Παρασκευή 17 Φεβρουαρίου 2017

ΦΡΙΚΗ. "Αλλάζουν" φύλο σαν εσώρουχο. Φινάλε για τη "γυναίκα" με το μούσι! Θέλει να ΞΑΝΑ γίνει .. αγόρι, η, ο, το Κοντσίτα ΦΩΤΟ

Ο Τομ Νόιβιρτ, ο τραγουδιστής που έγινε γνωστός ως Κοντσίτα, με βαρύ μακιγιάζ και μεγάλες βλεφαρίδες, αποφάσισε ότι θέλει να αλλάξει και να γίνει .... άντρας..
.. Του εξασφάλισε μια νίκη στη Eurovision και αναγνωρισιμότητα στα πέρατα της Γης. Η «συγκατοίκησή» τους διήρκεσε τρία χρόνια, αλλά, όπως κάθε σχέση, έτσι κι αυτή έφτασε στο τέλος της....
Ο Τομ Νόιβιρτ, ο άνθρωπος που κρύβεται κάτω από το βαρύ μακιγιάζ και τις μεγάλες βλεφαρίδες της Κοντσίτα Βουρστ, αποφάσισε να τη «σκοτώσει». «Νιώθω ότι θέλω να δημιουργήσω μια νέα περσόνα. Ισως ούτε καν τον εαυτό μου. Με τη γυναίκα με το μούσι έχω καταφέρει τα πάντα μετά τη νίκη στον διαγωνισμό τραγουδιού. Δεν τη χρειάζομαι όμως πια» δήλωσε ο 28χρονος στη 
γερμανική εφημερίδα «Die Welt».
Φάση αναζήτησης
Ηδη εδώ και αρκετό διάστημα ντύνεται πιο αντρικά και, όπως παραδέχεται, βρίσκεται σε μια φάση αναζήτησης του ίδιου του εαυτού του γιατί «ο Τομ έχει επαναστατήσει».

Αν και το χρονοδιάγραμμα για την «εκτέλεση» της Κοντσίτα, η οποία έχει αναδειχθεί σε άτυπη πρέσβειρα των δικαιωμάτων των ανθρώπων που ανήκουν στην κοινότητα των τρανς, δεν είναι ξεκάθαρο, είναι μάλλον απίθανο να συμβεί πριν από την κυκλοφορία του δεύτερου άλμπουμ της, το οποίο έχει προαναγγελθεί και θα κυκλοφορήσει αργότερα μέσα στη χρονιά.

Πάντως, ο Νόιβιρτ, στη συνέντευξή του, φρόντισε να βάλει τα πράγματα στη θέση τους και για την πραγματική ταυτότητα της Κοντσίτα, καθώς οι φήμες τη θέλουν να είναι ο τρανς εαυτός του.
«Είμαι και πάντα θα είμαι ο Τομ. Δεν θέλω να είμαι γυναίκα. Αγαπώ τους άνδρες ως άνδρας. Οταν είμαι ντυμένος Κοντσίτα, οι άνδρες δεν με ενδιαφέρουν. Ως νούμερο drag σόου είμαι απολύτως ασέξουαλ» ξεκαθάρισε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr
politisvaris1@yahoo.gr

Blog Archive