Το 1947 η εφημ. "Ριζοσπάστης" προειδοποιούσε ότι ξεπουλιούνται τα αεροδρόμια της χώρας, την οποία βέβαια, μια δεκαετία πριν την ήθελε χωρίς την... Μακεδονία και την Θράκη!!! Αλλοπρόσαλλα πράγματα!!! (Από το βιβλίο του Γ. Λεκάκη "Αρχαιοκαπηλείες των Γερμανών). Κάποιοι τέτοιες ημέρες ασχολούνται με ξενόφερτους χαζο-αγιοβασίληδες, με ελαφάκια και έλκηθρα, επιβεβαιώνοντας την βορειο-ευρωπαϊκή εισβολή ακόμη και στην χριστιανική θρησκεία, και την γελοιοποίηση θεσμών και αγίων, που μοιάζουν με cartoon... Και κάποιοι άλλοι, κάνουν Αντίσταση... Πάντα έτσι ήταν... Ο κόσμος χωρίζεται στους ελαφρούς και αυτούς με βαρειά σκιά...
Ποτέ άλλοτε, ίσως, η ρήσις του John Adams, δευτέρου προέδρου των ΗΠΑ, «Μια χώρα μπορείς να την κατακτήσεις ή με το σπαθί ή με το χρέος» δεν δικαιώθηκε τόσο ηχηρά, όσο στην περίπτωση της Ελλάδος... Ό,τι δεν κατάφεραν οι Γερμανοί με τους δυο μεγάλους πολέμους που προκάλεσαν, και τα pantzer τους, προσπαθούν να το επιτύχουν τώρα, με το επονείδιστο χρέος που μας επέβαλαν. «Τα εδώ "γιουσουφάκια" τους και μίσθαρνα όργανα, με εντολές και επιταγές των αφεντικών τους, φόρτωσαν στις πλάτες των Ελλήνων ένα δυσβάσταχτο φορτίο, λέει ο τ. βουλευτής Λ. Κωνσταντινίδης, και αυτό εξ αιτίας των μιζών, της μεγαλομανίας τους και της εξάρτησής τους. Με τα μιζαδόρικα και άχρηστα εξοπλιστικά προγράμματά τους, τους Oλυμπιακούς Aγώνες και τα πανάκριβα φαραωνικά έργα βιτρίνας (Μέγαρα Μουσικής, γέφυρα Ρίου-Αντιρρίου, αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος», κλπ.) χρεωκόπησαν την χώρα και αυτοκτονούν τον λαό της». Γι' αυτό δημιουργήθηκε το «Κίνημα της Αξιοπρέπειας». Από Έλληνες και ξένους φίλους της Ελλάδος, για να πληροφορήσει την διεθνή κοινή γνώμη ότι η Γερμανία αυθαίρετα και με νταηλίκι δεν αποπληρώνει το «δάνειό» της, που με εξαναγκασμό πήρε από την Ελλάδα το 1942. Η Ελλάς, από το 1822 έως και σήμερα, «δανείζεται» και, έστω και με δυσκολία, ασθμαίνοντας, αγκομαχώντας και με την γλώσσα έξω απ' το στόμα, εκπληρώνει τις υποχρεώσεις της. Σ' όλα αυτά τα σχεδόν 200 χρόνια, μόνον μια φορά, το 1942, εξαναγκάσθηκε να «δανείσει» στην Γερμανία, κι αυτό την ώρα και την στιγμή που ο λαός της πέθαινε στους δρόμους από ασιτία (15.000 νεκροί στα πεδία των μαχών την περίοδο 1940-41 και 258.000 νεκροί από πείνα την περίοδο 1941-42). «Οι νεοκοτσαμπάσηδες, που παριστάνουν ότι κυβερνούν την σημερινή Ελλάδα, παίζουν ακριβώς τον ίδιο ρόλο και έχουν την ίδια λειτουργία μ' εκείνη των κοτσαμπάσηδων