Πέμπτη 28 Δεκεμβρίου 2017

Η ανάλυση αυτή δεν έχει στόχο την κυρία Δούρου. Αλλά την επισήμανση του πόσο επικίνδυνο είναι άνθρωποι μη δυνάμενοι να προωθούνται σε τόσον δύσκολες κρατικές θέσεις. Γράφει ο Ευριπίδης Μπίλλης

Αποτέλεσμα εικόνας για φονικές πλημμύρες στη Μάνδρα

Καταπέλτης το πόρισμα για τις φονικές πλημμύρες στη Μάνδρα (ΕΔΩ) -Πού επιρρίπτονται ευθύνες. Θαυμάστε το κατωτέρω ιστορικό για την τραγωδία στη Μάνδρα κτλ, δίδοντας ιδίως προσοχή ΣΤΙΣ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ
Το  δήθεν καταπέλτης  πόρισμα για τις φονικές πλημμύρες στη Μάνδρα- στηρίζεται στις γραφειοκρατικές διαδικασίες. Και όχι στην ευθύνη του υπεύθυνου για την εκτέλεση του έργου που διοικεί και που θα έπρεπε να βρει τρόπο να τις υπερβεί άμεσαΠράγμα που δεν έκανε επί τριετίας περίπου...

Προφανής στόχος του πορίσματος η άφεση αμαρτιών στην υπεύθυνη για την μη παράκαμψη κάθε εμποδίου για την εκτέλεση του αντιπλημμυρικού έργου, Περιφερειάρχου  Αττικής κ.  Δούρου.

Που για να απεκδυθεί των ευθυνών της των θανάτων κτλ στη Μάνδρα και αλλού, επικαλείται γραφειοκρατικά εμπόδια.
Που ερωτάται που και τώρα που γνωρίζει τους κινδύνους θανάτων κτλαν θα  παρακάμψει τώραακόμα και να αυθαιρετώντας έναντι των γραφειοκρατικών διαδικασιών. 

Θαυμάστε το κατωτέρω ιστορικό, δίδοντας ιδίως προσοχή ΣΤΙΣ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ

Το ιστορικό που παραθέτουν οι επιθεωρητές έχει λίγο-πολύ ως εξής:

-Τον Ιούλιου του 2014 εγκρίνεται, από τον τότε γενικό γραμματέα Αποκεντρωμένης Διοίκησης η Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων του έργου.
Στην απόφαση αυτή υπάρχει ο όρος ότι:

«Πριν από την έναρξη υλοποίησης του έργου θα πρέπει να τηρηθούν από την αρμόδια υπηρεσία της Δ/νσης Αττικής τα προβλεπόμενα (;) για τον χαρακτηρισμό της έκτασης επέμβασης όσον αφορά τον δασικό ή μη χαρακτήρα της καθώς και για τις λοιπές απαραίτητες διαδικασίες (;) σε περίπτωση που η εν λόγω έκταση ή τμήμα αυτής είναι δασικού χαρακτήρα».

Μέχρι σήμερα, παρότι «έχει υποβληθεί σχετικό αίτημα (…) παραμένει σε εκκρεμότητα το ζήτημα από τη Δασική Υπηρεσία», αναφέρουν χαρακτηριστικά οι επιθεωρητές.

(Ερώτημα του γράφοντα: Και τι έκανε η κ. Δούρου για να γίνει το έργο;;
Ή δεν θα γίνει ποτέ αν δεν απαντήσει η δασική υπηρεσία;;

-Τον Οκτώβριο του 2014, (δηλαδή 4 μήνες μετά) η Οικονομική Επιτροπή της Περιφέρειας Αττικής εγκρίνει τις απαραίτητες συνοδευτικές μελέτες.

-Τον Ιανουάριο του 2016 (ήτοι ένα χρόνο και 3 μήνες μετά), η Αποκεντρωμένη Διοίκηση Αττικής επικυρώνει τον καθορισμό των οριογραμμών της μελέτης.

