Κυριακή 8 Ιανουαρίου 2017

Ευρωβουλευτής Χρυσόγονος: Δεν μετανιώνω για τη δήλωσή μου - ΒΙΝΤΕΟ

Αποτέλεσμα εικόνας για Χρυσόγονος με τσιπρα
«Αγωνία για τον εαυτό μου δεν έχω καμία. Αδίκως δημιουργήθηκε τόσος θόρυβος. Δεν εξέφρασα παράπονο. Απάντησα για γεγονότα που είναι γνωστά», δήλωσε ο ευρωβουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ, Κώστας Χρυσόγονος.  Ο Κώστας Χρυσόγονος, δήλωσε:...
«Αγωνία για τον εαυτό μου δεν έχω καμία. Οι φιλοδοξίες που είχα ήταν για καριέρα πανεπιστημιακή και νομική. Έχω αγωνία για τον τόπο και τους ανθρώπους. Έχω αγωνία για τους νέους μας, έχω αγωνία για τον Ελληνισμό που αργοπεθαίνει. Υπάρχει μια κατάσταση που, αν συνεχιστεί, θα οδηγήσει στην χρεοκοπία και στην αποψίλωση της χώρας. Αυτή την κατάσταση θα την αντιστρέψουμε με σχέδιο.  Αναφορικά με τη δήλωσή του για τους συμβούλους του Πρωθυπουργού, Νίκο Καρανίκα και Κατερίνα Νοτοπούλου, ο κ. Χρυσόγονος σχολίασε ότι «αδίκως δημιουργήθηκε τόσος θόρυβος. Δεν εξέφρασα παράπονο. Απάντησα για γεγονότα που είναι γνωστά. Ο κ. Καρανίκας είναι σύμβουλος στρατηγικού είναι γνωστό και το πότε έγινε η Ευρωομάδα. Για γεγονότα ρωτήθηκα και σε γεγονότα απάντησα. Τα περαιτέρω σχόλια δίνουν τροφή σε εσωκομματική εσωστρέφεια».  Την ίδια στιγμή, υπογράμμισε ότι «είναι δεδομένο ότι εκλέχτηκα από τον ΣΥΡΙΖΑ. Το να είσαι βουλευτής δεν σημαίνει ότι έχεις υποχρέωση σιωπής και να αποκρύπτεις τις απόψεις σου. Αν ερχόμουν σε αντίθεση με την συνείδησή μου θα παραιτούμουν. Ο ΣΥΡΙΖΑ έχει καταστατικό. Με αυτούς τους όρους προχώρησα».  Ο ευρωβουλευτής ερωτηθείς για το αν θα είναι υποψήφιος με τον ΣΥΡΙΖΑ στις επόμενες εκλογές απάντησε ότι «δεν είμαι επαγγελματίας πολιτικός. Δεν είναι αυτοσκοπός να είμαι υποψήφιος. Αν κρίνω ότι είναι χρήσιμο θα το αξιολογήσω».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr
politisvaris1@yahoo.gr

Blog Archive