Κυριακή 22 Μαΐου 2016

ΤΑ ΑΝΕΚΤΙΜΗΤΑ ΟΦΕΛΗ ΤΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΣΤΗΝ ΥΓΕΙΑ, ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ. ΓΡΑΦΕΙ Ο ΜΑΝΟΥΗΛ ΑΓΓΕΛΟΣ.

Η μουσικα είναι ιαση , ηθικη και παιδεια. Το σημερινο αρθρο το εγραψα όχι μονον για λογους εθνικης επιβιώσεως , αλλα και για ανθρώπους οι οποιοι είναι καρδιοπαθεις. Δυστυχως η μουσική εκπαίδευση δεν είναι υποχρεωτική στα δημόσια σχολεία . Ομως οι πραγματικοι  επιστήμονες, όχι οι νεοταξιτες, υποστηρίζουν ότι είναι απαραίτητη για τα παιδιά. Σύμφωνα με μια καινούρια έρευνα που πραγματοποίησε το πανεπιστήμιου του Vermont, η εκμάθηση ενός μουσικού οργάνου μπορεί να βελτιώσει την προσοχή των παιδιών, τον συναισθηματικό έλεγχο αλλά και να μειώσει το άγχος . Οι ψυχίατροι και οι ψυχολόγοι είναι απολυτως σιγουροι , ότι η μουσική έχει 6 σημαντικά οφέλη για τα παιδιά....
Για αυτό η σωστη μουσικη, Διεγείρει τον εγκέφαλο. Η μουσική μπορεί να οδηγήσει σε υψηλές ακαδημαϊκές επιτυχίες αφού έχει αποδειχθεί ότι διεγείρει τις περιοχές του εγκεφάλου που σχετίζονται με το διάβασμα, τα μαθηματικά και τη συναισθηματική ανάπτυξη. Ακομη  Βελτιώνει την μνήμη. Έρευνες έχουν αποδείξει ότι η μουσική βελτιώνει όχι μόνο την ακαδημαϊκή πορεία ενός παιδιού αλλά και τη μνήμη. Η σωστη μουσικη συμβαλει στην  κοινωνικοτητα. Τα παιδια που μαθαίνουν να παίζουν κάποιο μουσικό όργανο μαθαίνουν να έχουν υπομονή, να συνεργάζονται και να εκτιμούν, προσόντα που θα τα κάνει πιο κοινωνικά. Υστερα  τα παιδια αποκτούν αυτοπεποίθηση. Αυτό διοτι  η εκμάθηση ενός μουσικού οργάνου είναι μια διαδικασία που θα δείξει στα παιδιά ότι μπορούν να αναπτύξουν τις ικανότητές τους και να δημιουργήσουν κάτι μόνα τους. Ματαλυ αλλων συμβαλει η μουσικη στην αποκτηση υπομονης και πειθαρχιας. Τα παιδιά θα χρειαστούν αρκετή υπομονή στην ενήλικη ζωή τους για αυτό είναι καλό να μάθουν από νωρίς ότι για να δημιουργήσουν κάτι και να δουν τα αποτελέσματα θα πρέπει να δείξουν υπομονή .Η εκμάθηση ενός μουσικού οργάνου απαιτεί πειθαρχία και συγκέντρωση. Τα παιδιά μαθαίνουν γρήγορα ότι για να έχουν αποτέλεσμα πρέπει να επιμείνουν και να μην τα παρατήσουν. Φυσικα η μουσικη συμβαλει τα μεγιστα στην δημιουργικοτητα. Η μουσική καλλιεργεί τη δημιουργικότητα στα παιδιά, ένα απαραίτητο εφόδιο για την επαγγελματική  τους σταδιοδρομία αλλά και την προσωπική τους ευτυχία. Η μουσική είναι καλό για την καρδιά σας. Η μουσική, ιδιαίτερα η σωστή, διεγείρει και ενεργοποιεί το σώμα. Η  μουσική είναι καλό για την ψυχή, αλλά τι γίνεται με την καρδιά; Υπάρχουν πολλά πειράματα, τα οποία είναι περισσότερο ή λιγότερο εντυπωσιακά σχετικά με τα οφέλη της μουσικής κατά τη θεραπεία ασθενειών. Σε μια μελέτη που έγινε στους ασθενείς στο Γενικό Νοσοκομείο της Μασαχουσέτης, με προβλήματα στη καρδιά, παρατηρήθηκε, ότι