν είναι πλέον σκλάβοι των σατα-νιστων ,μεσω υλικών αγαθών. Ο ιερέας των φτωχών ο παπαφωτης θα πει ότι ο άνθρωπος είναι ένα τυφλό σκου-λήκι στα πόδια του Χριστού, τι μπορεί να καταλάβει από το ακαταμέτρητο μεγαλείο του Χριστού. Στην Λυκοβρυση γί-νεται γλέντι για αρραβώνες, ο Μανολιος ο βοσκός πλησίασε τους προεστούς ζητώντας να μιλήσει, ο κακός ιερέας ο
παπαγρηγορης με το ζόρι τον άφησε να μιλήσει, όταν ο Μανολιος πηρέ τον λογο είπε ότι τον στέλνει ο Χριστός για να τους μιλήσει και να τους πει ότι όταν πεινούν οι φτωχοί είναι σαν να πεινά ο ίδιος, ότι όταν υπάρχουν άστεγοι, γυμνοί, πεινασμένοι, είναι κι ο ίδιος ο Χριστός
 άστεγος, γυμνός, πεινασμένος. Όποιος ελεεί φτωχό είναι σαν να δανείζει στον θεό τους είπε ο φτωχός βοσκος. Δώστε το ένα δέκατο από την σοδειά σας να φανέ τα αδέρφια μας οι πεινασμένοι Έλληνες, δώστε τα ακαλλιέ-ργητα χωράφια μας να τα δουλέψουν οι φτωχοί να φανέ ψωμί ,να γίνετε και εσείς οι Λυκοβρυσιωτες ακόμη πιο πλούσιοι από το μερίδιο της σοδειάς που θα σας δίνουν ως ιδιοκτήτες των κτημάτων. Αλίμονο στον Λυκοβρισιωτη που τρώγει χωρίς να συλλογιέται τα φτωχά παιδια. Καθε παιδί που πεθαίνει της πείνας είμαστε εμείς υπεύθυνοι που έχουμε και δεν δίνουμε. Ο κακός ιερέας δεν άντεξε σηκώ-θηκε λέγοντας μην τον ακούτε αυτόν τον λαοπλάνο τον Μανολιο, ο Χριστός έχει δικούς του κρυφούς νόμους για να μοιράζει τα πλούτη στους ανθρώπους, ο θεός αποφασίζει για το ποιοι θα είναι πλούσιοι, και ποιοι θα είναι φτωχοί, να πας στα πρόβατα σου είπε ο παπαγρηγορης στον Μανολιο, διότι οι ελεημοσύνες είναι εναντία στο θέλημα του θεου. Ο παπαγρηγορης είχε λυσσάξει πλέον είχε πάρει φόρα λέγο-ντας ότι ήμασταν μια χαρά στο χωριό μας τάξη κι ομόνοια βασίλευε μέχρι που ηρθανε αυτοί οι πεινασμένοι από άλλα
 μέρη. Τον λογο πήρε ο ιερέας των φτωχών  κατατρεγμένων Ελλήνων ο παπαφωτης απευθυνόμενος στον παπα-γρηγορη του είπε με ήρεμη φωνή, δίκιο έχεις παπαγρηγορη ότι γίνεται σε αυτόν τον κόσμο είναι γιατί ο θεός το θέλησε. Μίλησε ο Μανολιος γιατί ο θεός το θέλησε, άνοιξαν μερικές καρδιές από την Λυκοβρυση, για αυτό άνοιξαν μερικά κελάρια  δίνοντας βοήθεια στους πιασμένους γιατί ο Χριστός το θέλησε. Και αν ήρθαμε εμείς να χαλάσουμε την ησυχία σας ,φέρνοντας ανησυχία στο χωριό σας πάλι ο Χριστός το θέλησε. Γιατί όταν πολυησυχασει το νερό βουρκιαζει, όταν πολυσυχασει η ψυχή βουρκιαζει κι αυτή. Ο θεός έδωσε να είμαστε εμείς ο άνεμος που θα σηκώσει την τρυκιμια να ζωντανέψουν τα νερά(ψυχές),για να βρουν ξανα τον σωστο δρομο για τον Χριστο,την Ελλαδα,την Ελευθερια,την δικαιοσυνη.Εδώ ο μεγάλος δάσκαλος μιλά γιατί τα υλικά αγαθά την καλοπέραση, την αδικία, την διαφθορά, την αδιαφορία για τον συνάνθρωπο. Τα ίδια ακριβώς συμβαί-νουν στην εποχή μας οπού ανέμελοι σχεδόν όλοι σάπισαν από την σεξουαλική διαφθορά(σοδομισμοι, στοματικά, πάσης φύσεως όργια), γυναίκες(όχι ολες)που γυρίζουν
