Παρασκευή 11 Ιουλίου 2014

ΙΣΧΥΣ ΔΙΑ ΤΗΣ ΓΝΩΣΕΩΣ. ΤΙΜΑΙΟΣ. ΓΡΑΦΕΙ Ο ΜΑΝΟΥΗΛ ΑΓΓΕΛΟΣ

ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΝΑΝ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΑΝΑΡΧΟ ΘΕΟ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ
ΔΕΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕ ΚΑΝΕΝΑΣ,ΚΑΙ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΛΟΓΟΔΟΤΕΙ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑΝ,ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΝΑΝ ΑΝΩΤΕΡΟ ΤΟΥ ,ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ Η ΥΠΕΡΤΑΤΗ ΔΥΝΑΜΗ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΣΥΜΠΑΝΤΟΣ ΜΑΣ ΜΙΛΑ Ο ΠΛΑΤΩΝΑΣ  ΣΤΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥ ΤΙΜΑΙΟΣ.ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΣΥΜΠΑΝΤΟΣ ΠΟΤΕ ΣΤΗΝ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΔΕΝ ΕΓΡΑΨΕ ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ ΣΤΟ ΠΙΟ ΥΨΗΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΠΟΥ ΥΠΗΡΞΕ ΠΟΤΕ ΓΙΑ ΤΟ ΠΩΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΕ ΤΟ ΣΥΜΠΑΝ.ΕΚΕΙ ΜΕΣΑ Ο ΠΛΑΤΩΝΑΣ ΜΑΣ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΟΤΙ ΤΟ ΣΥΜΠΑΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕ Ο ΕΝΑΣ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ ΘΕΟΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΣ ΚΑΙ ΟΧΙ Ο ΔΙΑΣ Ο ΔΗΘΕΝ ''ΠΑΤΕΡΑΣ ΘΕΩΝ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΩΝ'' ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΠΟΥΘΕΝΑ ΩΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟ.ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΙ ΘΕΟΙ ΘΑ ΤΟΥΣ ΑΝΕΦΕΡΕ Ο ΙΕΡΟΣ ΠΑΤΕΡΑΣ ΠΛΑΤΩΝΑΣ ΩΣ ...
ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΣ.ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥ ΝΕΟΠΥΘΑΓΟΡΕΙΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΥ ΤΙΜΑΙΟΥ ΜΕ ΤΟΝ ΣΩΚΡΑΤΗ ΟΠΟΥ Ο ΕΝΑΣ ΡΩΤΑΕΙ ΓΙΑΤΙ Ο ΘΕΟΣ ΕΦΤΙΑΞΕ ΤΟ ΣΥΜΠΑΝ;ΓΙΑΤΙ ΕΔΩΣΕ ΖΩΗ ΕΚΑΝΕ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΖΩΑ ΠΛΑΝΗΤΕΣ;ΜΙΑ ΟΝΤΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΑΝΑΓΚΗ ΤΙΠΟΤΕ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑΝ.ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ Ο ΑΛΛΟΣ ΓΙΑΤΙ Ο ΘΕΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΓΑΘΟΣ(ΔΗΛΑΔΗ ΚΑΛΟΣ)ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΑΓΑΘΟ ΔΕΝ ΧΩΡΑΕΙ ΚΑΜΙΑ ΚΑΚΙΑ ΚΑΝΕΝΑ ΜΙΣΟΣ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΕΔΩΣΕ ΖΩΗ.ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥ ΠΛΑΤΩΝΟΣ ''ΤΙΜΑΙΟΣ'' ΟΤΙ ΤΟ ΔΕΔΕΚΑΘΕΟ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΛΛΑ ΣΗΜΙΤΟΑΙΓΥΠΤΙΑΚΟ ΚΑΙ ΤΟ ΕΦΕΡΑΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΣΚΛΑΒΟΙ ΤΩΝ ΑΙΓΥΠΤΙΩΝ ΣΗΜΤΙΤΟΑΙΓΥΠΤΙΟΧΕΜΙΤΙΚΗΣ ΚΑΤΑΓΩΓΗΣ