ανάρρωσαν πιο γρήγορα εκείνοι που άκουγαν σονάτες για πιάνο του Μότσαρτ για μισή ώρα κάθε μέρα. Οι ασθενείς αυτοί ήταν οι μόνοι που είχαν βελτιωμένο ρυθμό της καρδιάς και μείωση της αρτηριακής πίεσης, σε σύγκριση με εκείνους που δεν άκουσαν καθόλου μουσική. Προσεξτε Ελληνες ,τα σωστα ειδη μουσικης δεν βοηθουν μονον στο καριαγγειακο , αλλα και στο ανοσοποιητικο. Εδικα οι χορωδιες , που ερμηνευουν σωστα τα τραγουδια, όπως αυτή του μουσικου σχολειου Βολου, το οφελος για τους καρδιοπαθείς είναι πολύ σημαντικο. Στο τελος του αρθρου ,σας εχω επιλεξει  όπως παντα τα σχετικα τραγουδια με λινκς. Αυτην την φορα ειδικα για καριδιοπαθεις.  Ακουστε πανω από όλα το τραγουδι  αναμνησις Σμύρνης , από την χορωδια του μουσικου σχολειου, το εχω επιλεξει ειδικα για αυτόν το σκοπο. (ANAMNISIS SMYRNIS - MOUSIKO BOLOU - YouTube). Η μουσική μπορεί να βοηθήσει με την ανακούφιση του πόνου. Ασθενείς που πάσχουν από αβάσταχτους πόνους, έχουν βρει ανακούφιση ακούγοντας μουσική. Η κλασική μουσική φαίνεται να είναι η καλύτερη επιλογή και ο Μότσαρτ ή ο Μπαχ είναι οι πλέον κατάλληλοι. Βέβαια δεν είναι όλα τα είδη ευεργετικά για την υγεία, γιατί ειδη "μουσικης "  όπως τα εωσφορικα νεοταξικα , heavy metal ή techno , Disco κλπ,  ταράζουν τους ασθενείς και τους  προκαλουν αρρυθμίες.Ένα μουσικό όργανο μπορεί να βοηθήσει στις κινητικές ικανότητες. Πολλοί ασθενείς που έχουν υποστεί εγκεφαλική βλάβη μετά από εγκεφαλικό επεισόδιο, έχουν κερδίσει οφέλη από την εκμάθηση ενός μουσικού οργάνου. Παίζοντας κάποιο μουσικό όργανο μπορεί να βοηθήσει στον έλεγχο των κινήσεων και στην κοινωνική αλληλεπίδραση. Επίσης, ασθενείς με αγγειακό εγκεφαλικό επεισόδιο, μπορεί επωφεληθούν, όταν έχουν να μάθουν τους στίχους και τη μελωδία.Η μουσική συμβάλει στο να αισθάνεστε λιγότερο λυπημένοι. Όσοι νιώθετε πεσμένοι ψυχολογικά, ακούγοντας μουσική αισθάνεστε καλύτερα. Κάθε φορά λοιπόν που βλέπετε ότι είστε λυπημένοι, βάλτε το αγαπημένο σας κομμάτι και η διάθεση σας θα φτιάξει πολύ γρήγορα. Η σωστη μουσικη  μπορεί να βοηθήσει τους ηλικιωμένους. Οι ηλικιωμένοι άνθρωποι συχνά υποφέρουν από μοναξιά και κατάθλιψη, ειδικα ότανκαταλήγουν σε καποιο γηροκομειο.  Η μουσική έχει βοηθήσει τους ασθενείς της νόσου του Alzheimer να επικεντρωθούν στην πραγματικότητα, έστω και για μικρό χρονικό διάστημα. Οι ερευνητές έχουν επίσης σημειώσει, ότι όσοι ηλικιωμένοι παίζουν ένα όργανο, έχουν καλύτερη φυσική κατάσταση και συναισθηματική ευεξία, σε σχέση με όσους δεν έχουν παίξει ποτέ. Η σωστη μουσικη βοηθα στην επιλυση παρα πολύ δυσκολων μαθηματικών προβλημάτων. Για ολους αυτους τους λογους Ελληνες, και για έναν ακομη απουδαιοτερο τον οποιο θα αναλυσω πιο κατω  απαραιτητος πηγαίνουμε τα παιδια μας σε μουσικα σχολεια, και πουθενα αλλου. Οπως απαραιτητος πρεπει να είναι