Τετάρτη 21 Νοεμβρίου 2012

ΕργαζόΔΟΥΛΟΣ! πληρώνει 45 € για να πάει στην δουλειά του


Μου δίνουν 360 ευρώ για ευέλικτο 4ωρο, το ξέρω ότι είναι προνομιακό γιατί σε λίγο μπορεί να μην παίρνω ούτε... 250, ή να μου το κάνουν 6ωρο στην καλύτερη με τα ίδια λεφτά.
Η κάρτα για όλα τα μέσα του ΟΑΣΑ κοστίζει 45 ευρώ το μήνα και δυστυχώς δεν με εξυπηρετούν μόνο τα λεωφορεία. Θα πήγαινα με τα πόδια, αλλά είναι 20 χιλιόμετρα να πάω σε ευθεία και άλλα τόσα να γυρίσω. Είναι 2-2,5 ώρες. Αυτοκίνητο δεν υπάρχει πλέον αλλά και να υπήρχε 1,70 το λίτρο η βενζίνη, οπότε .. άκυρο. Να πάρω ποδήλατο θα μου πείτε ΟΚ... Τώρα που ο κατώτατος 8ώρου πάει στα 450 περίπου και πιο κάτω για 25, θα φεύγουν τα 45ευρώ από τον εργαζόμενο για την μεταφορά; Σε λίγο θα είμαι άνεργος θα πληρώνω εισιτήριο 1,40€ για να ανανεώνω την κάρτα ανεργίας μου; Αυτό γιατί πρόσφατα με έγραψαν σε λεωφορείο εκλεκτές και το πρόστιμο εάν δεν το πληρώσω θα μου έρθει λένε (με χαρά) με την εφορία.
Γιατί όμως δεν είχα εισιτήριο; Με ρώτησε κανείς;
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr
politisvaris1@yahoo.gr

Blog Archive