Σάββατο 23 Οκτωβρίου 2010

ΚΟΙΝΟΣ ΠΟΡΤΟΦΟΛΑΣ Ο Jeffry. ΜΑΣ ΕΚΛΕΨΕ 2400 ΕΥΡΩ ΚΑΙ ΜΑΣ ΔΙΝΕΙ ΠΙΣΩ ΤΑ 100 !! ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΧΑΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΚΛΟΠΗ; ΔΕΝ ΤΑ ΘΕΛΟΥΜΕ ΡΕ, ΔΕ ΘΕΛΟΥΜΕ ΕΛΕΗΜΟΣΥΝΗ. ΤΑ ΘΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙΣ ΟΛΑ ΜΑΖΙ.

Δεν ξέρω γιατί, αλλά ο τύπος αυτός (ΓΑΠ) εκτός απο το συνεχές παιχνίδι με ότι αφορά το ΕΘΝΟΣ μας , παίζει και ΜΕ τα νεύρα μας. Είμαι συνταξιούχος του ΙΚΑ (Μετά απο 51 !!έτη εργασίας) και έπαιρνα (Απο τα ΛΕΦΤΑ ΜΟΥ) 1054 Ευρώ. Μου τα ΚΛΕΨΑΝΕ(Επειδή ήμουν ΥΨΗΛΟσυνταξιούχος!) και τα έκαναν 886 Ευρώ (Μ`αυτά πλήρωνα τον συνοδό). Και ο ΑΡΧΙΚΛΕΦΤΗΣ πορτοφολάς Παπανδρέου, μου κάνει την ΧΑΡΗ, με ..λυπάται ο  αρχιληστής φτωχών και αδυνάτων και μου επιστρέφει απο τα ΔΙΚΑ ΜΟΥ, ΚΛΕΜΜΕΝΑ 100 Ευρώ για τον συγχωρήσω και να μην τον τιμωρήσω. ΔΕΝ τα θέλω ΡΕ ΚΛΕΦΤΗ. Το πορτοφόλι μου θέλω πίσω , ΟΠΩΣ τ`άρπαξες απ την τσέπη μου. ΑΚΟΥΣ ΛΑΜΟΓΙΟ;. Μην τολμήσεις και μου στείλεις τα 100 Ευρώ γιατί θα στα στείλω να τα βάλεις ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΞΕΡΕΙΣ. ΛΗΣΤΑΡΧΕ !!

ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΣ ΙΚΑ (Απο 1054 στα 886)

ΕΧΕΙ ΑΔΙΚΟ Ο ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΣ;

ΔΕΙΤΕ :ΤΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΧΟΡΗΓΗΣΗ ΕΠΙΔΟΜΑΤΟΣ !!ΣΤΟΥΣ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΥΣ


Τα κριτήρια για τη χορήγηση τουεπιδόματος στους συνταξιούχους, που εξήγγειλε ο πρωθυπουργός, ανακοίνωσε το υπουργείο Οικονομικών. Το ποσό της ενίσχυσης συναρτάται προς το ατομικό και οικογενειακό ετήσιο εισόδημα, ισχύει μόνο για όσους είναι άνω των 60 ετών...
και έχει καταμεριστεί σε τρεις κλίμακες.
 Συγκεκριμένα, το βοήθημα διαμορφώνεται: Για συνταξιούχο με ατομικό ετήσιο εισόδημα μέχρι 7.000 ευρώ και οικογενειακό εισόδημα μέχρι 12.000 ευρώ, το ποσό ανέρχεται στα 300 ευρώ. Για συνταξιούχο με ατομικό ετήσιο εισόδημα από 7.000 μέχρι 8.500 ευρώ και οικογενειακό μέχρι 14.500 ευρώ, το ποσό ανέρχεται στα 200 ευρώ. Για συνταξιούχο με ατομικό εισόδημα από 8.500 μέχρι 10.500 ευρώκαι οικογενειακό μέχρι 16.500 ευρώ, το ποσό ανέρχεται στα 100 ευρώ. Το επίδοµα θα δοθεί ως ξεχωριστό ποσό στους χαµηλοσυνταξιούχους στο διάστηµα από 22 έως και 31 Δεκεµβρίου και δεν θα είναι ενσωµατωµένο στη σύνταξη. Η έκτακτη οικονομική ενίσχυση θα καταβληθεί στο τέλος Δεκεμβρίου, ταυτόχρονα με την καταβολή της σύνταξης από κάθε ταμείο (πλην του ΟΓΑ) και το Δημόσιο για συνταξιούχους ηλικίας 60 ετών και άνω. Το ηλικιακό όριο δεν ισχύει για τις συντάξεις αναπηρίας. Ο συνολικός αριθμός των δικαιούχων θα είναι 500.000 περίπου χαμηλοσυνταξιούχοι και το συνολικό κόστος της παρέμβασης 100 εκ. ευρώ.
ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΣ ΙΚΑ (Απο 1054 στα 886)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr
politisvaris1@yahoo.gr

Blog Archive