κοντα στην Εκκλησια, και να μαθαινουν από τους Ελληνες γονεις την πραγματικη Ελληνικη ιστορια. Επισης τα Ελληνοπουλα μαθαινουν απαραιτητος παγκρατιο. Για οσα παιδια είναι σε μεγαλυτερη ηλικια, και δεν πηγαν σε μουσικα σχολεια , δημιουργούμε σωματεια με εκμαθηση οργανων, δημιουργούμε ορχηστρες, χορωδιες. Αυτό θα είναι το ένα σκελος. Το δευτερο σκελος θα είναι το αθλητικο με εκμαθηση του παγκρατιου. Επισης σε αυτους τους συλλογους θα μπορουν να συμμετεχουν και τα παιδια που τελειωσαν μουσικο σχολειο. Δεν υπαρχει αμφιβολια ότι είναι εποχη επιβιώσεως για το εθνος μας. Βρισκόμαστε στην χειροτερη ιστορικη στιγμη, από καταβολης του Ελληνικου εθνους. Για την επιβίωση του εθνους , είναι απαραιτητη η δημιουργια ηθικων αρχων. Ειδικα για της επομενες γενιες. Τα χρηστα ηθη είναι το διαχρονικο "μυστικο " επιβιώσεως του εθνους μας από τα παναρχαια χρονια. Εξαιτιας των χρηστων ηθων , και της σωστης παιδειας, οι προγονοι μας οι Ελληνες του μεσαιωνα , από σκλαβοι του Ρωμαικου κρατους ,εγιναν διοικητες του (ρωμαικου κρατους ), χωρις να χρειαστεί να πολεμησουν ουτε ένα δευτερολεπτο. Όλα αυτά διοτι ειχαν θρησκεια τον Χριστιανισμο (στην πραξη), και πολιτισμο τους αρχαιους Ελληνες φιλοσοφους, σοφιστες, ρήτορες, κλπ. Ο συνδιασμος αυτων των δυο εφερε τα χρηστα ηθη ζωης χωρις καθολου σεξουαλικη διαφθορα. Η αμοιβη ηταν η ελευθερια της Ελλαδος τον μεσαιωνα, χωρις να γινει κανενας απολυτος πολεμος. Επισης δειτε τον Ελληνα Ηρακλειο από την Καππαδοκια της Μικρας Ασιας, μολις ανεβηκε στον Ελληνικο (ρωμαικο) θρονο, το κρατος ηταν τελειως χρεοκοπημενο. Ταυτόχρονα για πρωτη φορα στην παγκοσμια ιστορια, ειχαμε την εισβολή , την κατακτηση της μισης Ελληνικης (ρωμαικης) αυτοκρατοριας, από τους περσες. Ειχαμε πολλες χιλιαδες σφαγμενων Ελλήνων, ειχαμε κλοπες, εμπρησμους, βιασμους, σκλαβωμα γυναικων κλπ. Επισης για πρωτη φορα στα παγκοσμια χρονικα εγινε εισβολή από τους περσες στα Ιεροσόλυμα, οπου εκει εκτος από της αγριες σφαγες, της κλοπες, τους εμπρησμούς, τους βιασμους ,το σκλαβωμα χριστιανων, μαζι με όλα αυτά εκαψαν τον ναο του Παναγιου ταφου, εκλεψαν τον Τιμιο Σταυρο, και πηραν μαζι τους αιχμαλωτο τον πατριαρχη Ζαχαρια. Εντούτοις εξαιτιας των χρηστων ηθων, και της σωστης παιδειας, μεσα σε επτα μονον χρονια , οι Ελληνες ανεκαμψαν, με αποτέλεσμα να παρουν πισω όλα τα κατεκτημένα εδάφη από τους Περσες. Οι προγονοι μας δεν σταματησαν εκει αλλα περασαν στην αντεπιθεση, κατακτώντας ολοκληρη την περσικη αυτοκρατορια. Αυτό το εκανε ο Ηράκλειος με έναν τελειως απειροπολεμο στρατο. Εναν Ελληνικο στρατο τον οποιο δημιουργησε εκ του μηδενος μεσα σε δεκα μηνες. Ειδατε τι μπορει να πετυχουν οι Ελληνες εξαιτιας των χρηστων ηθων, και της σωστης παιδειας. Ακομη και ο Αλεξανδρος , με παρα πολύ εμπειρους στρατιώτες, με πολύ περισσοτερους