ΜΕ ΣΤΟΧΟ ΝΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΟΥΝ.(ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΗΡΟΔΟΤΟ Β ΒΙΒΛΙΟ ΕΥΤΕΡΠΗ ΑΠΟ ΣΕΛΙΔΕΣ 329 ΕΩΣ 485,ΙΣΟΚΡΑΤΗΣ ΠΑΝΗΓΥΡΙΚΟΣ ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΣ ΕΛΕΝΗΣ ΕΓΚΩΜΙΟΝ ΑΠΟ ΣΕΛΙΔΕΣ 173 ΕΩΣ 175,ΠΛΑΤΩΝΟΣ ΜΕΝΕΞΕΝΟΣ ΣΕΛΙΔΑ 69,ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΠΑΠΥΡΟΣ ).ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΑ ΣΑΣ ΑΝΑΦΕΡΩ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΤΟΥ ΕΡΓΟ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΣΧΕΤΙΚΑ ΤΟ ΠΩΣ ΕΓΙΝΕ ΤΟ ΣΥΜΠΑΝ,ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ ΤΟΥ ΠΛΑΤΩΝΑ ΚΑΘΩΣ ΠΑΡΟΜΟΙΟ ΕΡΓΟ ΔΕΝ ΥΠΗΡΞΕ ΟΥΤΕ ΘΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΠΟΤΕ ΣΤΗΝ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΙΣΤΟΡΙΑ.ΕΠΙΣΗΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΚΑΤΩΤΕΡΟΥΣ "ΘΕΟΥΣ" Ο ΠΛΑΤΩΝΑΣ
ΜΑΣ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΟΤΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑ ΤΟΥ ΕΝΟΣ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΟΥ ΑΝΑΡΧΟΥ ΘΕΟΥ. Ο ΧΡΙΣΤΟΣ
ΓΕΜΑΤΟΣ  ΑΠΟ ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΚΑΛΟΣΥΝΗ ΟΠΩΣ ΜΑΣ ΓΡΑΦΕΙ
 Ο ΠΛΑΤΩΝΑΣ ΘΕΛΗΣΕ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΧΑΡΑ ,ΔΗΜΡΓΩΝΤΑΣ
ΠΛΑΝΗΤΕΣ,ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ,ΖΩΑ,ΘΑΛΑΣΣΕΣ ΚΛΠ.
Για την δημιουργια του συμπαντος αναφερουν σχετικα οι θρησκειες ,ενω παρα πολλοι ανα τους αιωνες σχολιασαν και ερμηνευσαν τα λεγομενα απο τα ιερα βιβλια των θρησκειων. Ουδεποτε υπηρξε παρομοιο εργο σαν αυτο του Πλατωνα που να εξηγει τοσο τεκμηριωμενα τον τροπο με τον οποιο εγινε το συμπαν.Προ λοιπον της δημιουργιας του συμπαντος θα μας πει ο μεγας αυτος δασκαλος ολα τα πραγματα βρισκοταν χωρις λογο ,χωρις αιτια ,χωρις μετρο.Οταν ομως αρχισε να δημιουργειται το συμπαν τοτε κατα πρωτον το πυρ ,το υδωρ,,η γη,και ο αερας,βρισκοταν ολα αυτα σε ασυμμετρη κατασταση.απο αυτα τα τεσσερα πηρε ο θεος αρχιζοντας να κανει το συμπαν ,τους εδωσε σχημα,και αριθμους,τακτοποιοντας αριστα τα παντα.Τα σωματα αυτα το πυρ,η γη ,το υδωρ,ο αερας  εχουν βαθος το οποιο βαθος περιλαμβανει την επιφανεια των σωματων,η επιφανεια αυτη για καθε σωμα συνισταται απο τριγωνα.Ολα τα τριγωνα προερχονται απο αλλα δυο τριγωνα,που το καθενα τους εχει μια γωνια ορθη και δυο οξειες.Το ενα απο αυτα τα τριγωνα απο τα δυο του μερη εχει το ενα μερος της ορθης γωνιας να περικλειεται υπο ισων πλευρων.Το ισοσκελες τριγωνο ,και το αλλο εχουν ανισα μερη ορθης γωνιας ,περικλειομενης απο ανισες πλευρες,του σκαληνου.Αυτη ειναι  η αρχη του πυρος και των αλλων σωματων,τις δε αρχες που ειναι ανωτερες απο αυτες της γνωριζει μονον ο θεος δημιουργος και οποιος απο τους ανθρωπους ειναι φιλος του θεου.