επί τουρκοκρατίας. Είναι, δηλαδή, ο σύγχρονος φοροεισπρακτικός μηχανισμός των δανειστών-δυναστών του ελληνικού λαού», λέει ο κ. Κωνσταντινίδης. Όποιος διαβάσει το βιβλίο του John Perkins «Η εξομολόγηση ενός οικονομικού δολοφόνου» - το συνιστώ θερμά και ανεπιφύλακτα - ή δει την συνέντευξή του στον Στέλιο Κούλογλου, στο διαδίκτυο, μπορεί να καταλάβει το έγκλημα που διεπράχθη και στην χώρα μας. Οι Γάλλοι και η γέφυρα Ρίου-Αντιρρίου Παρακάτω ο κ. Κωνσταντινίδης παραθέτει δυο γεγονότα, όπως τα έζησε ο ίδιος, πριν 26 και 20 χρόνια αντιστοίχως: «Στις 22 Φεβρουαρίου του 1988, επιστρέφοντας στην Αθήνα μαζί με τον τότε υπουργό Εθνικής Οικονομίας, Παναγιώτη Ρουμελιώτη, από τα Γιάννενα, όπου εορτάσθηκαν τα 75 χρόνια της απελευθερώσεώς τους, επάνω στο οχηματαγωγό πλοίο από το Αντίρριο στο Ρίο, ανοίξαμε κουβέντα για την πολυσυζητημένη τότε γέφυρα Ρίου-Αντιρρίου, που το κόστος της υπολογιζόταν στα 350 περίπου δισεκ. δραχμές. - Σε πόσα χρόνια θα γίνει η απόσβεση των χρημάτων, κύριε Υπουργέ; - Τι; Είσαι αντίθετος με την κατασκευή της γέφυρας; - Και βέβαια, απάντησα. - Μα ταλαιπωρούνται οι κάτοικοι της Δυτικής Ελλάδος. - Σέβομαι την ταλαιπωρία τους, αλλά προέχει η ασφάλειά τους. Πρώτα πρέπει να γίνει ο δρόμος Ιωάννινα-Αντίρριο ή ο δρόμος Ρίο-Κόρινθος, που αποτελούν τις μεγαλύτερες καρμανιόλες της Ευρώπης και εάν και όταν περισσέψουν χρήματα να γίνει και η γέφυρα. Τι προϊόντα θα μεταφέρονται από αυτήν τη γέφυρα κύριε Υπουργέ; Τα πορτοκάλια της Άρτας ή τα καπνά του Αγρινίου; Η Σουηδία μεταφέρει τον τεράστιο όγκο των βιομηχανικών της προϊόντων και της ξυλείας της με παρόμοια οχηματαγωγά πλοία σαν αυτό που βρισκόμαστε τώρα. - Σοβαρά; Μου απάντησε έκπληκτος. Αυτό θα το χρησιμοποιήσω ως παράδειγμα. Και σκύβοντας πάνω από το κεφάλι μου, μου είπε σχεδόν ψιθυριστά: «Ξέρεις τι πιέσεις δέχομαι γι' αυτήν τη γέφυρα;»... Η συζήτηση σταμάτησε εκεί, λέει ο κ. Κωνσταντινίδης. Τότε ενόμιζα ότι η γέφυρα θα εκτίζετο με ίδιους εθνικούς πόρους και ότι οι πιέσεις προέρχονταν από τους Έλληνες μεγαλοεργολάβους. Πολύ αργότερα έμαθα ότι αυτοί που πίεζαν για την κατασκευη ήσαν οι... Γάλλοι που τελικά πήραν το έργο και πληρώθηκαν με κρατικά ομόλογα, δηλαδή με δανεικά». Οι Γερμανοί και το αεροδρόμο «Ελ. Βενιζέλος» «Το 1994, συνάντησα στην Βοστώνη τον Έλληνα καθηγητή του ΜΙΤ και σύμβουλο σε μια σειρά διεθνών αεροδρομίων, κ. Αμαντέο Οντόνι, που εγνώριζα από την Ελλάδα. Έχω στο αρχείο μου δυο επιστολές του, μια προς τον