στρατιώτες, σε σχεση με τον Ηρακλειο, και με ένα πανισχυρο Ελληνικο Μακεδονικο κρατος πολιτικα και οικονομικα, εκανε περισσοτερο χρονικο διαστημα να κατακτησει την περσικη αυτοκρατορια ,σε σχεση με τον Ηρακλειο. Εκτος από την παιδεια , και τα χρηστα ηθη, οι προγονοι μας οι Ελληνες, της Ελληνικης (ρωμαικης) αυτοκρατοριας, ακουγαν τα σωστα ειδη μουσικης. Αυτό είναι ένα πραγμα παρα πολύ σημαντικο. Στα παλατια των Ελλήνων (ρωμαιων) αυτοκρατορων, και όχι μονον είχαμε καθημερινα συγκεκριμένες ωρες, οπου ακουγοταν Ελληνικη -"βυζαντινη " μουσικη. Για αυτόν τον λογο ειχαν πολύ μεγαλο οφελος σε ολους τους τομεις. Αυτό γινοταν ,διοτι η μουσικη είναι ισως το σημαντικοτερο μαθημα της Ελληνικης παιδειας, από αρχαιοτατων χρονων. Από της 11 Μαιου του 2016 ξεκινησαν οι εγγραφες στα μουσικα σχολεια. Η προθεσμια είναι μεχρι της 31 Μαιου 2016 μ.Χ. για οσους Ελληνες ενδιαφέρονται, να γινουν τα παιδια τους Ελληνες. Oι αιτήσεις υποβάλλονται στην διεύθυνση των σχολείων από τους γονείς, κηδεμόνες των υποψήφιων μαθητών . Οι γονείς των υποψηφίων μαθητών των Μουσικών Σχολείων Αττικής και Πειραιά έχουν δικαίωμα να υποβάλουν μία (1) μόνο αίτηση στο Μουσικό Σχολείο της περιοχής τους .Το ιδιο ισχυει και για τα υπολοιπα μουσικα σχολεια, της επικρατειας. Η διαδικασία επιλογής, διεξάγεται Η διαδικασία επιλογής για το σχολικό έτος 2016-2017 θα διενεργηθεί από τις αρμόδιες επιτροπές, οι οποίες θα οριστούν από τον Περιφερειακό Διευθυντή Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και θα πραγματοποιηθούν τις εργάσιμες ημέρες από 16 έως 22 Ιουνίου 2016. Συγκεκριμένα, η διαδικασία επιλογής θα ξεκινήσει ταυτόχρονα σε όλα τα σχολεία την Πέμπτη 16 Ιουνίου 2016 και ώρα 10:00 με την γραπτή εξέταση των υποψηφίων [ακρόαση ηχητικού δίσκου (cd)]. Μετά την ολοκλήρωση της γραπτής εξέτασης, η διαδικασία εισαγωγής θα συνεχίσει την ίδια ημέρα με την εξέταση των υποψηφίων από την αρμόδια επιτροπή. Αναλόγως του αριθμού των αιτήσεων η διαδικασία της εξέτασης των υποψηφίων από την αρμόδια επιτροπή δύναται να διαρκέσει έως και την Τετάρτη 22 Ιουνίου 2016. Οι θεματικές ενότητες, στις οποίες αξιολογούνται οι υποψήφιοι, είναι: «Ρυθμός», «Ακουστική Ικανότητα», «Φωνητική Ικανότητα», «Διάκριση Ηχοχρωμάτων» και προαιρετικά ένα μουσικό όργανο (Ευρωπαϊκό ή Παραδοσιακό), σε επίπεδο αντίστοιχο τουλάχιστον της Κατωτέρας Σχολής Πιο αναλυτικα τα θέματα στα οποία εξετάζονται οι υποψήφιοι είναι η φωνητική, ρυθμική και ακουστική αντίληψη-ικανότητα. Προαιρετικά, οι υποψήφιοι μπορούν να εξεταστούν σε μουσικό όργανο (επίπεδο Κατωτέρας Σχολής). Ειδικότερα ο μαθητής καλείται να τραγουδήσει τραγούδι της επιλογής του, το οποίο έχει προετοιμάσει . Επισης καλείται να συνοδεύσει ρυθμικά το τραγούδι της επιλογής του, κτυπώντας παλαμάκια. Ακομη θα ζητηθεί να επαναλάβει, κτυπώντας