Ας παρουμε θα πει ο μεγας  δασκαλος τα δυο τριγωνα απο τα οποια κατασκευαστηκαν τα σωματα του πυρος και των αλλων στοιχειων απο αυτα τα δυο τριγωνα το ενα ειναι ισοσκελες που ειπαμε ηδη,το αλλο ομως εχει παντοτε το τετραγωνον της μεγαλυτερης του πλευρας τριπλασιο απο το τετραγωνο της μικροτερης του πλευρας.Ξαναρχιζοντας απο το πρωτο στοιχειο που ειναι και το μικροτερο απο τα τεσσερα θα δουμε  οτι το τριγωνο αυτο εχει την υποτεινουσα διπλασια κατα μηκος απο την μικροτερη πλευρα.Οταν συνδεθουν τα τριγωνα αυτα ανα δυο και αυτο το πραγμα επαναλειφτει τρεις φορες ωστε να στηριξουμε τις διαγωνιους και τις μικρες πλευρες εις ενα κοινον σημειον,ως κεντρο τοτε τα εξ αυτα τριγωνα γινονται ενα ισοπλευρο τριγωνο,μαζι με αλλα τεσσερα τα οποια οταν ενωθουν σε τρεις επιπεδες γωνιες κανουν μια στερεα γωνια η οποια ειναι εφεξης ( γωνια που εχει κοινη κορυφη μια πλευρα κοινη,και της αλλες δυο πλευρες απο το ενα μερος και το αλλο της κοινης)της αμβλυτερης γωνιας απο τις επιπεδες γωνιες.Οταν αυτο το πραγμα γινει τεσσερις φορες σχηματιζεται το πρωτο ειδος του στερεου(πυρ) το οποιο διαχωριζει ολοκληρη την περιφερεια μεσα στην οποια βρισκεται ,σε ισα και ομοια μερη.Το δευτερο ειδος στερεου γινεται απο τα ιδια τριγωνα,οταν συννενωθουν οκτω ισοπλευρα τριγωνα,τεσσαρων επιπεδων.Αμα αυτο το πραγμα επαναλληθει εξι φορες τελειοποιειται και το δευτερο σωμα (αερας).Το τριτο σωμα (υδωρ)γινεται απο εκατον εικοσι στοιχεια.(τριγωνα ενωμενα απο δωδεκα στερεες γωνιες).Καθε μια γωνια περικλειεται απο πεντε  επιπεδα ισοπλευρα τριγωνα. Το ενα ειδος των τριγωνων το σκαληνο  οταν δημιουργησε τα πρωτα τρια σωματα σταματησε και ερχεται ενα νεο αλλο τριγωνο το ισοσκελες (τριγωνο) που δημιουργησε το τεταρτο σωμα,με την ενωση ισοσκελων τριγωνων ανα τεσσερα.Δηλαδη ενωθηκαν οι ορθες αυτες γωνιες των τεσσαρων αυτων τριγωνων,στο κεντρο σχηματιζεται λοιπον ενα ισοπλευρο τετραγωνο οταν ενωθουν εξι τετοια τετραγωνα κανουν οκτω στερεες γωνιες  απο τις οποιες η καθε μια αποτελειται απο τρεις επιπεδες ορθες.Το σχημα του νεοσχηματισθεντος αυτου σχηματος ειναι κυβικο που εχει εξι επιπεδες τετραγωνες,ισοπλευρες βασεις.Επειδη ομως ειναι δυνατον να γινει και μια ακομη δημιουργια τριγωνων οταν ο Θεος αποφασισε να κανει το συμπαν χρησιμοποιησε τελικα και αυτον τον συνδιασμο,δηλαδη το πενταγωνικον δωδεκαεδρο,που αντιπροσωπευει τον αιθερα.Υστερα σε ενα αλλο σημειο μας λεει σχετικα για τα μειγματα των σωματων που δημιουργησαν την ψυχη.Κατα πρωτον πηρε απο το ολοκληρο το μειγμα ενα μερος.Απο της δυο βασικες ουσιες δημιουργησε μια τριτη ανμειγνυοντας και της τρεις εφτιαξε μια τεταρτη την ψυχη.Το νεο αυτο μειγμα το χωρισε σε κομματια-μοιρες και το καθενα απο αυτα περιεχει ποσοτητες απο ολες της ουσιες.Μια ποσοτητα αφαιρεθηκε για το πρωτο μειγμα ουσια,για το δευτερο μειγμα ουσια αφαιρεθηκε διπλασια ουσια σε σχεση με το πρωτο μειγμα.Υστερα ελαβε ποσοτητα ιση με το 1/2 της δευτερας ουσιας και τριπλασιας της πρωτης.