Σάββατο 13 Φεβρουαρίου 2016

Ραγίζει καρδιές ο πατέρας του συγκυβερνήτη του μοιραίου ελικοπτέρου: "Ο γιος μου ήταν..."

Ραγίζει καρδιές ο πατέρας του συγκυβερνήτη του μοιραίου ελικοπτέρου:

"Ο γιος μου έπεσε υπέρ πατρίδος. Ήταν μάχιμος αξιωματικός. Αποφοίτησε δεύτερος από την σχολή ναυτικών δοκίμων. Δεν ήταν ούτε ένστολος, ούτε υπάλληλος", δηλώνει ο Παναγιώτης Πανανάς, πατέρας του συγκυβερνήτη του ελικοπτέρου που συνετρίβη στη νήσο Κίναρο. Είναι μία τραγωδία που βύθισε στο πένθος ολόκληρη τη χώρα. Το ελικόπτερο συνετρίβη στην Κίναρο και τρεις άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους στο καθήκον, με τις οικογένειές τους να ανεβαίνουν τον δικό τους Γολγοθά.
"Αποφάσισε να φυλάξει τις Θερμοπύλες"...
Ο συγκυβερνήτης του μοιραίου ελικοπτέρου ήταν ο Κωνσταντίνος Πανανάς. Ο πατέρας του, Παναγιώτης, μίλησε στην τηλεοπτική εκπομπή mega σαββατοκύριακο, περιγράφοντας με λίγες λέξεις το παιδί του...

Τα λόγια του συγκλονίζουν: "Ο γιος μου έπεσε υπέρ πατρίδος. Ήταν μάχιμος αξιωματικός. Αποφοίτησε δεύτερος από την σχολή ναυτικών δοκίμων. Δεν ήταν ούτε ένστολος, ούτε υπάλληλος. Του αξίζει τιμή, διότι στη ζωή του αποφάσισε να φυλάξει Θερμοπύλες".
Για να συνεχίσει: "Από προχθές το αγόρι μου είναι αδελφός και γιος όλων των Ελλήνων. Από προχθές το αγόρι μου πέρασε επαξίως στο πάνθεον των ηρώων αυτού του περήφανου Έθνους, αγωνιζόμενος κατά των προαιωνίων εχθρών της πατρίδος μας".
"Είμαι υπερήφανος που υπήρξε γιος μου. Μπορεί του γιου μου να έσβησε της ζωής του το καντήλι, όμως είμαι βέβαιος ότι η Παναγιά τον κρατά στοργικά στην αγκαλιά της όπως τον μονάκριβο γιο της", είπε καταλήγοντας για τον ήρωα συγκυβερνήτη...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr
politisvaris1@yahoo.gr

Blog Archive