σχεδόν γυμνές τα καλοκαίρια με εκατοντάδες παρτενερ, με αποτέλεσμα να σαπίσουν οι ψυχές των περισσοτέρων ανθρώπων να γίνουν άδικοι, βίαιοι, αδιάφοροι για τον συνάνθρωπο, αδιάφοροι για την ιερή Ελλάδα, αδιά-φοροι για τον Χριστό,. Αποτέλεσμανα αυτόκτονούν από την απελπισία συνάνθρωποι μας, να πεινούν, να είναι άνεργοι, πεινασμένοι, να είναι άστεγοι. Η σάρκα είναι αυτή που κυβερνά, η γυμνή γυναικεία σάρκα, οι εύκολες διεφθαρμένες σεξουαλικές απολαύσεις, κατάστρεψαν ολόκληρες αυτό-κρατοριες κατά το παρελθον.Το σημαντικοτερο ειανι ότι αυτές οι σεξουαλικα ανωμαλες πραξεις προσβαλουν στον μεγιστο βαθμο τον τριαδικο θεο,και αποτελουν αναπο-σπαστο λατρευτικο τυπικο των σατανιστών από τα
αρχαια χρονια.Επισης κατεστρεψαν τον αρχαιο Ελληνι-
κο κοσμο(Καδμος,Πελοπας,Λυγκεας ,Δαναος,Αιγυπτος ηταν σκλαβοι αιγυπτιοχεμιτικης καταγωγης που ηρθαν στην αρχαια Ελλαδα και την κατεστρεψαν μεσω του δαιμονικου δωδεκαθεου της σεξουαλικης διαφθορας  των ανθρο-πωθυσιων κλπ με αποτέλεσμα να πεσει η Ελλαδα αναχητι σαν σαπιο φρουτο στα χερια των αρχαιων Ρωμαιων,
Ηροδοτος β βιβλιο Ευτερπη από σελιδες 329 εως 485,
Πλατωνας Μενεξενος σελιδα 69 και Ισοκράτης από σελιδα 173 εως 175 εκδοσεις Παπυρος).  Η σωτηρία των πλουσίων κατοίκων της Λυκοβρυσης είναι οι κατατρεγμένοι Έλληνες που ηρθαν από μακριά κυνηγημένοι από τους Τούρκους, μέσω αυτών ο Χριστός τους επαναφέρει στον ίσιο δρόμο. Δυστυχώς οι περισσότεροι Λυκοβρισιωτες άκουσαν τον κακό ιερέα παπαγρηγορη χάνοντας όχι μόνον της ψυχές τους αλλά μαζί έχασαν της περιουσίες τους και της ζωες τους καθώς τους έσφαξαν οι Τούρκοι. Αυτή ήταν η τιμωρία τους ,αντίθετα οι φτωχοί κατατρεγμένοιΈλληνες έσωσαν
 όλοι της ζωες τους όπως και όσοι Λυκοβρυσιωτες τους βοηθούσαν. Ο παπαγρηγορης παρά την τιμωρία που του έδωσε ο θεός αρρωσταίνοντας την κόρη του με φυματί-ωση για την κακία του και της άδικες διώξεις εναντίων των κατατρεγμένων Ελλήνων που πεινούσαν, ήταν άστεγοι, γυμνοί, κυνηγημένοι τους οποίους ψευδώς μέχρι για μπο-
λσεβίκους τους κατηγόρησε, δεν άλλαξε μυαλά ούτε μέχρι
να πεθάνει η κόρη του για της δικές του αμαρτίες κι ούτε άλλαξε μέχρι που τον έσφαξαν οι Τούρκοι μαζί με τους υπολοίπους το Μεγάλο Σάββατο το βραδύ βγαίνοντας από την Εκκλησιά τους κατέσφαξαν οι Τούρκοι Σερασκερηδες.
Ο Νίκος Καζαντζάκης καυτηρίασε την μεγάλη πληγή της Ορθόδοξης Ελληνικής Εκκλησίας, τους επαγγελματίες διε-φθαρμένους ιερείς, που καταστρέφουν την Ελλάδα, ενώ 
ταυτόχρονα  δίνουν όπλα στους σατανιστες οι οποίοι τα χρησιμοποίησαν για να κάνουν τους πραγματικούς Έλληνες Χριστιανούς μειονότητα μέσα στον ίδιο τους τον τόπο. Ευτυ-χώς υπάρχουν ακόμη καλοί ιερείς σε αυτόν τον τοπο.   

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr
politisvaris1@yahoo.gr

Blog Archive