κ. Σημίτη, πριν γίνει πρωθυπουργός, και μια προς τον κ. Πάγκαλο, με την ιδιότητα του υπουργού Μεταφορών (και οι δυο μεγάλες μορφές του σοσιαλισμού). Και στις δυο επιστολές ο κ. Οντόνι δηλώνει τις αντιρρήσεις του στην κατασκευή του αεροδρομίου των Σπάτων. Πρότεινε δε τον εκσυγχρονισμό του αεροδρομίου του Ελληνικού με απείρως λιγότερα χρήματα και που θα ήταν σε θέση να εξυπηρετεί τις ανάγκες της χώρας για 50 τουλάχιστον χρόνια. Αναφέρει και ως παράδειγμα την επέκταση του αεροδρομίου Saint Luis στο Kansas city. Τελικά έγινε το «Ελευθέριος Βενιζέλος», προφανώς λόγω των μεγάλων πιέσεων της Γερμανίας και των μεγάλων μιζών»... Η απεργία πείνας Για όλα τούτα, τα μέλη του «Κινήματος της Αξιοπρέπειας», σε συνέχεια των απεργιών πείνας που πραγματοποίησαν μπροστά στο Σουηδικό Κοινοβούλιο (2-6 Μαΐου 2014) και στις Βρυξέλλες μπροστά στο Ευρωκοινοβούλιο (15-18 Ιουλίου 2014), θα πραγματοποιήσουν τριήμερη απεργία πείνας μπροστά στην γερμανική πρεσβεία εν Αθήναις, από την ερχόμενη Δευτέρα (15.12.14) στις 10.00 π.μ. έως την Πέμπτη (18.12.14) στις 10.00 π.μ. Ζητώντας εδώ και τώρα ν' αρχίσει η αποπληρωμή του κατοχικού «δανείου», καθώς επίσης και η άμεση επιστροφή της κλαπείσης πολιτιστικής μας κληρονομιάς. «Οι Γερμανοί κατά τη διάρκεια της κατοχής έκλεψαν πάνω από 1.000.000 βιβλία, χιλιάδες απ' αυτά χειρόγραφα, ανεκτίμητης αξίας, από βιβλιοθήκες και μοναστήρια. Από την βιβλιοθήκη της Κερκύρας έκλεψαν 70.000 περίπου βιβλία, από την βιβλιοθήκη Μηλεών του Πηλίου 10.000 βιβλία, τα μοναστήρια δε των Μετεώρων τα ξεγύμνωσαν τελείως. Για περισσότερες πληροφορίες δείτε στο διαδίκτυο την άκρως ενδιαφέρουσα συνέντευξη του καθηγητή, Π. Τσακπουνίδη που έδωσε στον εξαίρετο δημοσιογράφο, συγγραφέα και ερευνητή κ. Γ. Λεκάκη, λέει ο κ. Κωνσταντινίδης. Επίσης ζητούμε να επιστραφούν αμέσως τα 11.000 αρχαία αντικείμενα (αγάλματα, αγαλματίδια, αμφορείς, βάζα, νομίσματα κλπ) που οι Γερμανοί, χωρίς αιδώ, χωρίς ντροπή και με περισσή αναισχυντία, πωλούν σε οίκους δημοπρασιών». Πρωτεργάτες της διαμαρτυρίας αυτής είναι τρεις παλαιοί φίλοι και συνοδοιπόροι από τα χρόνια της δικτατορίας: Νίκος Καρακίτσος, ετών 78, μια ευγενική και εμβληματική φυσιογνωμία του αντιδικτατορικού αγώνα στην Σουηδία, που κατοικεί εδώ και 60 χρόνια στην Στοκχόλμη. Δημήτρης Βασιλειάδης, ετών 75, ιδρυτικό και δραστήριο μέλος της αντιδικτατορικής επιτροπής στην Σουηδία και πρώην νομάρχης Πιερίας (1987-89). Και: Λευτέρης Κωνσταντινίδης, ετών 75, μέλος