Τα ελληνικά αεροδρόμια δεν στερούνται μόνο σοβαρών υποδομών αλλά και δημοσίων σχέσεων. Πως να έχουν άλλωστε αφού δεν έχουν εταιρική μορφή και διευθύνονται από διοικητή, ένα μοντέλο διοίκησης εντελώς ξεπερασμένο, σχεδόν καταστροφικό. Έννοιες όπως μάρκετινγκ, επικοινωνία, δημόσιες σχέσεις, τους είναι σχεδόν άγνωστα.
Ωστόσο αυτό δε συμβαίνει στα αεροδρόμια των Βαλκανίων τα οποία έχοντας βελτιώσει σημαντικά τις υποδομές τους, διεκδικούν ένα μεγάλο κομμάτι από την αεροπορική πίτα της περιοχής, επενδύοντας μεταξύ άλλων στις δημόσιες σχέσεις την προβολή και την επικοινωνία. Για παράδειγμα το αεροδρόμιο των Σκοπίων στο οποίο η Σκοπιανοί έδωσαν το όνομα “Αλέξανδρος ο Μέγας”. Το τρέχον τεύχος του αγγλικού περιοδικού Airports of the World, που είναι από τα σημαντικότερα παγκοσμίως στον αεροπορικό χώρο, φιλοξενεί τετρασέλιδο αφιέρωμα στο αεροδρόμιο των Σκοπίων με τίτλο “Αεροδρόμιο Σκοπίων, στο δρόμο του Μέγα Αλέξανδρου”....
Το τετρασέλιδο αφιέρωμα αναφέρεται στις δραστηρίοτητες του αεροδρομίου και τις προοπτικές του. Είναι αλήθεια πως ένα τέτοιο αφιέρωμα που συνδέει το αεροδρόμιο με την πορεία του Μέγα Αλεξάνδρου, εμάς τους Έλληνες μας στεναχωρεί και μας εκνευρίζει. Ωστόσο οι Σκοπιανοί κάνουν τη δουλειά τους, εμείς τι κάνουμε; Omorfa Taxidia
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.