Δευτέρα 18 Φεβρουαρίου 2019

ΠΟΥ να το φανταστείς ε, Ανεκδοτάκια; "Μια ξανθια συζητα με 2 φίλες της"



Τρεις φίλες, μια ξανθιά, μια καστανή και μια μελαχρινή συζητούν στην καφετέρια. 
-Κορίτσια, λέει η καστανή, χτες το βράδυ συμμάζευα το δωμάτιο της κόρης μου και τί είδα κάτω από το μαξιλάρι της; Ένα στρινγκ! Πού να φανταστώ ότι φοράει τέτοια πράγματα η μικρή; 
Λέει η μελαχρινή:...
– Τι να σας πω και εγώ, συμμάζευα το δωμάτιο της δικιάς μου κόρης και είδα ένα πακέτο τσιγάρα στο κομοδίνο.Αχ! Πού να φανταστώ ότι…  καπνίζει από τόσο μικρή; 
-Άσε άσε, λέει η ξανθιά.Εγώ καθώς συμμάζευα είδα κάτι προφυλακτικά στην ντουλάπα της. πού να φανταστώ ότι η κόρη μου έχει πέος;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr
politisvaris1@yahoo.gr

Blog Archive