Πέμπτη 25 Μαρτίου 2010

ΑΥΤΟ-ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΩΝ ΜΗΧΑΝΙΣΜΩΝ ΣΠΙΛΩΣΗΣ ΤΟΥ ΛΑ.Ο.Σ . Μωρέ, ΤΟΣΟ ΕΥΚΟΛΟ ΗΤΑΝ;; ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΚΑΙ ΓΕΛΑΣΤΕ. ΟΥΤΕ Ο "ΘΟΥ ΒΟΥ" ΔΕΝ ΕΚΑΝΕ ΤΕΤΟΙΑ... ΧΑΖΑ!!.

{Σημ.ΟΜΟΛΟΓΕΙ Ο ΠΑΝΕΞΥΠΝΟΣ (sic) κ. ΜΥΛΩΝΟΠΟΥΛΟΣ ότι το ΛΑΣΠΟΛΟΓΙΚΟ κατά ΛΑ.Ο.Σ "ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΣΑΦΑΡΙ" είναι ΔΙΚΟ ΤΟΥ!}

Γράφει λοιπόν, ο ΙΔΙΟΣ !!>> "ΝΑ ΠΟΙΟΣ ΠΛΗΡΩΘΗΚΕ ΚΑΙ ΠΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΣΤΗΣΕΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΑΣ BLOG...!!!"

(το ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΣΑΦΑΡΙ έτσι;)

(Στη Φωτό: Όρθιος ο κ. ΜΥΛΩΝΟΠΟΥΛΟΣ. Καθιστός ο κ.ΠΑΠΑΓΙΑΝΝΗΣ)
EINAI O ΑΘΛΙΟΣ "ΤΟΤΟΣ" ΤΟΥ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΙΚΟΥ ΔΕΛΤΙΟΥ....

Πριν ακόμη σβήσει το μελάνι από την αποκαλυψή μας ότι το περιφερειακό κανάλι EXTRA, είναι Καρα-Καρατζαφεροκάναλο (Διαβάστε εδω:http://politikosafari.blogspot.com/2010/03/extra.html), ο εντεταλμένος ΤΟΤΟΣ τού Καρατζαφέρη και του ....Αποκαλυπτικού Δελτιου κατ΄εντολή τού εργοδότη του , θέλοντας να απαντήσει , επιβεβαίωσε τού λόγου μας το αληθές.
Έναντι πινακίου φακής δηλ. του 1000ρικου που παίρνει ως αντιμισθία ανέλαβε , να με συκοφαντήσει πιστεύοντας ο παντελως ανυπόληπτος ΤΟΤΟΣ, ότι είμαι του χεριού του και μπορεί να.... φοβηθώ και να σταματήσω να γράφω , όσα μόνο εγώ ξέρω και αποκαλύπτω γιά το αφεντικό του τον Καρατζαφέρη και τον υπαίθριο διαφημιστή Βρυώνη.....

"Τοτέ", σε πρώτη φάση σου αφιερώνω την φωτό απο το προσωπικό μου γραφείο , όπου έναντι αμοιβής 1000 ευρώ ΕΣΥ και μόνο ΕΣΥ , έστησες το δικό μου blog...
Μήπως, και τώρα άθλιε μπορείς να το αμφισβητήσεις;
Ομολόγησε σέ πλήρωσα ΝΑΙ ή ΟΧΙ γιά να στήσεις εσύ το .. blog;
Τί γελοιότητες είναι αυτές περί Ζαγορίτη ;
Όταν ερχόσουν σπίτι μου και στο γραφείο μου τον είχες συναντήσει ποτέ;
Ξέρω, ότι τον Καρατζαφέρη τον μισείς, διότι σε έχει διώξει από την δουλεψή του ως άχρηστο τέσσερις φορές, ( Θυμάσαι ότι δύο φορές σε έσωσα εγώ , εκτιμώντας τον μακαρίτη τον πατέρα σου και την ιδιαίτερη αγάπη πού είχε γιά εμένα), ε, τήν τέταρτη φορά δεν μπορούσα....
Ξέρω ότι αναγκάζεσαι να γράφεις φαιδρότητες και αθλιότητες , όμως άν συνεχίσεις το γνωστό σου τροπάριο,- έστω και κατ΄εντολήν των αφεντικών σου- θα αναγκασθώ να δημοσιεύσω και τις φωτό απο το εξοχικό μου στη Σαρωνίδα και να δημοσιοποιήσω τις τηλεφωνικές μας συνομιλίες ,και γιά το στήσιμο και την αμοιβή στο blog , αλλά και γιά όσα
έχεις εκμέσει γιά τα προσωρινά αφεντικά σου...
Βλέπεις εγώ ήξερα με τι κουμάσι είχα να κάνω και "πήρα τα μέτρα" μου... νωρίς.!
Αυτά τα..ολίγα προς το παρόν.
Γιά τα υπόλοιπα, δόξα τώ Θεώ έχω υπομονή και θα σε περιμένω....
Άν νομίζεις ότι εγώ θα φοβηθώ από "χοντρούς" εκβιασμούς ,έχεις πέσει πολύ έξω....
"Κούνια πού σας κούναγε".....
λάσπης που... τροφοδοτούσε και 6-7 μπλόκ αναπαγωγής συκοφαντικών κατά του ΛΑ.Ο.Σ.
Πρόχειρα βρήκαμε μερικές (απ τις 100άδες) ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΛΑΣΠΗΣ , δείτε τις και σείς:

http://politikosafari.blogspot.com/2010/03/blog.html
http://politikosafari.blogspot.com/2010/03/blog-post_7885.html
http://politikosafari.blogspot.com/2010/03/blog-post_5205.html
http://politikosafari.blogspot.com/2010/03/blog-post_2036.html
http://politikosafari.blogspot.com/2010/03/blog-post_1220.html
http://politikosafari.blogspot.com/2010/03/blog-post_1220.html
http://politikosafari.blogspot.com/2010/03/blog-post_8060.html
ΕΛΕΟΣ ΠΙΑ!!

5 σχόλια:

  1. XAXAXAXA!!! Για σου ρε Αργύρη μάγκα ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ο κ.Παπαγιάννης είναι ο γνωστός και έγκριτος δημοσιογράφος.

    ΜΠΟΥΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Να'σαι καλα,ακομα γελαω με τις ηλιθιοτητες σου!
    Δε μου λες ρε πανεξυπνε.Αφου δεν εχουν καμια σχεση οι δυο τους,τι στο διατανο κανουν στην φωτογραφια μαζι;Εισαι σε θεση να αντιληφθεις τι παιχνιδι παιζεται ή οχι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΑΝΕΜΙΣΤΗΡΑΚΙ ΤΟΥ ΜΥΛΩΝΟΠΟΥΛΟΥ, Δημήτρη μου, ΑΣΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΑ.
    ΠΟΝΑΕΙ η αποκάλυψή σας.
    ΟΛΗΣ της ... υπόγειας παρέας σου.
    Και ΛΙΓΗ ντροπή, ΔΕΝ βλάπτει !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αργύρη πέφτεις χαμηλά με το να ασχολείσαι με αυτό το Σεργούνι του κερατά. ΓΚ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Intercombase - excellent translation complex text any of more than 140 languages. Business Translation, Medical Translation, Legal Translation - first class professional work at a reasonable cost .

    Arabic Translation - [url=http://www.intercombase.com]Financial[/url]

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr
politisvaris1@yahoo.gr

Blog Archive