Οι δογματικες δηλωσεις του «Αλανθαστου» Παπα Βενέδικτου ΙΣΤ' που κατεδικασε την χρησι του προφυλακτικου ως μετρο προφυλαξεως κατα της μεταδοσεως του AIDS είναι συνυφασμενη με την αρνησι και την απαξιωσι της λογικης που δημιουργει το αλογο δογμα.
Γραφει ο :"ΙΑΣΩΝ"
Διοτι είναι διαπιστωμενο..
Ολοι οι «θρησκευτικοι».. ισμοι διαχρονικως παρουσιαζουν το ιδιο βασικο συμπτωμα του απονεκρωμενου εγκεφαλου-, οπου αρνηται την σκεψι τον λογο, τον διαλογο, την ιδια την φυσι.Μια πνευματικη «δυσκοιλιοτητα» τοσο εμφανη αν διαβασατε τα καθοδηγητικα και «πνευματικα» τους πονηματα.
Αναλογες «χρυσες» και «θεοπνευτες» σοφιες εκπεμπουν τα κειμενα της παλαιας διαθηκης που δυστυχως αποτελουν μερος της θρησκειας των Ελληνων.
Π.χ Για τον γενεαρχη Αβρααμ (Γενεσις ΙΒ 11-19) πληροφορουμεθα οτι ο Αβρααμ ως επαγγελματιας μαστρωπος παρουσιασε την γυναικα του Σαρα, ως αδελφη του, στον Φαραω ο οποιος δεν εχασε την ευκαιρια να «γνωρισθη» καλλιτερα με την Σαρα «ινα ευ μοι γενεται δια σε» και κατ αυτο τον τροπο «εγενοντο προβατα και μοσχοι και ονοι και παιδες» στον Αβρααμ.
Καποτε ομως όταν Φαραω εμαθε την αληθεια και παρουσια της Σαρας τον ερωτησε γιατι δεν του ειπε οτι ειναι συζυγος του και γιατι του ειπε ο Αβρααμ οτι ηταν αδελφη του, τον διεταξε να τα μαζεψη με την γυναικα του μαζι και να φυγη τρεχοντας.(«λαβων αποτρεχε» )..
Αντιστοιχως τα ιερα κειμενα των Ισλαμιστων , που θεωρουν τον πολεμο κατά των απιστων ιερο, τον θανατο των «μαρτυρων» τους αναστασι σένα κοσμο οπου γεμει παρθενων μελητος και ρυζιου ( δεν γνωριζω αν θα είναι Μπαρμπα Μπεν) και εξακολουθουν να θεωρουν την γυναικα «κατσικα» με μαυρο πεπλο …
Σ’αυτους ολους η απλη αντιπαραθεσι του Ελληνικου λογου είναι καταλυτικη..
Παρακαλω ας κρινετε μονοι σας, περιπλανωμενοι λιγο στο περι φυσεως εργο του Ξενοφανους ( 570-480 π.χ) για τον Θεο.
«Εις θεος εν τε θεοισι και ανθρωποισι μεγιστος, ου τι δεμας θνητοισι ομοιος ουδε νοημα, ούλος ορά, ούλος δε νοει, ούλος δε τ ακουει»
Δηλαδη
«Ένας θεός (υπάρχει) ο μέγιστος ανάμεσα στους θεούς και τους ανθρώπους , ο οποίος δεν μοιάζει με τους ανθρώπους ούτε στο σώμα , ούτε στο πνεύμα, ολος βλεπει, ολος
Ή ακομη πιο καθαρα για τις «ανθρωπομορφικες»θρησκειες και τους εκπροσωπους τους.
«αλλ ει χειρας εχον βοες ίπποι τ' ηε λεοντες
ή γράψαι χείρεσσι και έργα τελείν άπερ άνδρες,
ίπποι μέν θ' ιπποισι, βόες δε τε βουσίν όμοίας
και θεών ιδέας έγραφον καί σώματ' εποίουν
τοιαύθ', οίον περ καυτοί δέμας ειχον <εκαστοι>.
Δηλαδη, λεγει ο Ξενοφανης 2480 χρονια πριν,
«Αν ειχαν χερια τα βοδια και τα αλογα και οι λεοντες και μπορουσαν να γραψουν με τα χερια τους και να διηγηθουν τα εργα τους οπως οι ανθρωποι, οι ιπποι , θα ζωγραφιζαν τους θεους ομοιους, ως ιππους , τα βοδια ως βοδια, και τα σωματα θα τα σχηματιζαν τετοια οπως ο καθενας εχει το τα δικο του σωμα»
Το ισοζυγιο σε μια πορνευομενη σκεψη σ ένα δογματικο παραλογισμο δεν αφηνει περιθωρια.
Η γλωσσα, το πνευμα που μετουσιωνεται σε λογο με την ελευθερια του διαλογιζεσθαι είναι το Eλληνικο Φως που καποτε Φωτισε τον Κοσμο. Σημερα ένα βαθυ σκοταδι.
Αφου εμεις πρωτοι, σβυσαμε τον Πυρσο...
