Τετάρτη 24 Απριλίου 2019

ΕΣΚΑΣΕ Η ΒΟΜΒΑ. ΤΟ ΑΦΕΝΤΙΚΟ ΤΗΣ SIEMENS ΗΛΙΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΤΑ ΞΕΡΝΑΕΙ ΟΛΑ ΛΙΓΟ ΠΡΙΝ ΜΠΕΙ ΦΥΛΑΚΗ. ΠΟΙΟΥΣ, ΠΟΤΕ, ΠΩΣ ΛΑΔΩΣΕ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΒΙΝΤΕΟ

hxhtiko-1-georgiou
ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΗ EKΤΟΣ ΟΡΙΩΝ από το «μπος» των Γερμανών στην Ελλάδα Ηλίας Γεωργίου, πρώην οικονομικός διευθυντής της Siemens. Το μεγάλο αφεντικό των σύγχρονων «Ναζί» που λεηλάτησαν με τις μίζες το πολιτικό σύστημα. ΤΑ ΛΕΕΙ ΟΛΑ. Πριν πάει φυλακή, ανοίγει το στόμα του και τους καίει όλους. «Εγώ τους τα ‘δινα όλα…»...

Ο «γενναιόδωρος» ινστρούχτορας των Γερμανών με τα «χρυσά» χέρια και τις πάντα γεμάτες σακούλες και βαλίτσες που γέμισε Μητσοτάκη, ΚΚΕ, Σαμαρά, Σιμπιλίδη με εκατομμύρια και μαζί με τον Κόκκαλη ρίξανε την κυβέρνηση Μητσοτάκη, «λαδώνοντας» τους πάντες.
Τον συναντήσαμε, στα βόρεια. Απογοητευμένος και πιθανόν συντετριμμένος. «Μου τα φόρτωσαν όλα και τώρα καλούμαι μόνος μου να πληρώσω το τίμημα. 11 χρόνια φυλακή για τον Μαντέλη και αναμένω και την απόφαση για τη Siemens. Κινδυνεύω με ισόβια και κάποιοι τώρα, σαν τον Καραβέλα είναι έξω και κάνουν τη μεγάλη ζωή». Με τον κ. Ηλία Γεωργίου κάναμε μία «φιλική συζήτηση». Σε γνώριμο περιβάλλον. Και το πρώτο μέρος της συζήτησης, σας το παρουσιάζουμε. Τα συμπεράσματα, ανήκουν στον αναγνώστη. Το ποιος είναι ο Ηλίας Γεωργίου, το ξέρετε. Ο άνθρωπος που ως οικονομικός διευθυντής της Siemens στην Ελλάδα, «διευθετούσε», τις μεγάλες υποθέσεις «για να παίρνει η εταιρεία τις δουλειές». Ο ίδιος, ουδέποτε -ούτε και στο δικαστήριο που ολοκληρώνεται τις επόμενες μέρες- αποδέχτηκε ότι το Ελληνικό Δημόσιο και ο ΟΤΕ με τις επίδικες συμβάσεις, έχασε ούτε ένα πενηνταράκι.
Παραθέτουμε κάποια χαρακτηριστικά αποσπάσματα, μιας συνάντησης που έγινε την προηγούμενη Παρασκευή το μεσημέρι.
«Τα φόρτωσαν όλα σε μένα»
Ηλίας Γεωργίου: Πρόσεξε. Έστειλα, λοιπόν, 100.000 ευρώ,  110.000. Τα 110.000 είναι κλεμμένα. Δεν είναι κακούργημα.  Και έχει παραγραφεί. Τι έκαναν; Το ’98 πήρα σύνταξη.  Έφυγα. Και όταν τα έστειλα, ήδη, ήμουν συνταξιούχος. Δύο χρόνια μετά, το 2000 στέλνει ίδια η Siemens, μέσω του υπαλλήλου της, του Ρούντολφ, 250.000 μάρκα, 125.000 ευρώ. Τι κάνανε τώρα; Παίρνουν τα 125.000 ευρώ που έστειλαν οι Γερμανοί, τα αθροίζουν με τα δικά μου τα 100. Μαζί κάνουν πάνω από 150.000, είναι κακούργημα, δεν έχει παραγραφεί  και τα φορτώνουν όλα σε μένα, με το εξής σκεπτικό: ότι εγώ τα υποσχέθηκα και τα έδωσε ο Γερμανός δύο χρόνια μετά, τον οποίο δεν γνωρίζω. Πρόσεξε να συνεχίσω, δεν έχουν κάνει κατηγορούμενο τον Ρούντολφ,  που έστειλε τα παραπάνω λεφτά. Διότι αν τον κάνανε κατηγορούμενο θα ήταν πλημμέλημα αυτού, πλημμέλημα και μένα. Και θα είχε παραγραφεί.  Αυτόν τον άφησαν απ’ έξω. Τα φόρτωσαν όλα σε μένα για να είναι κακούργημα και να την πληρώσω εγώ. Καταλαβαίνεις τώρα το μαγείρεμα που έχει γίνει…  Όταν βλέπεις τέτοια μαγειρέματα νομικά, το παίρνεις απόφαση και λες δεν γλιτώνεις. Δεν είναι ηττοπάθεια που λέει ο συνήγορός μου, ο Κώστας Πλεύρης. Είμαι πραγματιστής, ρεαλιστής. Το κατάλαβες αυτό που σου είπα;
