Παρασκευή 24 Μαΐου 2019

Έξαλλος ο Γιώργος Παπαδάκης: Πες για μένα βρε ηλίθιε, για το παιδί μου όχι «Θα σου κάνω μήνυση και αγωγή» - Δείτε το βίντεο

Έξαλλος ο Γιώργος Παπαδάκης: Πες για μένα βρε ηλίθιε, για το παιδί μου όχι
Ένα μήνυμα ήταν αρκετό για να βγάλει εκτός εαυτού τον Γιώργο Παπαδάκη. Ένας τηλεθεατής έκανε αναφορά στον γιο του λέγοντας ότι παίρνει λεφτά από τον Τσίπρα και ο γνωστός δημοσιογράφος έχασε την ψυχραιμία του.  «Μου γράφει:....
"Γερόλυκε Παπαδάκη, μας περνάς για μαλάκα;"  Το λέω έτσι όπως το γράφεις και θα σου κάνω αγωγή. "Πόσα παίρνει ο γιος σου από τον Τσίπρα;". Ο γιος μου με υποτροφία κάνει το διδακτορικό του, για να βγει καθηγητής, στην Αγγλία. Αφού τελείωσε το Καποδιστριακό, τελείωσε με άριστα το Master και στη συνέχεια με υποτροφία κάνει το διδακτορικό του. Φαρμακόγλωσσε, που λες ότι ο γιος μου παίρνει λεφτά, θα σου κάνω μήνυση και αγωγή γιατί αναφέρεσαι σε μέλος της οικογένειάς μου. Εκτός αν μου ζητήσεις τώρα συγγνώμη» είπε, αλλά δεν σταμάτησε εκεί.   «Ζήτα τώρα συγγνώμη. Διαφορετικά, Δίωξη ηλεκτρονικού εγκλήματος γιατί προσβάλλεις έναν υποψήφιο καθηγητή, τον γιόκα μου για τον οποίο είμαι περήφανος. Το θεωρώ χυδαίο και απαράδεκτο. Είναι χυδαίο να λέει για το παιδί μου τέτοια πράγματα. Πες για μένα βρε ηλίθιε ότι θέλεις, για το παιδί μου όμως όχι, δεν σου επιτρέπω, κάθαρμα. Εδώ μιλάει και για τη γυναίκα μου, για όλη μου την οικογένεια. Τώρα, αυτή τη στιγμή θα αποτανθώ στη δίωξη ηλεκτρονικού εγκλήματος. Με εμένα πήγες να τα βάλεις και την οικογένειά μου; Φίδι κολοβό που σε δάγκωνε» πρόσθεσε.  Δείτε το βίντεο:

1 σχόλιο:

  1. Σιγα τον κλανομαγκα Παπαδακη....και τα καλτσον που σκιζει......Θυμηθείτε τις πουστοκινησεις του περα δωθε όταν ο Ηλιας εριχνε τις φαπες στην Λιανα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr
politisvaris1@yahoo.gr

Blog Archive