Παρασκευή 14 Οκτωβρίου 2011

ΝΑ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΞΑΝΑΨΗΦΙΣΩ ΠΑΣΟΚ. ΤΟΥ ΘΕΟΔΩΡΟΥ Δ ΑΝΔΡΕΑΚΟΥ ΟΜΟΤΙΜΟΥ ΚΑΘΗΓΗΤΟΥ



  1. Μου έκοψε το ποτό
  2. Μου έκοψε το τσιγάρο, που κάπνιζα δύο πακέτα.
  3. Μου έκοψε το σουβλάκι και το εξωτερικό φαγητό.
  4. Με ανάγκασε να πουλήσω το αυτοκίνητο μου και στις μεταφορές μου να πηγαίνω με το μετρό, το λεωφορείο  κλπ.
  5. Μου έκοψε τις εξόδους μου κάθε Σαββατοκύριακο.
  6. Μου έκοψε το γυμναστήριο γιατί αυτό είναι μόνο για τον Πρωθυπουργό και την ελίτ.
  7. Μου ελάττωσε τις συναντήσεις μου για ένα καφέ με τα φιλαράκια μου.
  8. Με ανάγκασε να κόψω το κινητό.
  9. Σταμάτησα να αγοράζω ρούχα και επιδιορθώνω τα παλιά στο ράφτη της γειτονιάς
  10. Σταμάτησα να αγοράζω καινούργια παπούτσια και επιδιορθώνω τα παλιά μου στο τσαγκάρη.
  11. Έκοψα το θέατρο  και το σινεμά.
  12.  Ψωνίζω στις λαϊκές τα μεσημέρια που είναι ποιό φτηνά τα απομεινάρια.  
Έτσι το ΠΑΣΟΚ με έπεισε ότι λεφτά  υπάρχουν. Κυρίως όμως με γλύτωσε
            1 .Από  τον καρκίνο του πνεύμονα 
.           2  Από καρδιακά επεισόδια
            3 .Από τον καρκίνο του εντέρου
            4  Από το πάχος και έκανα σιλουέτα με το διαιτολόγιο που μου επέβαλε.
            5  Από τους καυγάδες
            6 Από τα τροχαία ατυχήματα.
            7 Από τα δώρα και τις υποχρεώσεις
            8 Από τα ξενύχτια και με έκανε αραχτό στο καναπέ  

     Έτσι θα ήταν άδικο  μετά από όλα αυτά να μη ξαναψηφίσω ΠΑΣΟΚ  το κόμμα του λαού που παντού και πάντα έχει ‘’ Πρώτα τον πολίτη ‘’ και την σωτηρία της χώρας μου;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr
politisvaris1@yahoo.gr

Blog Archive