Παρασκευή 29 Αυγούστου 2014

Πολιτικός Όρκος... Το Sic Καραγκιοζλίκι! Γράφει ο Τρύφωνας Τιπούρτης.

"Δηλώνω στην τιμή και στη συνείδησή μου να είμαι πιστός στην πατρίδα, να υπακούω το Σύνταγμα και στους νόμους και να εκπληρώνω τίμια και ευσυνείδητα τα καθήκοντά μου." 
Οι δύο παραπάνω γραμμές είναι ο πολιτικός όρκος που όρισε το Υπουργείο Εσωτερικών να δώσουν όσοι αιρετοί "βγάζουν σπυριά" με το να ορκιστούν στο Ευαγγέλιο. 
Μα τι στο καλό... δαιμονισμένοι είστε και δεν μπορείτε να βάλετε το χέρι πάνω από το Ευαγγέλιο ; 
Ή θεωρείτε sic την πολιτική ορκομωσία;
Για ότι και να ισχύει από τα δυό, εγώ μία λέξη έχω να πω: Καραγκιοζιλίκια. 
Τώρα θα μου πείτε και αυτοί που ορκίστηκαν με το χέρι στο Ευαγγέλιο, δεν έκλεψαν; δεν έφαγαν; δεν παρατύπησαν; 
Ε ναι. Τα κάνανε.
Αλλά το θέμα μας δεν είναι αυτό.... 
ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΔΩ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr
politisvaris1@yahoo.gr

Blog Archive