Τετάρτη 12 Ιανουαρίου 2011

ΔΗΛΩΣΗ ΒΟΥΛΕΥΤΗ ΛΑ.Ο.Σ. Α΄ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ κ. Α. ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΕΠΙΘΕΣΗ ΜΕ ΓΚΑΖΑΚΙΑ ΣΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΟΥ

«Δεν θέλω να εκμεταλλευτώ το γεγονός. Αυτός θα ήταν ο εύκολος δρόμος. Δεν επιθυμώ τα 5 λεπτά δημοσιότητας. Με ενοχλεί το ενδιαφέρον των συναδέλφων δημοσιογράφων που εκδηλώθηκε σήμερα, ενώ δεν είχε εκδηλωθεί για τις 55 ομιλίες και τις 400 ερωτήσεις που έχω μέχρι σήμερα στη Βουλή. Έχω επίσης ενοχληθεί ιδιαίτερα επειδή 2 εργαζόμενες του γραφείου μου βρίσκονται αυτή τη στιγμή στο νοσοκομείο. Μου είπαν βέβαια οι συνάδελφοί μου ότι είναι ένα συνηθισμένο γεγονός και μου συνέστησαν ψυχραιμία.

Απευθύνομαι στην Κυβέρνηση:

Από παππού σε εγγονό έχουν ένα χρέος: Να τρομοκρατήσετε τους τρομοκράτες.

Εμείς να ξέρετε δεν τρομοκρατούμαστε και θα υπερασπιζόμαστε όσα ακριβώς πιστεύουμε για την πατρίδα, για την Ελλάδα, για τους πολίτες, μη κάνοντας ούτε ένα βήμα πίσω».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr
politisvaris1@yahoo.gr

Blog Archive