Δευτέρα 8 Ιουνίου 2020

Κυρία Υπουργέ, Με λένε Γιαννάκη ο μπαμπάς μου είναι ηθοποιός

Ο άνεργος ηθοποιός και η εθνική μας κατάθλιψη - Aixmi.gr ...
-Γιατί Κυρία υπουργέ οι γονείς μου είναι ΑΝΕΡΓΟΙ???
-Γιατί κυρία υπουργέ δεν έχουν να πληρώσουν το ενοίκιο ?? 
-Γιατί κυρία υπουργέ δεν θα έχουμε  να  φάμε όπως λένε οι γονείς μου?? 
-Γιατί κυρία υπουργέ του φίλου μου οι γονείς...
επέστρεψαν στις δουλειές τους και οι δικοί μου δεν τους επιτρέπετε να εργαστούν ;;;  
-ΓΙΑΤΙ? ΓΙΑΤΙ?
-Μάλλον κυρία υπουργέ εσείς θα έχετε τη συνείδησή σας αναπαυμένη  με τα 800 ευρώ που μας δώσατε για ενάμιση μήνα και απλώς μας ξεχάσατε. Βγείτε μια βόλτα στις παραλίες, στα πάρκα, στις παιδικές χαρές, στα καταστήματα εστίασης, βγείτε μια βόλτα στο δρόμο και πείτε μου γιατί αυτοί ναι και όχι οι γονείς μου.....
-Γιατί άνοιξαν τα θερινά σινεμά και όχι τα θέατρα;; 
Γιατί οι γονείς μου δεν έχουν δικαίωμα στην εργασία;;
"Γιαννάκης"

1 σχόλιο:

  1. ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ Η ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥ ΗΘΟΠΟΙΟΥ ΔΕΝ ΤΟ ΗΞΕΡΑΝ ΟΤΑΝ ΕΠΕΛΕΞΑΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΗΘΟΠΟΙΟΙ?
    ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΔΟΥΛΕΙΕΣ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ, ΕΡΓΑΤΕΣ - ΟΠΩΣ ΟΙ ΚΟΙΝΟΙ ΘΝΗΤΟΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΟΥ ΞΥΠΝΑΝΕ 5 ΤΟ ΠΡΩΙ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΡΟΚΑΜΑΤΟ ΤΙ ΕΙΝΑΙ? ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΠΑΝΤΑ ΔΟΥΛΕΙΑ ΑΡΚΕΤΑ ΜΕ ΤΗΝ ΚΛΑΨΑ ΤΩΝ ΗΘΟΠΟΙΩΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr
politisvaris1@yahoo.gr

Blog Archive