παλαμάκια, ρυθμικά μοτίβα που δίνονται από τα μέλη της επιτροπής. Επειτα θα πρεπει να ειναι σε θεση να διακρίνει και να δείξει, με αντίστοιχη κίνηση του χεριού του προς τα πάνω ή προς τα κάτω, τη μεταβολή προς τα πάνω ή προς τα κάτω του τονικού ύψους του ήχου. Μεταξυ αλλων , ο μαθητής καλείται, μέσα από ηχογραφημένα μουσικά αποσπάσματα, να αναγνωρίσει: α) τον αριθμό επαναλήψεων ενός σύντομου και χαρακτηριστικού μουσικού θέματος κατά την α κρόαση ενός μουσικού κομματιού, β) τις βασικές κατηγορίες οργάνων - Έγχορδα, πνευστά, Κρουστά και γ) τo ύφος χαρακτηριστικών και σύντομων μουσικών κομματιών. Ο μαθητής καλείται να επαναλάβει σε απλό μουσικό όργανο - ξυλόφωνο , μία σύντομη μελωδία (4-5 νότες) παιγμένη στο πιάνο. Σε περιπτωση που ο υποψηφιος γνωρίζει κάποιο μουσικό όργανο σε επίπεδο τουλάχιστον κατωτέρας ωδείου) , εκτελεί ολιγόλεπτο μουσικό έργο της επιλογής του. Η εκτέλεση έργου είναι προαιρετική. Υποψιν δεν είναι απαραιτητη η γνωση μουσικου οργανου. Τα αποτελέσματα ανακοινώνονται ε ντός πενθημέρου. Οι γονείς και οι κηδεμόνες των επιτυχόντων μαθητών θα πρέπει, από την 1η Σεπτεμβρίου, να προσέλθουν στο σχολείο προκειμένου να λάβουν σχετικό έντυπο, ώστε να πραγματοποιηθεί η μετεγγραφή τους στο μουσικό σχολείο. Για οσους Ελληνες γονεις εχουν παιδια σε μεγαλυτερη ηλικια, από την πρωτη γυμνασιου ,εχουν και αυτά δικαιωμα να πανε σε ένα μουσικο σχολειο. Σύμφωνα με τον κανονισμο που ισχυει παρέχεται σε μαθητές άλλων σχολείων η δυνατότητα εγγραφής στις τάξεις Β' και Γ' γυμνασίου καθώς και στην Α' λυκείου των μουσικού σχολείων κατόπιν κατατακτηρίων εξετάσεων σε συγκεκριμένα μουσικά μαθήματα, οι οποίες διεξάγονται τον Σεπτέμβριο κάθε έτους. Οσο για την μουσικη , και αυτά που μπορει να προσφερει , σας τα εχω γραψει , αρκετες φορες . Η σωστη μουσικη είναι ιαση και παιδεια. Ειδικα για εμας τους Ελληνες χριστιανους, αυτην την παρα πολύ κρισιμη εποχη, η σωστη μουσικη δημιουργει χρηστα ηθη, Τα χρηστα ηθη, είναι ο μοναδικος τροπος επιβιωσης του Ελληνικου εθνους. Τα σωστα ειδη μουσικης ,είναι ένα από τα βασικα μεσα επιβιώσεως μας. Μην ξεχνατε ότι οι αρχαιοι Ελληνες φιλοσοφοι ειχαν το μαθημα της μουσικης, ως ισαξιο, ειτε ως σχεδόν ισαξιο με αυτό της γεωμετριας. Μετα από αυτά τα δυο μαθηματα , ακολουθουσαν τα μαθηματα της αστρονομιας, της φιλοσοφιας κλπ. Μεσα από τα ειδικα ειδη μουσικης και χορου, οι αρχαιοι Ελληνες φιλοσοφοι , ηταν σε θεση να δημιουργουν ενδιαμεσους χαρακτήρες με βαση το μετρον αριστον, οι οποιοι δεν ηταν ουτε πολύ μαλθακοι, ουτε παρα πολύ σκληροι. Μεσα από αυτά τα ειδη μουσικης, δημιουργηθηκαν τα εκατομμύρια των Ελλήνων ηρωων της αρχαιότητος και του μεσαιωνα. Ολοι αυτοι οι ανθρωποι ηταν παρα πολυ γεναιοι, δικαιοι, ηθικοι, τιμιοι. Ηταν σε θεση να κανουν πραξη το μεγιστο διαχρονικο