Δημοκρατίας. Δεν τους λέω να πάτε να γαμηθείτε, γιατί αυτό για αυτούς, αποτελεί .. ευχή. Θα μας πούν αναχρονιστικούς, παλαιολιθικούς, ΜΗ προοδευτικούς κ.λ.π. στ` αρχίδια μας που τουλάχιστον πιάνουν δικαίως τόπο αφου συντελούν στην αναπαραγωγή ανθρώπων, δόξα στο Θεό, 5 παιδιά, 4 εγγόνια και 2 δισέγγονα με νομιμοποιούν να έχω άποψη. Λεω για τους άνδρες, γιατί οι λεσβίες όσο κι αν το "τρίβουν το πιπέρι" , μπορεί κάποτε να δεχθούν το Θείο ανδρικό δώρο στον κόλπο τους και να εκτελέσουν το καθήκον τους. Ο πούστης το μόνο που μπορεί να βγάλει απ το σώμα του είναι ... κουράδες. Άλλωστε οι ... οπές τους ανθρωπίνου σώματος έχουν συγκεκριμένη αποστολή. Απο κεί που χέζεις ΔΕΝ τρώς -και μάλιστα ωμό κρέας- κι απο εκεί που τρώς ΔΕΝ χέζεις. Στις μέρες μας κρυφοί και φανεροί οπισθογεμείς "μάγκες" κοινώς τσαπερδονοκωλοσφυρίχτρες προσπαθούν να μας πείσουν οτι αυτά, είναι ρατσιστικό να τα καυτηριάζουμε, ενω είναι ΜΗ ρατσιστικό να καταλαμβάνουν διάφοροι ντιγκιντάγκες τηλεοράσεις, τύπο, δημοσιογράφους, πολιτικούς, ηθοποιούς στην προσπάθειά τους να μεγαλώσουν την αηδιαστική πελατεία τους, φέρνοντας κοντά τους όσους πιο πολλούς μπορούν, ειδικά την μη "ψυλλιασμένη" νεολαία μας. Γιατί σου λέει ο πιτσιρικάς: Για είναι πούστης ο Λάκης, ο Λαλάκης, ο Θοδωρής, ο Μάκης κ.λ.π. ΤΟ έχουν δοκιμάσει αυτοί οι "διάσημοι" - ινδάλματα και θάναι καλό, άρα πάμε κι εμείς για ...δοκιμή. Όμως ΠΡΟΣΟΧΗ η δοκιμή είναι ... εγγραφή στο κλάμπ της ανωμαλίας απο το οποίο ΜΟΝΟ νεκρό βγαίνει το ... δοκιμαζόμενο γιουσουφάκι. Κάποιοι πρωκτόσοφοι χλεχλέδες, γυναικωτοί και ευρύπρωκτοι
θα πούν, άστους μωρέ, αρκεί να μην προκαλούν, μην κάνουν τα αίσχη τους σε κοινή θέα ως συνήθως, ας κάνουν στο κρεβάτι του ότι θέλουν, τι μας νοιάζει εμάς. ΛΑΘΟΣ η πουστιά είναι έγκλημα είτε συντελείται σε ιδιωτικό χώρο, είτε δημόσιο. Υπάρχει ο αντι ρατσιστικός νόμος όμως υπάρχει και ο νόμος προσβολής της δημόσιας αιδούς. Πρόσφατα άκουσα σε συζήτηση ότι και τα χταπόδια πηδιούνται μεταξύ τους, όπως και κάποια άλλα ζώα, το ιδιο και κάποιοι αρχαίοι ημών πρόγονοι λενε οι οπαδοί της πουστερίας. Στα παπάρια μας, εμείς εκτιμούμε ότι ο σεβασμός στο Θείο και στην φύση, μας δεσμεύει να στηρίζουμε μαχητικά τα Ιερά & Οσια της Πατρίδας και της Ορθοδοξίας. Δεν πιστεύουμε ότι είναι ... πρόοδος το κάψιμο της Ελληνικής Σημαίας , η απαγόρευση της Προσευχής στα σχολεία, η κατάργηση των Θρησκευτικών, η βεβήλωση Εθνικών μνημείων, η μη ανάρτηση του ΤΙΜΗΜΕΝΟΥ συμβόλου μας, η διαφύλαξη των συνόρων μας και η πάταξη του λαθροεποικισμού.
