Η ιστορία δεν αναφέρει το παραμικρό για σχέση του περίφημου γερμανού πιλότου με το προσωνύμιο «Κόκκινος Βαρώνος» με τη μοτοσυκλέτα. Ωστόσο βλέποντας το δημιούργημα του συμπατριώτη του Frank Ohle, μπορούμε να φανταστούμε ότι κάπως έτσι θα ήταν η αγαπημένη του μοτοσυκλέτα, αν οδηγούσε μία.
Πρόκειται για ένα χειροποίητο τσόπερ που κινείται από έναν πραγματικό κινητήρα αεροπλάνου, έναν αερόψυκτο τετράχρονο Rotec Radial R3600 της Radial Aircraft Engine, με ακτινική διάταξη κυλίνδρων και απόδοση 150 ίππων. Η διάταξη αυτή σημαίνει ότι οι μπιέλες όλων των κυλίνδρων ενώνονται στο κέντρο σε έναν κοινό στρόφαλο, και ήταν πολύ συνηθισμένη στα αεροπλάνα μέχρι την παρουσίαση του κινητήρα τζετ. ΦΩTO & BINTEO>>
Η κατασκευή, απίστευτα πολύπλοκη προκειμένου να μεταφερθεί η κίνηση στον πίσω τροχό της μοτοσυκλέτας, απαίτησε 18 μήνες από τη ζωή του Ohle. Δείτε το βίντεο έχοντας ανοίξει την ένταση του ήχου στον υπολογιστή σας. Ο βρυχηθμός του κινητήρα είναι κάτι που πρέπει να ακούσετε στη διαπασών. Η τρίλεπτη παραγωγή γυρίστηκε στα πλαίσια μιας παρουσίασης του περιοδικού Motorrad και το ηχητικό αποτέλεσμα είναι ανατριχιαστικό.
Α, και η μικρή έλικα στο εμπρός μέρος είναι απλά διακοσμητική. Η μοτοσυκλέτα, που βέβαια ονομάζεται Red Baron, κινείται μόνον από τη φοβερή ροπή του κινητήρα της που είναι δυσανάλογα πληθωρική σε σχέση με την απόλυτη ισχύ του.
Πρόκειται για ένα χειροποίητο τσόπερ που κινείται από έναν πραγματικό κινητήρα αεροπλάνου, έναν αερόψυκτο τετράχρονο Rotec Radial R3600 της Radial Aircraft Engine, με ακτινική διάταξη κυλίνδρων και απόδοση 150 ίππων. Η διάταξη αυτή σημαίνει ότι οι μπιέλες όλων των κυλίνδρων ενώνονται στο κέντρο σε έναν κοινό στρόφαλο, και ήταν πολύ συνηθισμένη στα αεροπλάνα μέχρι την παρουσίαση του κινητήρα τζετ. ΦΩTO & BINTEO>>
Η κατασκευή, απίστευτα πολύπλοκη προκειμένου να μεταφερθεί η κίνηση στον πίσω τροχό της μοτοσυκλέτας, απαίτησε 18 μήνες από τη ζωή του Ohle. Δείτε το βίντεο έχοντας ανοίξει την ένταση του ήχου στον υπολογιστή σας. Ο βρυχηθμός του κινητήρα είναι κάτι που πρέπει να ακούσετε στη διαπασών. Η τρίλεπτη παραγωγή γυρίστηκε στα πλαίσια μιας παρουσίασης του περιοδικού Motorrad και το ηχητικό αποτέλεσμα είναι ανατριχιαστικό.
Α, και η μικρή έλικα στο εμπρός μέρος είναι απλά διακοσμητική. Η μοτοσυκλέτα, που βέβαια ονομάζεται Red Baron, κινείται μόνον από τη φοβερή ροπή του κινητήρα της που είναι δυσανάλογα πληθωρική σε σχέση με την απόλυτη ισχύ του.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.