αξιωμα ,που μας διδαξε ο Πλατων στους νομους, ότι αξιος τιμης σε μια πολη είναι οποιος δεν αδικει. Όμως όλα τα αξιωματα και της τιμες μιας πολεως της αξιζουν, οσοι σταματουν της αδικιες. Φυσικα μεσα από αυτά τα ειδη μουσικης ,απεκτησαν την σωστη παιδεια, οι Ελληνες φιλοσοφοι, σοφιστες, πανεπιστήμονες. Συνεχεια ολων αυτων των αρχαιων ειδων μουσικης ,είναι η "βυζαντινη" μουσικη, η παραδοσιακη, το εντεχνο, το χασαπικο, κλπ. Για πολλοστη φορα σας επαναλαμβάνω πολύ μεγαλη προσοχη, στα νεοταξικα ειδη μουσικης, τα οποια ναι μεν δημιουργουν μια στιγμιαια ψυχικη ευφορια , ταυτόχρονα όμως την ιδια στιγμη , προκαλουν τεραστιο κακο στην ψυχη ολων οσων ακουνε αυτά τους είδους τα τραγουδια. Το αποτέλεσμα ολεθριο, καθως μεσα από αυτά τα ειδη, νεοταξικης "μουσικης", παραγονται ανθρωποι χυδαίοι σεξουαλικα, βίαιοι ,δειλοι, και ραγιαδες. Στα μουσικα σχολεια μηδενίζεται , ειτε μετριαζεται η παραβατικοτητα αναλογα με το επιπεδο του σχολειου, των οικογενειων κλπ. Επισης μεταξυ πολλων αλλων εκμηδενίζεται η περιπτωση κακοποιησεως για τα ζωα. Για οσους θελουν να ακολουθησουν τον κλαδο της μουσικης ,και να συνεχισουν στην τριτοβαθμια εκπαιδευση ,το μουσικο σχολειο Βολου είναι ένα από τα καλυτερα για μια τετοιου είδους προοπτικη. Κλεινωντας κανω εκκληση ως Μανουηλ Αγγελος Γιαννόπουλος σε ολους τους Ελληνοψυχους γονεις, να πανε τα παιδια τους σε μουσικα σχολεια. Σε περιπτωση που απαξιωσουν τον θεσμο των μουσικων σχολειων, ειτε τα κλεισουν , όπως ειχε αναφερθεί παλιοτερα, τοτε αξιοποιούμε τους ικανοτερους καθηγητές από αυτά τα σχολεια στα προαναφερομενα σωματεια. Δια παν ενδεχομενο κανουμε από τωρα προαιρετικες επαφες, και γιατι όχι να χρησιμοποιηθουν καποιοι εξ αυτων στους νεους Ελληνικούς πολιτιστικους, αθλητικους συλλογους. Μια άλλη επιλογή ,θα είναι να δημιουργησουμε εάν είναι εφικτο ιδωτικα μουσικα σχολεια , με χαμηλο κοστος φοιτησης. Αυτό μπορει να γινει και σε συνεργασια με Ελληνες ομογενεις, και αλλους επιφανείς Ελληνες. ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΓΝΗΣΙΟΥΣ ΗΘΙΚΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΤΟΥ ΑΥΡΙΟ ΚΑΙ ΑΠΟΚΤΑΜΕ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΒΙΩΣΗ , ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ. ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΜΟΔΑ. Μουσικα σχολεια, υπαρχουν μονον 44 ανα την επικρατεια. Αυτα είναι στο Αγρινίο, Αλεξανδρούπολη, Αλίμο, Αμυνταίο, Άμφισσα, Αργολίδα , Βαρθολομιο, Βέροια, Βόλο, Γιαννιτσα, Δράμα, Ζακύνθο, Ηρακλείο, Χανια, Θεσσαλονίκη , Ιλίο , Ιωαννίνα , Καβάλα, Καλαμάτα, Καρδίτσα , Κατερίνη, Κέρκυρα, Κομοτηνή, Κορινθο, Λαμία, Λάρισα , Λευκάδα, Ξάνθη. Επισης εχουμε μουσικα σχολεια σε Παλλήνη, Πάτρα, Πρέβεζα, Πτολεμαΐδα, Ρεθύμνο, Ρόδο, Σερρες, Σιάτιστα, Σπάρτη, Τρικάλα,Τρίπολη, Χαλκίδα, και Χίο.








