Κυριακή 3 Απριλίου 2016

ΤΙ "ΠΑΙΖΕΙ" ΜΕ ΤΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ & ΤΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΓΚΛΗΜΑ; "ΑΡΠΑ ΚΟΛΑ ΟΛΑ;" ΣΠΙΛΩΝΟΥΝ ΠΟΛΙΤΕΣ ΠΟΥ ΜΕΤΑ ΑΘΩΩΝΟΝΤΑΙ;; ΔΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ

Αξιότιμοι Κύριοι
Την 26ην Ιανουαρίου 2009 μου ασκήθηκε αδίκως και ατυχώς ποινική δίωξη για παράβαση Άρθρων 348α ΠΚ κλπ., πορνογραφία ανηλίκων δια ηλεκτρονικών μέσων και το όνομα μου εδόθη στη δημοσιότητα ατυχέστατα πριν καν απολογηθώ Με την παρούσα μου θα ήθελα να σας κάνω γνωστόν ότι με την υπ’αρίθμ 4800/2013 απόφαση του Β’ Τριμελούς Εφετείου Κακουργημάτων ( την οποία σας επισυνάπτω ) έχω αθωωθεί παμψηφεί , και η απόφαση αυτή έχει ήδη καταστεί αμετάκλητη.  Γνωρίζετε (είμαι βέβαιος) την απόφαση της 13.5.2014 του δικαστηρίου των Ευρωπαϊκών Κοινοτήτων σε σαφή ισχύ και στην Ελλάδα που διατάσσει την απαλοιφή τέτοιων δημοσιευμάτων σε αντίστοιχες περιπτώσεις. Για τον λόγο αυτό θα ήθελα σε πρώτη φάση να σας παρακαλέσω θερμά όπως κατεβάσετε το συντομότερο δυνατόν την παρακάτω σελίδα σας η αφαιρέσατε το όνομά μου & τα σχόλια που το συνοδεύουν από αυτήν , αφού αντιλαμβάνεστε ευκόλως την τεράστια ζημία που έχω υποστεί και εξακολουθώ να υφίσταμαι από την διατήρηση τέτοιων δημοσιευμάτων ( ψευδών ήδη και συκοφαντικών κατά συνέπεια) ως προς το άτομό μου και ως ενεργός επιχειρηματίας σε σχέση με το κύρος μου και την προσωπικότητά μου ....

Στην διάθεση σας για κάθε διευκρίνιση .
Φαίδων Χασιώτης


3 σχόλια:

  1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ενώ από τις 26-1-2009 ήμουν μέλος του μεγαλύτερου κυκλώματος παιδικής πορνογραφίας που εξάρθρωσε το Ηλεκτρονικό Έγκλημα ,και για περισσότερο από 1 εβδομάδα οι μισοί Έλληνες τουλάχιστον χειροκροτούσαν την τεράστια αυτή επιτυχία της ΕΛ.ΑΣ, τώρα 45 μέρες μετά την δημοσιοποίηση της αθωωτικής μου απόφασης από αυτό το φιλόξενο site δεν είδα κανείς να ζητήσει μια συγγνώμη .Ειλικρινά λυπάμαι πολύ για την Ελλάδα που ζω. Φαίδων Χασιώτης .

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr
politisvaris1@yahoo.gr

Blog Archive