Ο Παπας και ο κάθε Παπας από το Βατικανο μεχρι τον Περισσο είναι η σημερινη «ἀποκαλυψις»
ΙΑΣΩΝ
αναρτηθηκε απο αργυρη σιδερη παρασκευη 20/3/09
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Κρίμα γιατί εκτιμούσα κάποιες απόψεις σου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΩστε η Παλαιά Διαθήκη ΔΕΝ έχει τίποτα το ωφέλειμο, και εχει η αρχαία μυθολογία, ο Δίας που έγινε ταύρος, και δεν ξέρω τι άλλο, και τα ..βρήκε με τον Γανυμήδη.
Πήγαινε στα Μουσεία να δείς τους ΄΄καταδεσμούς΄΄ λαϊκή μαγεία που ασκούσαν οι πρόγονοί μας. Ω σοφία, των αρχαίων προγόνων μας, που τρέχαμε στον Πέρση ΄΄μέγα Βασιλέα΄΄ για το χρυσάφι να αλληλοσφαχτούμε. Οι Μηλήσιοι δοξολογούν την σοφία της Αθήνας, οι Αθηναίοι της Σπάρτης κατα την εξτρατεία στη Σικελία. Οι Ολύνθιοι δοξάζουν την Αθήνα, και οι Αθηναίοι τους Σπαρτιάτες στους Αιγώς ποταμούς, οι Θηβαίοι τους δοξάζουν όλους για την ατελείωτη σοφία τους, και όλοι μας μαζί δοξάζουμε το Νέρωνα με στεφάνια, ζήτω και επινίκια...
Άκου φίλε, όταν μπήκα στο στάδιο της Νεμέας έκλαψα, και απο παιδί όταν βρισκόμουνα σε αρχαιολογικό χώρο ένιωθα σαν να είμουνα σε εκκλησία. Είστε εσείς πιό έλληνες απο εμάς; Είστε πιό παλληκάρια και πιό έλληνες απο αυτούς που κατασκοτώθηκαν για να είμαστε τα σημερινά κοπρόσκυλα ελεύθερα; Δέν σέβεστε τον αγώνα των προγόνων σας υπέρ πίστεως στο Χριστό και πατρίδος; Η Παλαιά Διαθήκη σας μάρανε, όλα τα άλλα τα έχεται λυμένα....
Φίλε Ιάσωνα
ΑπάντησηΔιαγραφήσυμφωνώ με την τοποθέτησή σου στο άρθρο σου. είναι λυπυρό να βλέπει κανείς την εκκλησία να χρησιμοποιεί ξύλινη γλώσσα και να κατέχεται ακόμη απο έναν άκρατο κομπλεξισμό και κοντοφθαλμία. Είναι τραγικό μπροστά στη λαίλαπα του AIDS να βλέπεις τέτοιους μονολιθικούς αφορισμούς. Γνωρίζεις πιστεύω οτι η προτεινόμενη αντιμετώπιση για την συγκεκριμένη αρρώστια απο την εκκλησία εν συνόλω είναι η αποχή...αυτό βέβαια κατά το σκεπτικό των ταγών της ανήκει στη σφαίρα του προλαμβάνειν...και η έννοια της οικονομίας πάει περίπατο...
Παρά όμως τη σύγκλιση των απόψεών μας θεωρώ ατυχές το παράδειγμά σου απο την Παλαιά Διαθήκη. Το μοτίβο γυναίκας-αδελφής είναι ίδιον της μεσοποταμίας κι έχει άλλους λόγους ύπαρξης απο αυτόν της μαστρωπείας.
Στην Π.Δ. δεν υπάρχει μόνο μια φορά και ο λόγος που καταχωρήθηκε είναι πιο βαθύς για να δείξει τη διαφορά σκέψης-δράσης ενός ανθρώπου, έστω και του ευσεβούς, με την βουλή-δράση του θεού. Άλλωστε αν ήθελε ο επεξεργαστής του καιμένου θα μπορούσε ν'απαλείψει κι αυτό κι άλλα μελανά σημεία από το κείμενο. Τ'αφήνει όμως για να αντιδιαστείλλει τη σχέση θεού-ανθρώπου και να καταδείξει το φρούδο της ανθρώπινης βούλησης έναντι της θείας.
Ο Αβραάμ την παρουσίασε ως αδελφή του πονηρά σκεπτόμενος και για να διαφυλάξει το τομάρι του. Αφ'ενος δεν λεέι ψεματα οτι είναι αδελφή του και απο την άλλη απο φόβο για τη ζωή του καταντά μέχρι και να δεχτεί δώρα για την διαπόμπευσή της. Αυτός που ουσιαστικά αντιδρά είναι ο θεός που στέλνει πληγές στο Φαραώ και υπογραμμίζεται έτσι η μικρότητα του Αβραάμ και κατ'αντιδιαστολή η ηθική ακεραιότητα του φαραώ.
Συγνώμη για τη φιλολοκικοθεολογική ανάλυση αλλά χρειαζόταν για να υποστηρίξω γιατί το παράδειγμά σου ήταν ατυχές.
Επι πλέον επί του Ελληνικού πνεύματος θα εκλπλαγείς όταν διαβάσεις την 'προφητεία' του Σωκράτη περί του υιού του θεού η οποία δεν διαφέρει σε τίποτε απο το χριστιανικό δόγμα περί ενανθρωπήσεως πέραν της προσθήκης ότι κατα το πάθος θα του βγάλουν το μάτι. Γι αυτό άλλωστε περιλαμβάνεται στους προ χριστόν προφήτας και αγιογραφείται μαζι με τον πλάτωνα σε νάρθηκες εκκλησιών.
φιλικα
κπ