Η ΑΓΙΑ ΥΠΟΜΟΝΗ. ΓΡΑΦΕΙ Ο ΜΑΝΟΥΗΛ ΑΓΓΕΛΟΣ.

kasimatis george - Το Κουτί της Πανδώρας


επικρατεειν η απολλυσθαι. μαρια παστρουμα. (υπαρχουν και ...


Η ΓΡΑΙΑ ΧΑΔΟΥΛΑ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ, ΣΤΑΥΡΩΝΕΙ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. MEΡΟΣ Β. ΓΡΑΦΕΙ Ο ΜΑΝΟΥΗΛ ΑΓΓΕΛΟΣ.

ΚΑΣΙΜΑΤΗΣ 4 Η παραίτηση απο την εθνική κυριαρχία

απαντηση στον μεγιστο των ανθελληνων (paul stephenson ... μερος α






4 σχόλια:

  1. Φοιτω εδω και 5 χρόνια σε μουσικό σχολειο και πραγματικά καθε χρονο απογοητευομαι ολο και περισσοτερο απο τη σταση της πολιτειας απεναντι μας!Πληρη αδιαφορια...Ελλειψη καθηγητων,καθολου στηριξη...Τα μουσικα σχολεια δεν προσφερουν απλα μουσικες γνωσεις.Δημιουργουν ανθρωπους πευματικα ανωτερους!Δεν μπορω να το εξηγησω,αλλα στα μουσικα σχολεια επικρατει ενα τελειως διαφορετικο κλιμα απο τα υπολοιπα σχολεια...Ολα κινουνται πιο ελευθερα,πιο δημοκρατικα,πιο χαλαρα,πιο ομορφα...Και οι μαθητες στ'αληθεια ξεχωριζουν απο τους υπολοιπους!Κι ας μας λενε φλωρια(οπως ειπε καποιος παραπάνω)...Το λενε γιατι δεν καταλαβαινουν,γιατι εχουν μαθει αλλιως!Το μουσικο σχολειο ειναι συμμαχος του μαθητη,οχι αντιπαλος οπως τα υπολοιπα!Αλλωστε γι'αυτο θελουν να μας κλεισουν,γιατι το μουσικο σχολειο δημιουργει ελευθερες προσωπικοτητες με κριτικη σκεψη και οχι ρομποτακια που το μονο που ξερουν ειναι να μαθαινουν παπαγαλια την ιστορια και τα αρχαια!Δεν ξερω γιατι η μουσικη εχει τοση δυναμη,αλλα το βιωνω καθημερινα και το παραδεχομαι κι εγω οπως και πολλοι αλλοι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. 'Ημουν επί πενταετία καθηγητής πιάνου στο Μουσικό Γυμνάσιο-Λύκειο Παλλήνης και είχα την τύχη την χρονιά που πρωτοπήγα (1993) να γνωρίσω τα πρώτα παιδιά που θα αποφοιτούσαν από ένα Μουσικό Σχολείο.