ΑΥΤΑ για σήμερα και για όσα ... αγορίτσια, ή λεβεντόκωλους θύμωσαν... ΞΥΔΑΚΙ (απο .. καρότα)!!
Αργύρης Σιδέρης
ΜΠΡΑΒΟ ΑΡΓΥΡΗ ΜΕ ΤΗΝ ΣΠΟΥΔΑΙΑ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ. ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΕΙΧΑΝ ΤΟ ΘΑΡΡΟΣ ΣΟΥ ΚΙ ΑΛΛΟΙ... ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟΥΣ ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΚΙ ΑΝΕΧΟΝΤΑΙ ΤΙΣ ΑΝΩΜΑΛΙΕΣ... ΕΚΑΝΕΣ ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΑΡΧΗ...ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΣΕ ΜΙΜΗΘΟΥΝ ΚΙ ΑΛΛΟΙ... ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΥΣ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤΟ ΚΑΘΕ ΤΙ ΕΧΕΙ ΟΝΟΜΑ , ΤΟ ΠΑΡΑ ΦΥΣΗ ΕΙΝΑΙ ΑΣΕΛΓΙΑ ,ΕΙΝΑΙ Η ΔΙΑΤΑΡΑΞΗ ΤΗς ΟΜΑΛΟΤΗΤΑΣ ,ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΧΟΥΜΑΙ ΤΩΡΑ ΑΝΑΓΚΗ ΤΗΝ ΟΜΑΛΟΤΗΤΑ .Η ΔΙΑΦΘΟΡΑ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ ΘΑ ΦΕΡΕΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΙΑΦΘΟΡΑ ΤΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ ,ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ ΟΠΟΙΟΣ ΝΟΜΙΖΕΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ , ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΔΟΤΗΣ ΤΗΣ ΦΥΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΘΕΟΤΗΤΑΣ. ΩΜΗ Η ΓΛΩΣΣΑ ΤΟΥ ΦΙΛΟΥ ΑΡΓΥΡΗ ,ΔΕΝ ΜΕΝΟΥΝ ΟΜΩΣ ΑΛΛΕΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ .
ΑπάντησηΔιαγραφήΔυστυχῶς κ. Σιδέρη παρεκτρέπεσθε μεταχειριζόμενος εἰς τὸ ἄρθρον τὸν ὄρον "Λεσβία", ὅρον ὁ ὁποῖος παραπέμεπει εἰς τὴν ἐξ Ἐρεσοῦ τῆς Λέσβου μεγίστην ποιήτριαν τῆς ἀνθρωπότητος, τὴν δεκάτην μοῦσαν κατὰ Πλάτωνα, τὴν Σαπφὼ, καὶ τὸν ὁποῖον ὅρον ἔπλασαν οἱ διεστραμμένοι ἐξ Ἑσπερίας ψυχαναολυτοτοιοῦτοι νόες καὶ ἐμεῖς ἀσμένως ἀποδεχόμενοι τὸ αἷσχος τὸ ἀναπαράγομεν εἰς βάρος τῆς ἰδίας τῆς Σαπφοῦς καὶ τοῦ πολιτισμοῦ μας ἐν γένει.