(Χρειάστηκε δηλαδή ένας χρόνος και τρεις μήνες, ίσως για να μπει μια ή περισσότερες υπογραφές)

Αυτή η επικύρωση «ήταν η αναγκαία απόφαση-προϋπόθεση (;) για την έγκριση της μελέτης. Αυτή η επικύρωση «ήταν η αναγκαία απόφαση-προϋπόθεση της μελέτης και την εκτέλεση του έργου», σημειώνεται στο πόρισμα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (τα θαυμαστικά του γράφοντα)

-Τον Φεβρουάριο του 2016 (ήτοι ένα μήνα μετά, ή ενάμισι χρόνο από τον Ιούλιο του 2014) , η αρμόδια διεύθυνση της Περιφέρειας Αττικήςβεβαιώνει την περαίωση της μελέτης !!!!!!!!!!!!!!!! (τα θαυμαστικά του γράφοντα)

-Τον Απρίλιο του 2016 (ήτοι άλλοι τρεις μήνες μετά, περείπου 2 χρόνια από τον Ιούλιο του 2014) , τροποποιείται το πρόγραμμα εκτελεστέων έργων της περιφέρειας (;; !!!) και εντάσσεται σε αυτό, για πρώτη φορά(προσέξτε το για πρώτη φορά, χωρίς να αναφέρεται πότε θα γινόταν), το έργο για την εκτροπή του χειμάρρου της Αγ. Αικατερίνης, με προϋπολογισμό 10 εκατ. ευρώ.

-Τον Αύγουστο του 2016 (ήτοι 4 μήνες μετά ή 2 χρόνια και 1 μήνα από τον 7/2014 και το έργο δεν είχε αρχίσει), ο «νόμος Σπίρτζη» για τις συμβάσεις φέρνει σημαντικές αλλαγές στη δημοπράτηση έργων, σε όλα τα στάδια της διαγωνιστικής διαδικασίας (!!!!).

«Προϋπόθεση δε για τη δημοπράτηση του έργου ήταν οι απαραίτητες αδειοδοτήσεις  ( που δεν είχαν παρθεί από τον Απρίλιο του 2016; 

και η συντέλεση αναγκαίων απαλλοτριώσεων για την εκτέλεσή του
(που δεν είχαν γίνει από το 2014 και μετά και  ήταν ανάγκη να τους το πει ο νόμος Σπίρτζη;) .

Ο νόμος αυτός, ο οποίος εκδόθηκε κατ’ εφαρμογή κοινοτικής οδηγίας, ενσωμάτωσε τον νόμο περί δημοσίων έργων και τον κανονισμό περί προμηθειών, ενοποίησε τις σχετικές διαδικασίες και κατήργησε, από την ημερομηνία ισχύος του, όλο το προηγούμενο καθεστώς (φιλολογία!!).

-Τον Φεβρουάριο του 2017, (ήτοι 5 μήνες μετάή περίπου 3 χρόνια από τον 7/2014 και με σχεδόν 3 χρόνια καθυστέρηση, το Δασαρχείο Αιγάλεωαπαντά σε εκκρεμούσα αίτηση (από 15 Απριλίου 2014!) της αρμόδιας διεύθυνσης της περιφέρειας ( και η περιφέρεια τι έκανε επί 3 χρόνιααπλά ανέμενε;), λέγοντας ότι παύει η διαδικασία που προέβλεπε προηγούμενος νόμος (του 1979, που ίσχυε το 2014) και έτσι τίθεται … στο αρχείο η αίτηση!

Άρα, η περιφερειακή διεύθυνση έπρεπε να υποβάλει εκ νέου τα στοιχεία που αφορούσαν τις συντεταγμένες των εκτάσεων του έργου !!!!!!! (και άρα «αθώα» η κ. Δούρου)

«Είναι προφανές ότι το ανωτέρω έγγραφο του Δασαρχείου Αιγάλεω ανέτρεψε τον χρονικό προγραμματισμό της εκτέλεσης του έργου», παρατηρούν οι επιθεωρητές, έχοντας νωρίτερα, σε άλλο σημείο του πορίσματος, σχολιάσει ότι «ο λόγος που δεν υλοποιήθηκε η δημοπράτηση του μελετηθέντος έργου είναι αποκλειστικά γραφειοκρατικός». (αυτή είναι η πραγματική αιτία που όφεριε η κυρία Δούρου να δώσει λύσεις)

Ευριπίδης Μπίλλης
Υ.Γ.  Η ανάλυση αυτή δεν έχει στόχο την κυρία Δούρου.
Αλλά την επισήμανση του πόσο επικίνδυνο είναι άνθρωποι μη δυνάμενοι να προωθούνται σε τόσον δύσκολες κρατικές θέσεις

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr
politisvaris1@yahoo.gr

Blog Archive