Πέμπτη 21 Ιανουαρίου 2016

"Δεν ξέρω τι να κάνω! Ερωτεύτηκα τον καθηγητή μου και..." - Η αληθινή εξομολόγηση ανήλικης μαθήτρια που σοκάρει...

Διαβάστε αναλυτικά την εξολόγηση της 17χρονης:
Οταν τελείωσε το μάθημα του και είχαν φύγει όλοι μου είπε να μην του ξαναστείλω μήνυμα 'γιατί δεν πρέπει να στέλνουν οι μαθητές μηνύματα στους καθηγητές τους'. Αυτο βεβαια ηταν δικαιολογια! 
Είμαι 17 ετών και είμαι τρελά ερωτευμένη με έναν καθηγητή μου 35χρονο!...
Πέρυσι τον πρωτογνώρισα στο σχολείο μου και αρχικά δεν μου κινησε ιδιαίτερα το ενδιαφερον. Όμως μετά από εναν μήνα περίπου άρχισα να τον βλέπω ερωτικά!
Τον κοιτούσα στα μάτια, αλλά προσπαθούσα να μην καρφώνομαι. Μια μέρα βέβαια μου πέταξε ένα υπονοούμενο πως τον κοιτάζω ακατάπαυστα... Έμεινα λίγο αλλά μετά κατάλαβα πως το έλεγε για πλάκα. Τον σκεφτόμουν συνεχεια, δεν μπορουσα να ηρεμήσω και έτσι αναγκάστηκα να το πω σε 2-3 φιλες μου μηπως μπορουσαν να με βοηθήσουν. Εκείνες με παρότρυναν να του το πω κάποια στιγμη. Μετά από πολλή σκέψη αποφάσισα να του το πω, αλλά καθε φορα βρίσκονταν κόσμος εκεί γύρω του και έτσι δεν μπόρεσα να του μιλήσω απο κοντά.
Μετα από λίγο καιρό του έστειλα ένα μήνυμα στον υπολογιστή και του είπα πως θέλω να συναντηθούμε γιατί θέλω κάτι να του πω. Αυτός μου απάντησε πώς μπορεί να με βοηθήσει μέσω διαδικτύου γιατί εκτός σχολέιου δεν γίνεται, εγώ απάντησα πως θέλω να συναντηθώ μαζί του από κοντά και πρέπει να κατάλαβε τις προθέσεις μου και δεν μου ξαναπάντησε. Μετά από 2-3 μέρες στο σχολείο, οταν τελείωσε το μάθημα του και είχαν φύγει όλοι μου είπε να μην του ξαναστείλω μήνυμα 'γιατί δεν πρέπει να στέλνουν οι μαθητές μηνύματα στους καθηγητές τους'. Αυτο βεβαια ηταν δικαιολογια! Εγώ συμφώνησα μαζί του και έφυγα.
Αυτός εξακολουθουσε να συμπεριφέρεται σαν να μν συμβαινει τιποτα. Σαν να ηταν αναισθητος και με εκνευριζε πολυ. Αρκετα συχνα οταν τον εβλεπα στους διαδρομους του σχολειου τον χαιρετουσα αλλα και παλι δεν εδειχνε να καταλαβαινει. Ήθελα να μάθω πολλά πράγματα για αυτόν, ώσπου κατάφερα να μάθω σχεδόν τα πάντα για την οικογενειά του, το που μένει κτλ. Αλλά δεν άλλαξε κάτι.
Ωσπου καποια στιγμη βρηκα τον αριθμο του και τον πηρα τηλεφωνο για να του ευχηθω (ειχε γιορτη). Δεν ειχε καταλαβει φυσικα ποια ειμαι και οταν καταλαβε μου ειπε να μην ξαναενοχλησω γιατι θα τον αναφερει στον διευθυντη. Το ειπε και το κανε. Εγω του ειχα στειλει αλλα 2 μηνυματα συναισθηματικου περιεχομενου και αυτος το ανεφερε στον διευθυντη, ο οποιος με επιασε απ τα μουτρα και μου ειπε να μην ξαναενοχλησω τον καθηγητη. Από τοτε άφησα λιγο καιρο να περασει και του ξαναεστειλα μηνυματα το καλοκαιρι. Αυτος δεν ανταποκρινονταν αλλα εγω τον θελωω ακομα. Βοηθησε με! Κατι πρεπει να κανω θελω να τον δωω!

Πηγή: womenonly.gr

1 σχόλιο:

ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr
politisvaris1@yahoo.gr

Blog Archive