Τεταρτον διπλασια της δευτερης,πεμπτη δε τριπλασια της τριτης,εκτη οκταπλασια της πρωτης,εβδομη εικοσιεπταπλασια της πρωτης.Μετα απο αυτα συμπληρωσε τα διπλασια-τριπλασια διαστηματα αποκοπτωντας απο τα αρχικα  μειγματα επι πλεον και τοποθετωνταστα αναμεσα σε εκεινα,κατα τροπο ωστε σε καθε διαστημα να υπαρχουν δυο μεσοτητες.Η μεν μια απο αυτες υπερεχει απο το ενα ακρο οσο υπερεχεται και απο το αλλο η δε αλλη υπερεχει σε ισον αριθμο απο οσον  υπερεχεται.Επειδη ομως απο αυτα εδημιουργηθησαν  νεα διαστηματα και επιτριτα και εντογδοα με το διαστημα του επογδοου συμπληρωνε ολα τα επιτριτα αφηνοντας ενα μοριο απο το καθενα εξ αυτων.Το τμημα αυτο παριστανει ενα διαστημα που εχει την ιδια αριθμητικη σχεση που εχει το 256 προς το 243.Ολη αυτη λοιπον την συνθεση διπλη αφου την εσχισε ο Θεος κατα μηκος στο μεσον ενωσε το μεσον της μιας με το μεσον της αλλης σε σχημα Χ,λυγισε τα ακρα των σκελων και αφου τα ενωσε στο αντιθετο προς την διασταυρωση σημειο ,
 Απόκρυψη ιστορικού μηνυμάτων
σχηματισε δυο κυκλους.Απο τους κυκλους αυτους τον ενα τοποθετησε εξωτερικα και τον αλλον εσωτερικα και εδωσε κινηση στους κυκλους να γυριζουν παντοτε κατα τον ιδιο τροπο και στον ιδιο τοπο.Στην μεν εξωτερικη φορα εβαλε ο Θεος την φυση του αμεταβλητου και στην δε εσωτερικη την φυση του μεταβλητου.Την μεν κυκλοτερη κινηση του αμεταβλητου την εβαλε προς τα δεξια,κατα την πλευρα ,την δε κινηση του αλλου προς τα αριστερα ,κατα την διαμετρο.Μεγαλυτερη ομως ισχυ εδωσε στην περιφορα του αμεταβλητου.Την δε περιφορα  του μεταβλητου που ειναι εσωτερικη την εσχισε σε εξι,σχηματιζοντας επτα ανισους κυκλους αναλογα προς το καθενα απο τα διπλασια και τριπλασια διαστηματα,που ειναι τρια σε καθε ειδος,ωστε οι κυκλοι αυτοι να εχουν αντιθετες κατευθυνσεις μεταξυ τους.Οι τρεις κυκλοι εχουν την ιδια ταχυτητα ,οι δε τεσσερις αλλοι κυκλοι εχουν διαφορετικη ταχυτητα και αναμεταξυ τους και ως τους προς τους τρεις πρωτους κυκλους αλλα με αναλογικη κινηση.Ο Πλατωνας εχει μυηθει στην πυθαγορια διδασκαλια οπως ειναι γνωστο.Ειναι σιγουρο οτι εχει μεσα στην δημιουργια του κοσμου Πυθαγορεια γεωμετρια  αλλα οχι εξ ολοκληρου.Η Αγια γραφη μας περιγραφει οπως και οι αλλες " θρησκείες" με εναν παρα πολυ απλοικο τροπο την δημιουργια του κοσμου και μονον ο Πλατωνας παγκοσμιος ειναι ο μονος που εγραψε σε επιστημονικο επιπεδο σχετικα.Σε ολο του το εργο μιλα οτι το συμπαν εκανε ο ενας μοναδικος θεος δημιουργος ,και οχι ο Διας ο δηθεν πατερας των Θεων ,ουτε καποιος αλλος Ολυμπιος αναφερεται ως δημιουργος του σύμπαντος,αυτα είναι τεχνάσματα των σκλαβων σημιτοαιγυπτιοχεμιτικης καταγωγης καδμου δαναου πελοπα λυγκεα σεμεληςαιγυπτου κλπ,οτι δηλαδή δημιουργησαν το συμπαν οι δαιμονικοι "θεοι" τους.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr
politisvaris1@yahoo.gr

Blog Archive