ΑπάντησηΔιαγραφήἩ Σαπφὼ κ.Σιδέρη καὶ ἐσεῖς φίλοι ὅσοι διαβάζετε αὐτὰς τὰς γραμμὰς ὄχι μόνον δὲν ὑπῆρξε αὐτὸ τὸ ὀποῖον τῆς καταλογίζουν οἱ Ἑσπέριοι ἀνώμαλοι νόες ἀντιθέτως μάλιστα ἦτο γυνὴ ΑΜΕΜΠΤΟΥ ἠθικῆς. Πέραν αὐτοῦ εἶχε σύζυγον καὶ θυγατέρα καὶ ἀπέθανε -ηὐτοκτόνησε - διὰ τὸν ἔρωτα ἑνὸς ἀνδρὸς. Ἐξ ἄλλου εἶναι γνωστὸν ὅτι ὁ Ἀλκαῖος τῆς τὴν "ἔπεφτε" συνεχῶς καὶ ἐκείνη τὸν ἀπέκρους διὰ λόγους ἠθικῆς ὅπως φαίνεται ἐξ ἄλλου καὶ ἀπὸ τοὺς μεταξύ των στίχους. Ἄν ἡ Σαπφὼ ἦταν ἀνώμαλη θὰ ἐπιζητοῦσε ὁ Ἀλακαῖος μὲ τὸσην ἐπιμονὴν τὸν ἔρωτά της;;
Αὐτὰ καὶ εἰς τὸ ἐξῆς ἄς εἴμεθα πολὺ προσεκτικοὶ εἰς τὴν χρῆσιν τοῦ αἰσχροῦ ὅρου "Λεσβία" ὁ ὁποῖος προσβάλλει καὶ ἐμᾶς καὶ τὸν πολιτισμόν μας..
Κατὰ τὰ ἄλλα τὸ ἄρθρον εἶναι ἐξαίσιον!!
Νικόλαος_Ζ
Η λέξη λεσβία προέκυψε από το όνομα του νησιού Λέσβος, όπου στην αρχαιότητα έζησε η ποιήτρια Σαπφώ, η οποία όπως φαίνεται μέσα από τα ποιήματά της, εξυμνεί τον γυναικείο έρωτα. Στα αγγλικά η λέξη lesbian αναφέρεται πρώτη φορά ως επίθετο που υποδηλώνει σεξουαλική συμπεριφορά στο λεξικό της Οξφόρδης το 1890 και ως ουσιαστικό το 1925.[1] Όσον αφορά την Ελληνική γλώσσα, ο Αριστοτέλης ονόμαζε "λεβιάζουσες" τις γυναίκες που έκαναν προσπάθειες να χειραφετηθούν, ενώ μέχρι πρόσφατα η λέξη υποδήλωνε επισήμως μόνο τις γυναίκες με καταγωγή από τη Λέσβο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜάλιστα, τον Απρίλιο του 2008 τρεις κάτοικοι του νησιού προσέφυγαν στην δικαιοσύνη για να απαγορέψουν την χρήση της λέξης από την ΟΛΚΕ (Ομοφυλοφιλική και Λεσβιακή Κοινότητα Ελλάδας) θεωρώντας ότι η συγκεκριμένη χρήση τους προσβάλλει. Στις 22 Ιουλίου το Πρωτοδικείο Αθηνών απέρριψε ως μη νόμιμη την αίτηση αυτή και έτσι η λέξη λεσβία μπορεί να χρησιμοποιείται ελεύθερα για οποιονδήποτε αυτοπροσδιορισμό χωρίς να προσβάλλει κανέναν. [2] el.wikipedia.org/wiki/Λεσβία
Εἰς ὁλόκληρον τὴν Ἑλληνικὴν γραμματείαν μόνον ἔπαινοι ὑπάρχουν διὰ τὴν μεγάλην αὐτὴν γυναῖκα. Ἐπίσης οὐδαμοῦ εἰς τὸν Ἀριστοτέλην ὑφίσταται ὁ ὅρος "λεσβιάζουσες". Ὑπάρχει μόνον εἰς τὸ λεξικὸν τοῦ Ἡσυχίου τοῦ Ἀλεξανδρέως χαρακτηρίζων τὰς λαικαστρἰας, δηλαδὴ τὰς πόρνας, πρᾶγμα ἄσχετον βεβαίως μὲ τὴν Σαπφώ: «λεσβιάζειν• πρὸς ἄνδρα στόμα μολύνειν• Λεσβιάδας γὰρ τὰς λαικαστρίας ἔλεγον».
