Τρίτη 23 Απριλίου 2013

«Ολοι οι άνθρωποι είναι καλοί»…ΑΡΘΡΟ ΤΟΥ Κ.ΑΙΒΑΛΙΩΤΗ


Σήμερα ας μου επιτραπεί να μιλήσω σε προσωπικό τόνο. Η επικεφαλίδα συμπυκνώνει την στάση που είχε ο πατέρας μου απέναντι στους ανθρώπους. Αυτή επέλεξα να γράψω σε ένα μάρμαρο , πάνω στον τάφο του: «Ολοι οι άνθρωποι είναι καλοί». Αυτό πίστευε.
Τον έχασα πριν 4 χρόνια από καρκίνο.Στεφάνια δεν θέλαμε στην κηδεία . Παρακαλέσαμε τα χρήματα να δοθούν στα παιδάκια που πάσχουν από καρκίνο. Το πάλεψε με παλληκαριά και έφυγε την μέρα των γενεθλίων του(!)Και του έκανε ένα συγκλονιστικό επικήδειο μέσω της εκπομπής του ο Πρόεδρος Γ.Καρατζαφέρης, θυμίζοντας στιγμές που βρέθηκαν μαζί, καλαμπούρια, διαλόγους τους…Τι μου έμειναν ως ανάμνηση από αυτά τα 4 χρόνια που πέρασαν; Το σπαρακτικό κλάμα του ( τότε) 5χρονου γιου μου όταν έμαθε ότι «ο παππούς πέθανε». Τα δάκρυά του - 4 χρόνια μετά- όταν χάϊδευε μια φωτογραφία και έλεγε ότι «θέλει να τον ξαναδεί για λίγα λεπτά».Μου έμεινε και ο «διάλογος» με τον πατέρα μου στο νεκροταφείο όταν πήγα το 2009 να του «ανακοινώσω» ότι ξαναβγήκα βουλευτής με τριπλάσιους σταυρούς...Μου έμεινε και το παρατεταμένο χειροκρότημα 300 ατόμων σε συνέδριο για την προστασία του Κηφισού: μόλις με ανήγγειλαν χειροκροτούσαν όρθιοι όχι τον βουλευτή Αϊβαλιώτη, αλλά τον Γιάννη Αϊβαλιώτη που έδωσε την ψυχή του για να σωθούν οι όχθες του Κηφισού στα βόρεια προάστια από τη τσιμεντοποίηση. Ο πατέρας μου συνάντησε το 1992 τον τότε πρωθ/γό Κ. Μητσοτάκη για να του ζητήσει την ανάκληση του ολέθριου Προεδρικού Διατάγματος του Ανδρέα Παπανδρέου που κατέστρεφε τις όχθες του Κηφισού στην Βαρυμπόμπη, το Τατοϊ κλπ. Και ανακλήθηκε! Δεν πήγε να του ζητήσει να διορισθούν τα 3 (άνεργα τότε) παιδιά του. Πήγε στον πρωθ/γό για να σωθεί το ποτάμι. Στη μνήμη μου έμεινε και η ΟΜΟΦΩΝΗ απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου Χαλανδρίου να ονομαστεί ο δρόμος μπροστά από το πατρικό μου(κοντά στο Σταθμό Μετρό Νομισματοκοπείου) με το όνομα του: «Οδός Γιάννη Αϊβαλιώτη».Βλέπεις την ταμπέλα και σκέφτεσαι τι μένει τελικά…Μια γλυκιά ανάμνηση στον κόσμο, ο καλός άνθρωπος που προσέφερε, ο ευσυνείδητος υπάλληλος που και δεν ξεχώριζε τους πολίτες ανάλογα με το τι κόμμα ψήφιζαν. Και κείνοι-ανεξαρτήτως ιδεολογίας - τον τίμησαν: τον έβγαλαν Δημοτικό Σύμβουλο στο Χαλάνδρι , τον εξέλεξαν και Νομαρχιακό Σύμβουλο Αθηνών το 1998-2002. Ένα όνομα μένει. Η καλή κουβέντα που λέει ο αδικημένος, ο φουκαράς, ο μη προνομιούχος που τον βοήθησε κάποτε ο Γιάννης Αϊβαλιώτης. Ο πατέρας μου που συνεχίζει να ζει, έστω κι έτσι…
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ:210/6810586,k.aivaliotis@parliament.gr, FACEBOOK/Αϊβαλιώτης Κωστής , TWITTER @k_aivaliotis , στην ιντερνετική τηλεόραση της ΥΕΝΕΔ (www.yened.com) και με απλό ταχυδρομείο : Οδός Γιάννη Αϊβαλιώτη 20 ( πρώην ΄Ιριδος), Χαλάνδρι 15232,ΑΘΗΝΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr
politisvaris1@yahoo.gr

Blog Archive