Κυριακή 1 Αυγούστου 2010

ΕΚΑΝΑΝ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΡΟΤΕΙΝΑΜΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ. ΔΙΑΛΟΓΟ ΤΙΜΙΟ ΚΙ ΑΠ ΤΙΣ ΔΥΟ ΠΛΕΥΡΕΣ. Πριν απο λίγο Αναστολή της απεργίας των Φορτηγων.




Αναστολή της απεργίας

Μετά από 7 μέρες απεργίας που είχε ως αποτέλεσμα να παραλύσει η χώρα και να στεγνώσουν από καύσιμα τα πρατήρια οι ιδιοκτήτες φορτηγών και βυτιοφόρων ξαναπιάνουν από την Δευτέρα το τιμόνι.

Η απόφαση για την λήξη της απεργίας λήφθηκε, το απόγευμα της Κυριακής, έπειτα από μαραθώνια γενική συνέλευση των ιδιοκτητών φορτηγών με οριακή πλειοψηφία.

Μετά την συνέλευση ο Γιώργος Τζωρτζάτος, πρόεδρος πανελλήνιας ένωσης συνδικάτων διάβασε το ψήφισμα - απόφαση: "Μετά την ενημέρωση από τους προέδρους των συνεργαζομένων ομοσπονδιών για τη δέσμευση του υπουργού Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Δημήτρη Ρέππα, και του γενικού γραμματέα Θεοχάρη Τσιόκα, στην πρόταση των παραγωγικών φορέων της αγοράς για αναστολή των κινητοποιήσεων με ταυτόχρονη άρση της επίταξης - επιστράτευσης και της άμεσης έναρξης της διαβούλευσης για το νομοσχέδιο. Λαμβάνοντας υπόψη τα προβλήματα που έχουν δημιουργηθεί από τη μη τροφοδοσία της αγοράς με τρόφιμα, καύσιμα και άλλα προϊόντα, με αίσθημα ευθύνης αποφασίσαμε με οριακή πλειοψηφία, την αναστολή της απεργίας".

"Περιμένουμε από τον αρμόδιο υπουργό -τονίζεται στο ψήφισμα- την εφαρμογή της άρσης επίταξης και επιστράτευσης και της σύσταση - γνωστοποίησης ομάδων εργασίας ορίζοντας χρονοδιάγραμμα διαβούλευσης προκειμένου να κατατεθούν επεξεργασμένες προτάσεις στα αρμόδια υπουργεία για τα θέματα που έχουν συμφωνηθεί".

Καθοριστικό ρόλο για την λήξη της απεργίας έπαιξε η πρόταση που διατυπώθηκε από τις παραγωγικές και επιχειρηματικές τάξεις να ανασταλεί η απεργία με ταυτόχρονη άρση της επίταξης από την κυβέρνηση.

O υπουργός Υποδομών, Δημήτρης Ρέππας, μιλώντας στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Mega, αποδέχτηκε την πρόταση ζητώντας από τους απεργούς να δεσμευτούν ότι δεν προσφύγουν σε νέες κινητοποιήσεις όσο θα κρατήσει ο διάλογος για το νομοσχέδιο το οποίο αναμένεται να ψηφιστεί στο τέλος Σεπτεμβρίου Την πρόταση υιοθέτησαν οι απεργοί.

Ο πρόεδρος των ιδιοκτητών φορτηγών προειδοποίησε τον υπουργό ότι αν δεν τηρήσει την δέσμευσή του θα επανέλθουν με δυναμικές κινητοποιήσεις: "Σε περίπτωση που το υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων αθετήσει τις δεσμεύσεις του ο κλάδος θα αντιδράσει με απεργία που θα αποφασιστεί και θα ανακοινωθεί μετά από γενική πανελλήνια συνέλευση".

Πριν από την απόφαση για αναστολή της απεργίας είχε αρχίσει να αποκαθίσταται η τροφοδοσία της αγοράς με καύσιμα από τα ιδιωτικά και επιταγμένα βυτιοφόρα. Εκτάκτως την Κυριακή ήταν ανοιχτά τα διυλιστήρια για να ανεφοδιαστεί η αγορά και δεκάδες επιταγμένα φορτηγά πέρασαν την είσοδο των διυλιστηρίων. Μπροστά από τα διυλιστήρια υπήρχε έντονη αστυνομική παρουσία ενώ σε κάποιες περιπτώσεις περιπολικά συνόδευαν τα επιταγμένα βυτιοφόρα ώσπου να απομακρυνθούν από τα διυλιστήρια.

Χωρίς εντάσεις και προβλήματα έγινε η τροφοδοσία της αγοράς και από τα διυλιστήρια της Θεσσαλονίκης. Ως το απόγευμα είχαν εφοδιαστεί με καύσιμα περισσότερα από τα μισά πρατήρια της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης. Οι ατελείωτες ουρές ταλαιπωρίας των προηγούμενων ημερών πήραν τέλος.Οι επιπτώσεις στην αγορά

"Έμφραγμα" σε όλους σχεδόν τους τομείς της οικονομίας έχει προκαλέσει η απεργιακή κινητοποίηση φορτηγών και βυτιοφόρων. Σε πολλές περιοχές της Ελλάδας, όπως λένε οι ξενοδόχοι, η ζημιά που έχει γίνει στον τουρισμό δεν μπορεί να διορθωθεί έστω και αν έχει αρχίσει να ομαλοποιείται η τροφοδοσία της αγοράς με καύσιμα.

Στην Κρήτη, οι ακυρώσεις των κρατήσεων από εκδρομείς του Αυγούστου ήταν μαζικές. Την ίδια στιγμή που κάποιοι ακυρώνουν λόγω... καυσίμων τις διακοπές τους στην Κρήτη ενώ τα προς ενοικίαση αυτοκίνητα παραμένουν παρκαρισμένα και εκατοντάδες άλλα εγκαταλείπονται στη μέση του δρόμου αφού οι τουρίστες δεν μπορούν να βρουν σταγόνα βενζίνης για να τα επιστρέψουν.

Δραματική είναι και η κατάσταση για τις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις στη Μαγνησία. Οι επιχειρηματίες του τουρισμού δέχονται συνεχώς ακυρώσεις και υποστηρίζουν πως εάν δε λήξει άμεσα η απεργία τότε αυτό θα σημάνει και τη δική τους καταστροφή.

Τεράστια ζημιά από την απεργία στις μεταφορές έχει υποστεί η φετινή σοδειά συμπύρηνων ροδακίνων. 50.000 τόνοι έμειναν στα αζήτητα και αχρηστεύθηκαν καθώς δεν μπορούσαν να μεταφερθούν στις κονσερβοποιίες. Η διακίνηση των ροδακίνων άρχισε την Κυριακή, μετά από 6 ημέρες απεργίας, γεγονός που λίγο έλειψε να φέρει τους ροδακινοπαργωγούς σε μετωπική σύγκρουση με τους απεργούς.

Στο χείλος της οικονομικής καταστροφής από τις επιπτώσεις της απεργίας βρίσκονται και οι σταφυλοπαραγωγοί στην Κρήτη. Καθημερινά και μόνο στο νομό Ηρακλείου κόβονται 500 τόνοι σταφύλια τα οποία όμως δεν μπορούν να μεταφερθούν στην αγορά με αποτέλεσμα να υπάρχει κίνδυνος να σταματήσει η συγκομιδή και τα σταφύλια να σαπίσουν στα αμπέλια.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr
politisvaris1@yahoo.gr

Blog Archive