του ΠΑΚ Σουηδίας, ιδρυτικό μέλος του ΠΑΣΟΚ Σκανδιναβίας, ιδρυτικό μέλος και πρώην πρόεδρος του Συλλόγου Ελλήνων Επιστημόνων Σουηδίας και πρώην βουλευτής του ΠΑΣΟΚ (1990-96). «Ιστορία της Κατοχής» του Δημοσθένη Κούκουνα Κυκλοφόρησε το δίτομο έργο του Πατρινού δημοσιογράφου Δημοσθένη Κούκουνα με τίτλο «Ιστορία της Κατοχής»... Ο κ. Κούκουνας, εσπούδασε Οικονομικά στην Αγγλία και εργάσθηκε ως δημοσιογράφος στο οικονομικό και πολιτικό ρεπορτάζ, αρχισυντάκτης και διευθυντής σύνταξης σε αθηναϊκές εφημερίδες... Ήταν εκδότης της εφημερίδας «Νεολόγος» των Πατρών, διευθυντής των περιοδικών «Νέα Ηγεσία», «Λαβύρινθος», «Τότε», κ.ά. και από το 1992 του βιογραφικού λεξικού «Who is Who». Έχει ασχοληθεί επί 40 χρόνια με την ιστορική έρευνα της κατοχικής περιόδου και έγραψε μεταξύ άλλων τα βιβλία: «Η Γερμανική και η Ιταλική Προπαγάνδα πριν και κατά τη Διάρκεια της Κατοχής 1941-44», «Η Γερμανική Εισβολή και η Συνθηκολόγηση», «Η Είσοδος των Γερμανών στην Αθήνα και η Μάχη της Κρήτης», «Οι Μυστικές Διαπραγματεύσεις του ΕΑΜ με την Κυβέρνηση Ιω. Ράλλη», «Αρχιεπίσκοπος Δαμασκηνός, Έλληνες Πολιτικοί, Άρης Βελουχιώτης, ο Αμφιλεγόμενος Αρχικαπετάνιος του ΕΛΑΣ», «Νίκος Ζαχαριάδης», «Ίων Δραγούμης», «Η Εκκλησία της Ελλάδος 1941-2007. Από τον Δαμασκηνό στον Χριστόδουλο», «Η Ελληνική Οικονομία κατά την Κατοχή και η Αλήθεια για τα Κατοχικά Δάνεια, Ιστορία της Κατοχής». Ανάμεσα στα κεφάλαια του νέου του βιβλίου διαβάζουμε: η Ελλάς στις παραμονές του πολέμου, οι εναλλαγές στην εξουσία, οι τάσεις κι οι επιρροές, από το κίνημα του 1935 έως τον ελληνοϊταλικό πόλεμο, ο πόλεμος και η Πέμπτη Φάλαγγα, η απόπειρα προσεγγίσεως με την Μόσχα και παρασκηνιακές κινήσεις ν' αποτραπεί η κατάκτηση της χώρας, ενώ η Πέμπτη Φάλαγγα απλώνει τα πλοκάμια της, οι γερμανόφιλοι και η συνθηκολόγηση, συνωμοσίες, διαπραγματεύσεις, πρωτόκολλα και παρασκήνια, οι Γερμανοί στην Αθήνα και οι πρώτες μέρες της Κατοχής, οι πρώτες αντιδράσεις και η πολιτική ζωή στην κατεχόμενη Ελλάδα, η δραματική νύχτα της Κατοχής προκαλεί σταδιακά τον λαϊκό θυμό, οι Γερμανοί στην Θεσσαλονίκη και η βουλγαροκρατούμενη ζώνη, ο στρατηγός Τσολάκογλου και η κυβέρνησή του, εξουσία και πολιτική στην κατεχόμενη Ελλάδα, τα κρίσιμα ζητήματα και η εμφάνιση του Αρχιεπισκόπου Δαμασκηνού στο προσκήνιο, η μεγάλη πείνα, η καταλήστευση από τους κατακτητές και το οικονομικό αδιέξοδο...
http://www.xronos.gr/detail.php?ID=95550
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.