    Πρέπει να πω πως ήταν τα ωραιότερα μέχρι στιγμής χρόνια της ζωής μου από επαγγελματική άποψη.Το μουσικό πνεύμα αλλά και η καλλιέργεια μεταξύ καθηγητών και μαθητών ήταν ιδιαίτερα υψηλή.Προβλήματα σίγουρα υπήρχαν και απ ότι μαθαίνω υπάρχουν ακόμα.

    Θυμάμαι πως ουσιαστικά δουλεύαμε δωρεάν αφού θα παίρναμε τον μισθό μας την επόμενη χρονιά και τα έξοδα μετακίνησης βάρυναν εμάς.Τα μαθήματα γινόντουσαν σε λυόμενες αίθουσες και τον χειμώνα υποφέραμε από το κρύο καθώς ήταν δύσκολο να θερμανθούν.Το δε φαγητό μπορεί να μην ήταν σπιτικά μαγειρεμένο αλλά ήταν μια χαρά αφού τρώγαμε όλοι από αυτό (μαθητές-καθηγητές).Τώρα το σχολείο αυτό (από το 1998)έχει στεγαστεί στις δικές του κτηριακές εγκαταστάσεις.

    Παρ όλο τις αντιξοότητες και τις δυσκολίες μέχρι να εφαρμοστεί το ωρολόγιο πρόγραμμα (125 καθηγητές...) εκείνο που πραγματικά μου μένει αξέχαστο ήταν η αγάπη όλων για τη μουσική,το πνεύμα και η διάθεση να ανεβούμε λίγο ακόμα ψηλότερα...διδάσκοντες και διδασκόμενοι...

    Έχω γυρισει γύρω στα 30 σχολεία από τότε (μετά τον διορισμό μου στη δημόσια εκπαίδευση) αλλά πουθενά δεν έχω βρει ξανά αυτό το κλίμα και πραγματικά νοσταλγώ εκείνες τις μέρες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Το πολιτιστικο επιπεδο στα μουσικα σχολεια ειναι απειρως καλλιτερο απο
    των αλλων δημοσιων.Δεν ακους ενα μλκ, δε γινονται τσαμπουκαδες, δε κυκλοφορουν χορταρια κλπ κλπ αντιθετα περπατας μεσα στο σχολειο κι ακους μουσικες να ξεπηδανε πισω απ' τις γωνιες και βλεπεις πολιτισμενα προσωπα, ανθρωπινα προσωπα.

    Αν λαβουμε δε υπ'οψιν μας οτι ειδικα στα χωρια, τα παιδια, λογω χαμηλου μορφωτικου επιπεδου του περιβαλλοντος, ρεπουν απο νωρις προς τη "μαγκιά", νομιζω οτι πραγματικα επιτελλειται σοβαρωτατο κοινωνικο εργο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τα παιδιά που πηγαίνουν στο Μουσικό είναι γεγονός ότι ωριμάζουν πιο γρήγορα και είναι ανωτέρου πνευματικού επιπέδου, τουλάχιστον αυτό είδα στον εαυτό μου και στους συμμαθητές μου, συναναστρεφόμουν με μερικά παιδιά γενικών σχολείων και πραγματικά μερικές φορές αισθανόμουν ότι είναι αδύνατον να συνεννοηθώ σαν να ερχόμουν από άλλο πλανήτη!

    Δεν θα άλλαζα με τίποτα τα χρόνια που πέρασα στο Μουσικό, χαλάλι και η έλλειψη ελεύθερου χρόνου (έφευγα από το σπίτι μου 7:30 και γυρνούσα 22:00), χαλάλι και τα ξενύχτια για να προλάβω να διαβάσω τα μαθήματα της επόμενης μέρας, χαλάλι και το γεγονός ότι έτρωγα το ίδιο εβδομαδιαίο μενού για 6 χρόνια, όλα αυτά δεν υπάρχουν μπροστά στις χιλιάδες των αναμνήσεων που έχω, για μένα στο Μουσικό, οι καθηγητές και οι συμμαθητές μου ήταν η δεύτερη οικογένειά μου, γιατί χωρίς υπερβολή τους έβλεπα περισσότερες ώρες καθημερινά από τους γονείς και τα αδέλφια μου.

    Είναι μια αξέχαστη εμπειρία που τη συνιστώ σε όλους να τη ζήσουν!


    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr
politisvaris1@yahoo.gr

Blog Archive