Κυριακή 19 Νοεμβρίου 2017

«ΟΡΚΙΖΟΜΑΙ ΣΤΑ ΚΟΚΑΛΑ ΤΟΥ ΑΔΕΡΦΟΥ ΜΟΥ ΟΤΙ ΔΕ ΘΑ ΗΣΥΧΑΣΩ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΒΡΕΘΕΙ Η ΕΚΔΙΚΗΣΗ» ΣΠΑΕΙ ΚΑΡΔΙΕΣ Ο ΑΔΕΡΦΟΣ ΤΟΥ ΑΔΙΚΟΧΑΜΕΝΟΥ ΒΑΣΙΛΗ ΝΑΤΣΟΥ ΠΟΥ ΠΝΙΓΗΚΕ ΣΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΠΕΥΚΟ - ΒΙΝΤΕΟ


«Ρίχνω την ευθύνη στους ανθρώπους που έκαναν αυτά τα έργα και ορκίζομαι στα κόκκαλα του αδερφού μου ότι δεν θα ησυχάσω μέχρι να βρεθεί η εκδίκηση γι’ αυτό που έκαναν». Στην κάμερα μίλησε ο αδερφός του 50χρονου Βασίλη Νάστου που βρήκε τραγικό θάνατο στο υπόγειο διαμέρισμά του στη Νέα Πέραμο....
«Ήρθα από τη Γερμανία για να βγάλω τον αδερφό μου από το σπίτι. Δεν μπορούσαν από χθες να τον βγάλουν γιατί είχε νερά από το ρέμα που κατέβαινε. Κουράγιο σε όλους τους ανθρώπους που έχουν τον ίδιο πλήγμα με εμάς. Με πήρε τηλέφωνο η αδερφή μου στη Γερμανία και πήρα την πρώτη πτήση για να έρθω. Ρίχνω την ευθύνη στους ανθρώπους που έκαναν αυτά τα έργα και ορκίζομαι στα κόκκαλα του αδερφού μου ότι δεν θα ησυχάσω μέχρι να βρεθεί η εκδίκηση γι’ αυτό που έκαναν», είπε με δάκρυα στα μάτια ο αδερφός του αδικοχαμένου Βασίλη Νάστου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr
politisvaris1@yahoo.gr

Blog Archive