ΔιαγραφήἘν πάσει περιπτώσει εἶναι βέβαιον ὅτι αἱ κατὰ τῆς Σαπφοῦς διαβολαὶ ἤρχισαν, κατὰ τοὺς πρώτους μ.Χ. αἰῶνας. Μέγας ὑβριστής της ὑπῆρξεν ὁ πικρόχολος, λεμονοειδὴς Τατιανὸς ὁ Σύρος, ὅστις τὴν ἀποκαλεῖ ἑταίραν πράττων τοῦτο ὄχι ὡς χριστιανὸς κατὰ εἰδωλολατρῶν ὡς διατείνονται τινὲς ἀνόητοι καὶ ἀνιστόρητοι πλὴν ἐξ ἴσου στυφοὶ, λεμονοειδεῖς καὶ φανατικοὶ ὅπως αὐτός, ἀλλὰ ἐκ μίσους πρὸς κάθε τι τὸ ἑλληνικὸν. Ἀντιθέτως ὁ, ἐξ Συρίας ἐπίσης, καὶ σύγχρονος τοῦ Τατιανοῦ σπουδαῖος Ἑλληνιστὴς Λουκιανὸς, μόνον καλὸν λόγον ἔχει ἀφιερώσει εἰς τὴν Σαπφώ. Ἐν πάσει περιπτώσει ὁ συστηματικὸς διασυρμὸς τοῦ ὀνόματος τῆς μεγάλης αὐτῆς γυναικὸς δὲν εἶναι προϊὸν τῶν ἀρχαίων ἤ μέσων χρόνων ἀλλὰ σαφῶς τῶν νεωτέρων. Νόες ἐξ Ἑσπερίας μιαροί, βάρβαροι, τρισάθλιοιο, ἐλεεινότατοι, ἀνίκανοι νὰ αντιληφθοῦν τὶ ἐστὶ φιλία, τὶ ἐστὶ ἔρως καὶ ἔρως πρὸς τὰ ἰδανικὰ ἐκεῖνα τὰ ὁποία ὠθοῦν τὸν ἄνθρωπον πρὸς τὰ ἄνω, ἠνόησαν τὴν ἀγάπην καὶ τὴν φιλίαν τῆς Σαπφοῦς πρὸς τὰς μαθητρίας της ταυτιζομένην πρὸς τὴν ίδικήν των σεσηπῶσαν ὕπαρξιν.
Ἀντιθέτως πρὸς πᾶσαν ἀνθρωπίνην ὀλιγοψυχίαν και μικρότητα αἱ Μοῦσαι ἐτίμησαν τὴν Σαπφὼ "τὰ σφὰ ἔργα δοῖσαι" καὶ τῆς ἐχἀρισαν τὸ δῶρον νὰ ὑπηρετῇ ἀποκλειστικῶς καὶ μόνον αὐτὰς ἐν τù μουσοπόλῳ οἴκῳ της ὅπου οἱ θρῆνοι καὶ αἱ βαρυθυμίαι εἶναι ἀπηγορευμέναι καὶ δυσπρόδεκτοι. Ἡ ἀπασχόλησις αὐτὴ μὲ τὰς Μούσας εἶναι ἡ μόνη σταθερὰ ἀξία τῆς ζωῆς.
Τέλος οἱ τρεῖς Λέσβιοι οἱ προσφυγόντες εἰς τὴν δικαιοσύνην διὰ τὸν σκοπὸν τὸν ὁποῖον ἀναγράφεται εἰς τὸ ἄρθρον εἶοναι μᾶλλον ἠλίθιοι. Εἰς τὸ διεθνὲς δικαστήριον ἔπρεπε νὰ προσφύγουν διὰ νὰ ἐκλείψῃ ὁ ὅρος "Λεσβία" ἀπὸ τὸ διεθνὲς λεξιλόγιον.