Στέφανος Χίος: Καταλαβαίνω τι λέτε.
«Τα ‘σκασα και στον Σαμαρά»
Στέφανος Χίος: Ο Καραβέλας τι δουλειά έκανε στη Siemens;
Ηλίας Γεωργίου:  Ήταν οικονομικός διευθυντής κάτω από μένα.
Στέφανος Χίος: Έδινε;
Ηλίας Γεωργίου: Ναι, βέβαια, πώς δεν έδινε… Αυτός κι αν έδινε…
Στέφανος Χίος: Πού είναι αυτός;
Ηλίας Γεωργίου: Ξέρω γω… Σιγά μην έκατσε να μπει φυλακή, στην Κούβα, στην Κούβα.
Στέφανος Χίος: Ένας φίλος, μου είπε για σας: Πρόσεχέ τον,  κι επέμενε να σας συναντήσω, για να μιλήσουμε λίγο. Εμένα μου έχει εκμυστηρευτεί ότι στην οδό Νυμφών, στο σπίτι του Σαμαρά μπροστά στη γυναίκα και στην πεθερά, ο Σαμαράς πήρε μία μαύρη σακούλα με λεφτά». 
Ηλίας Γεωργίου: Αλήθεια είναι
Στέφανος Χίος: Και μάλιστα, και μάλιστα μου είπε και το ποσό: 13 εκατομμύρια.
 Ηλίας Γεωργίου: Αλήθεια είναι αυτό
Στέφανος Χίος: Δεύτερον, μου είχε πει ότι ο Σαμαράς είχε έρθει σπίτι σας, στη Ρόδων.
Ηλίας Γεωργίου: ‘Οχι, όχι, δεν είχε έρθει.
 Στέφανος Χίος: Ναι με τη γυναίκα του, τους είχατε κάνει το τραπέζι.
 Ηλίας Γεωργίου: Αυτό το είδα, το διάβασα. Δεν ισχύει.
Στέφανος Χίος: Δεν έγινε;
 Ηλίας Γεωργίου: Όχι.
Στέφανος Χίος: Με τη γυναίκα του.
Ηλίας Γεωργίου: Είχαμε συναντηθεί με τη γυναίκα του στο Ναύπλιο, γιατί η γυναίκα μου είναι Ναυπλιώτισσα.
Στέφανος Χίος: Αυτός πήρε μόνο μία φορά λεφτά;
 Ηλίας Γεωργίου: Από μένα ναι.
Στέφανος Χίος: Από άλλους;
 Ηλίας Γεωργίου: Δεν ξέρω
– Στέφανος Χίος: Δεν έχετε ακούσει;
 Ηλίας Γεωργίου: Νομίζω πρέπει να πήρε από τον Κόκκαλη.
·         «Εμείς τον ρίξαμε»
Στέφανος Χίος: Την περίοδο;
Ηλίας Γεωργίου: Ήταν τότε με την εποχή του Σιμπιλίδη, που έπεσε ο Μητσοτάκης. Ξέρεις γιατί έπεσε ο Μητσοτάκης;
Στέφανος Χίος: Έχω ακουστά. 
 Ηλίας Γεωργίου: Γιατί είχε πει ότι θα βάλει στρατηγικό επενδυτή στον ΟΤΕ τους Γιαπωνέζους και τους Γάλλους. Το κουκούλωσαν και αυτός έχασε τη δουλειά. Ο Κόκκαλης τον έριξε τον Μητσοτάκη. Πλήρωσε τον Σιμπιλίδη και τον έριξε
Στέφανος Χίος: Δεν έχετε ακούσει για ποσό;
 Ηλίας Γεωργίου: Πλήρωσε και τον Σαμαρά, μας είχε πει τότε ο Κόκκαλης: «Πληρώνω εγώ, βάλτε εσείς πλάτη».
Στέφανος Χίος: Γιατί εσείς -κατ’ αυτά που έχουν πει- ξέρατε ότι θα πέσει η κυβέρνηση. Έτσι, δεν είναι; Ήσασταν από τους πρώτους που το  ήξεραν. Δηλαδή ήσασταν σε στρατηγικά μελετημένο σημείο.  
Ηλίας Γεωργίου: Ήρθε ο Σωκράτης και είπε «κινδυνεύουμε, Αυτός ο μ@λ@κ@ς θα μας φέρει την Alcatel, θα χάσουμε τη δουλειά και επειδή δεν φτάνουν αυτά που έχω εγώ,  βάλτε και εσείς πλάτη».
Στέφανος Χίος: Αυτό έγινε σε περιορισμένο κύκλο;
Ηλίας Γεωργίου: Ο προϊστάμενός μου Γερμανός κι εγώ το ξέραμε.
Στέφανος Χίος: Ήσασταν μπροστά όταν το είπε ο Κόκκαλης αυτό;
 Ηλίας Γεωργίου: Ναι, βεβαίως.
Στέφανος Χίος: Ήταν κι άλλος;
 Ηλίας Γεωργίου: Όχι.
 Στέφανος Χίος: Οι δυο σας; Εσείς κι αυτός;
 Ηλίας Γεωργίου: Ναι, ναι, πρέπει να τον ρίξουμε και βάλτε πλάτη
 Στέφανος Χίος: Killer.
 Ηλίας Γεωργίου: Για μένα καλά έκανε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr
politisvaris1@yahoo.gr

Blog Archive