Τρίτη 31 Μαρτίου 2015

ΝΕΑ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΑΔΩΝΙ. ΜΕ ΤΟΝ ΜΙΚΡΟΥΤΣΙΚΟ ΤΩΡΑ. ΣΤΟ ΓΥΑΛΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ, ΚΙ ΑΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΛΟΟΥΝ. (PHOTOS + VIDEO)

Ο Αδωνις Γεωργιάδης έδωσε την απάντησή του εμμέσως πλην σαφώς, κάνοντας retweet σχόλιο που έγραφε: «Νομίζω ότι ο Αδωνις θα νιώσει τιμή να τον αποκαλεί "νούμερο" ένας Μικρούτσικος». Μήνυμα το οποίο συνοδευόταν από βίντεο με αποσπάσματα παλιάς εκπομπής του Ανδρέα Μικρούτσικου (στην οποία οι καλεσμένοι αντάλλασσαν χυδαίες ύβρεις).
 Ο Ανδρέας Μικρούτσικος δεν το άφησε ασχολίαστο, αλλά προχώρησε -πάντα μέσω Τwitter- στην εξής παρατήρηση: «Μια ανάρτησή μου δημοσιεύτηκε σε διάφορα ΜΜΕ, οπότε τη διάβασε ο Αδωνις και ανάρτησε με τη σειρά του απόσπασμα από εκπομπή μου, που δύο συμμετέχοντες υβρίζονται ασύστολα. Είναι αλήθεια ότι στα είκοσι χρόνια της τηλεοπτικής μου θητείας έκανα πολλά λάθη. Αυτοκριτικά λοιπόν δηλώνω ότι ένα μεγάλο μου λάθος είναι ότι τον κάλεσα μία φορά σε εκπομπή μου! Ζητώ δημόσια συγγνώμη γι' αυτό».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr
politisvaris1@yahoo.gr

Blog Archive