Οι εθνικοί οδoi, οι πολυαριθμοι καινουργιοι δρομοι που εγιναν την τελευταία δεκαετια δεν ηταν δυνατον να γινουν απο το κρατος πρωτίστως, λογω των τεραστιων κεφαλαιων που θα απαιτουσε η κατασκευή τους.
Κατ ανάγκην και καλλιτερα βεβαιως εγιναν απο ιδιώτες. Διοτι ειναι τοις πασι γνωστο οτι το κρατος ειναι ενα Μπουρδ@@@@λο, ανικανο και υπο συνεχη διαλυσι απο τις συντεχνίες τους αργόσχολους και τους πολιτικους που διοριζουν χαρμοφαηδες..
Ετσι η κατασκευή τους με ιδία χρηματοδοτησι ανετεθη σε συνασπισμενους κατασκευαστικους οικους.
Εν συνεχεία μετα την κατασκευη τα ποσα που διετεθησαν για την χρηματοδοτησιτων εργων εισπραττονται σε διατημα 10-20 ετών αναλογως, υπο την μορφη διοδιων..Αν ειναι ακριβα ή φθηνα αυτο ειναι αλλο θεμα και να το συζητησουμε.
Ο Κος Γκλετσος ομως γνωστος κουκουες ακολουθει πιστα το προγραμμα του ΚΚΕ που σημαiνει ανατροπη του αστικου καθεστώτος με οποιο τροπο σε όποια θεσι οποτε μπορει, να συμβη.
Και αυτό έκανε.Παρανομησε,ξυλονωντας τα προστατευτικα κιγκλιδωματα χρησιμοποιώντας μηχανηματα του Δημου και διαπληκτιζόμενος με τους αστυνομικούς που προσπαθουσαν να τον σταματησουν,Ετσι ο κος αυτος διαφημίστηκε για την παρανομία του απο τους ομοιδεατες του ταχα φιλελεύθερους και δημοκρατες, και μπορει να ειναι υπερηφανος για το αλήτικο καργκιοζιλικι του νταη..ψευτοτσαμπουκα που εμφανισε στην παράσταση που εδωσε δωρεαν..
Συγχαρητήρια αξιζουν στον εισαγγελεα που αψηφησε τον λαικισμο και τις απειλές και οδηγει τον παραναμουντα ανεξάρτητος ιδιοτητος, ή πιθανως συμπάθειας λογω θεατρικης στην κυριολεξια προελευσεως στην στην δικαιοσύνη.
Ιασων
Αγαπητέ κε ΠΑΣΟΚοΙάσων, προς γνώση σας οι δρόμοι δεν έχουν ακόμα φτιαχτεί. Αυτά τα διόδια μπήκαν σε ήδη φτιαγμένους δρόμους από παλαιότερα. Έαν πηγαίνατε ένα ταξίδι Αθήνα Θεσσαλονίκη θα βλέπατε οτι τίποτα καινούργιο δεν έχει γίνει με κεφάλαια των κατασκευαστών. Όλα τα έργα έχουν σταματήσει. Είναι νόμιμο να τα πέρνουν από εμας πριν βάλουν ένα λιθαράκι? Οι τράπεζες δεν τους δίνουν δάνεια, η πολιτεία δεν μπορεί να χρηματοδοτεί πλέον, και σκέφτηκαν να τα πάρουν από εμάς. Σας μοιάζουμε για τράπεζα Κε?
ΑπάντησηΔιαγραφήΑγαπητε Κλεανθη
ΑπάντησηΔιαγραφή1.Οποιος διαφωνει μαζι σου σου δεν Ειναι ΠΑΣΟΚ.
2. Αν θελης διαβασε κι εδω...που υπαρχουν διοδια..
http://www.menslounge.gr/money__power/oikonomia/diodia__dromoi_meta_empodion.html
Η προηγμένη Ευρώπη
Η Ιταλία έχει σταθμούς διοδίων σε όλους τους αυτοκινητόδρομους. Ενδεικτικά για μια απόσταση 658 χιλιομέτρων (Μιλάνο-Νάπολι) θα χρειαστεί να πληρώσεις περίπου 45 ευρώ. Ποσό που σαφώς ξεπερνάει κατά πολύ τα χρήματα που θα έδινες για την ίδια χιλιομετρική απόσταση στην Ελλάδα. Βεβαίως, και οι Ιταλοί πρέπει στο τέλος κάθε έτους να πληρώσουν τέλη κυκλοφορίας. Όμως η διαφορά είναι ότι οι αυτοκινητόδρομοι τους πληρούν όλες τις σύγχρονες προδιαγραφές και επιπλέον δε χρειάζεται να σταματούν κάθε 30 χιλιόμετρα σε σταθμούς διοδίων, μειώνοντας το μέσο όρο ταχύτητας τους. Επιπλέον υπάρχουν εναλλακτικές διαδρομές χωρίς χρέωση με 2 λωρίδες ανά κατεύθυνση, παράλληλα με τους αυτοκινητόδρομους!
Στην Γαλλία υπάρχουν επίσης διόδια και για τη διαδρομή Παρίσι-Στρασβούργο (360χλμ.) θα χρειαστεί να ξοδέψεις 34,9 ευρώ. Και εκεί όμως οι αυτοκινητόδρομοι μοιάζουν με θάλασσα χωρίς μποφόρ! Λαδάκι....
Στην Γερμανία πάλι ισχύει ένα άλλο σύστημα. Οι αυτοκινητόδρομοι είναι δωρεάν, αλλά πρέπει να πληρώσεις για ένα ειδικό σήμα που σου επιτρέπει την κυκλοφορία σε αυτούς. Τα ίδια πάνω κάτω ισχύουν στην Αυστρία όπου το ειδικό σήμα ανά έτος κοστίζει 76,2 ευρώ, στην Ελβετία (31 ευρώ) και στην Τσεχία (47 ευρώ), ενώ στο Βέλγιο δεν υπάρχουν σήματα αλλά τέλη κυκλοφορίας με παρόμοιες τιμές με τα δικά μας. Μάλιστα οι αυτοκινητόδρομοι του Βελγίου είναι από τους πιο άνετους στην Ευρώπη, μιας και τα πιο πολλά χιλιόμετρά τους φωταγωγούνται τη νύχτα, προσφορά της Γερμανίας ως μέρος των αποζημιώσεων για το Β᾽ Παγκόσμιο Πόλεμο.
3. Αν θελετε να διωξετε τους εργολαβους τους κατασκευαστες ολη εν γενει την ιδιωτικη πρωτοβουκια και να κανετε ολα κρατικα , καλο θα ειναι να δητε τι γινετε και στην "γειτονικη¨κουβα..
Ιασων