Τετάρτη 22 Ιουλίου 2009

Η ΠΙΤΣΑ ,Η ΛΙΤΣΑ, ΤΟ ΒΑΛΙΤΣΑΚΙ ΤΗΣ ΕΥΠ, Η ΧΑΡΤΟΡΙΧΤΡΑ ΥΠΟΥΡΓΙΝΑ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΚΟ ΠΟΥΛΙ ΠΟΥ ΤΟ ΛΕΝΕ... ΣΠΙΝΟ!

ΜΑΛΛΙΟΤΡΑΒΙΩΝΤΑΙ ΟΙ κ.κ. ΥΠΟΥΡΓΙΝΕΣ !!
Αναβρασμός στα Υπουργικά σπίτια, οι συζητήσεις δίνουν και παίρνουν, οι Υπουργοί που ξέρουν ότι οι Γυναίκες τους παίζουν καμιά μπιρίμπα, έξαλλοι. Και ξαφνικά ω! του θαύματος η αποκάλυψη ΗΡΘΕ!!
Πρωϊνό Τετάρτης 22 ιουλίου Κατακαλόκαιρο, ελαφρύ αεράκι και η ζέστη στους 35ο.
Σε μια σκοτεινή γωνια του DA CAPPO στο Κολωνάκι -που αλλού;- η Πίτσα και η Λίτσα, γυναίκες Υπουργών, με μαύρα γυαλ
ιά, μαντήλες στο κεφάλι και συνωμοτικά συζητούν.
ΠΙΤΣΑ: Χρυσή μου άκουσες χτές το βράδυ τον κ. Σπίνο στο EXTRA3, απ ότι κατάλαβα εσένα εννοούσε,
ΛΙΤΣΑ: Μα σοβαρολογείς τώρα; Εγω όταν άκουσα ότι κάποια απο την παρέα μας τρέχει σε τοκογλύφους, το μυαλό μου πήγε σε σένα,
ΠΙΤΣΑ: Sorry, αλλά είσαι ανενημέρωτη. Ο Υπουργούλης πια είναι ευκατάστατος, κάναμε κάτι εισαγωγούλες με εμβόλια και μαζέψαμε πολύ χρήμα,
ΛΙΤΣΑ: Κι εμείς καλά τα πάμε Πίτσα μου, κάτι εξοπλισμοί απο δω κατι μπαζούκα απο κει, μια χαρά είμαστε,
ΠΙΤΣΑ: Επομένως δε λέει για μας τις δυό, ε;
ΛΙΤΣΑ: Τώρα τι να σου πω, δε σε πολυπιστεύω, αλλά πές μου ποιά μπορεί να είναι , μας μένουν άλλες δέκα Υπουργίνες
ΠΙΤΣΑ: Χα, το βρήκα, θα είναι η γυναίκα του ανεπρόκοπου που τούσπασε τα δόντια ο άντρας της γκόμενάς του και δώσανε 3 μισθούς για καινούργια δόντια, άσε που είναι στα μαχαίρια, σφάζονται κάθε μέρα αγάπη μου, σαν αρνί στο τσιγκέλι θα τη δούμε καμιά μέρα, αμ το άλλο; με τη Στεφανίδου τόμαθες ; έχει σκυλιάσει λένε που θα κάνει πρωϊνό η Μανωλίδου...
ΛΙΤΣΑ: Ωπα, ηρέμησε τι σχέση έχει αυτό με το θέμα μας;
ΠΙΤΣΑ: Εχει και παραέχει, φαντάσου να είσαι εσυ και νάρθουν οι κάμερες στο Ψυχικό να γίνει της Πόπης, εσύ να ζητήσεις να κάνεις δηλώσεις μόνο στο Σπίνο
ΛΙΤΣΑ: Μα είσαι καλά τώρα; Αυτόν θα τον ξεπουπουλιάσω και θα τον κάνω με πιλάφι, ακούς εκεί, στο Σπίνο, δε πας καλά μου φαίνεται ε;
ΠΙΤΣΑ: Χα, χα , χα την πάτησες κοπέλλα μου, είδες για να έχω κι εγω βαλιτσάκι της ΕΥΠ ; σκέτη πρακτόρισσα έγινα..
ΛΙΤΣΑ: Τον κακό σου τον καιρό βλαμμένη, έχω κι εγω βαλιτσάκι της ΕΥΠ και αμα σου βγάλω στη φόρα τις παρτούζες που κάνεις με τους ναύτες στην γκαρσονιέρα της Αναγνωστοπούλου θα σου πω εγω, όλα γραμμένα τα έχω και για τις άλλες 4 που μου το παίζετε θεούσες, άντε μπράβο.
ΠΙΤΣΑ: Είσαι ηλίθια ε; αν κάνεις καμιά βλακεία, θα πω στόν άντρα μου να σε
καταδικάσει ισόβια και να βάλλει τον Αραβαντινό να σε φυλάει, ούστ απο δω κοκκαλιάρα, ψυχανώμαλη, να μη σε ξαναδώ στα μάτια μου..
ΛΙΤΣΑ: Ποιά μάτια σου μωρή φοράδα πούγιναν σαν κουμπότρυπες απ το πάχος,
200 κιλά αγελάδα είσαι και κωλόγρια και μας το παίζεις και μοντελάκι επειδή έχεις πλουτίσει τον Ασλάνη, τον Καλογήρου και το Γαβαλά με τα κλεμένα σας. Ούστ απο δω φάντασμα της όπερας και θα πάρω τον άντρα σου να τα πω όλα.. ΠΙΤΣΑ: Τι θα... Ξαφνικά αρπάζονται απο τα μαλλιά και γίνονται μαλλιά κουβάρια, νάσου και ο Κούγιας που μυρίστηκε καλή δουλίτσα, τελικά οι άνδρες του περιπολικού κατάφεραν να τις ξεχωρίσουν πρίν κάνουν το DA CAPPO καλοκαιρινό.
Για την αφήγηση Αγγελικούλα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr
politisvaris1@yahoo.gr

Blog Archive