Τετάρτη 11 Δεκεμβρίου 2019

Ανεκδοτάκιας: Οι "ιέρειες" του έρωτα, η γιαγιά κι οι καραμέλες

Αποτέλεσμα εικόνας για «κορίτσια» των «κόκκινων φαναριών»Πριν μερικά χρόνια τα «κορίτσια» των «κόκκινων φαναριών» περνούσαν κάθε μήνα από υγειονομικό έλεγχο. Είχε φτάσει η συγκεκριμένη μέρα και όλα τα «κορίτσια»είχαν μαζευτεί έξω από το γραφείο του γιατρού και περίμεναν τη σειρά τους. Περνάει τυχαία έξω από το ιατρείο μια γριά , βλέπει τα «κορίτσια» μαζεμένα και ρωτάει μία .
– Τι γίνεται κορίτσι μου εδώ και είστε όλες μαζεμένες .
Επειδή η κοπέλα ντράπηκε να της πει την αλήθεια της λέει :
να γιαγιακα... 
Καραμέλες μοιράζουν γιαγιά...

Τότε λέει και η γιαγιά :
– Θα μείνω κι εγώ να πάρω . Και έμεινε στην ουρά .
Μετά από λίγη ώρα έρχεται και της γιαγιάς η σειρά .
Μόλις τη βλέπει ο γιατρός γουρλώνει τα μάτια του και γεμάτος έκπληξη τη ρωτάει .
– Κι εσύ γιαγιά ; Και η γιαγιά :
– Γιατί παιδάκι μου δεν έχω ψυχή εγώ ;
– Ναι βρε γιαγιάκα αλλά εσύ δεν έχεις ούτε δόντια .
– Δεν πειράζει παιδάκι μου εγώ τις γλύφω .

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr
politisvaris1@yahoo.gr

Blog Archive