Η τροπολογία που προβλέπει πως οι βυτιοφορείς θα παραμείνουν σε καθεστώς προστασίας έως το 2020 ξεσήκωσε θύελλα αντιδράσεων κατά του υπουργού Μεταφορών από τους υπόλοιπους ιδιοκτήτες φορτηγών ΔΧ.Ο Μάκης Βορίδης κατέθεσε την επίμαχη τροπολογία την περασμένη Παρασκευή, την ίδια μέρα δηλαδή που ο πρωθυπουργός είδε διαμηνύσει στους υπουργούς του, μέσω του κυβερνητικού εκπροσώπου, να μην... κάνουν του κεφαλιού τους και να στέλνουν προς έγκριση στο πρωθυπουργικό γραφείο κάθε νομοσχέδιο, τροπολογία ή διάταξη πριν τα καταθέσουν στη Βουλή.Με τη ρύθμιση αυτή, το επάγγελμα των βυτιοφορέων Δημόσιας Χρήσης παραμένει σε καθεστώς «επιλεκτικής προστασίας» για διάστημα άλλων οκτώ χρόνων, αναφέρει δημοσίευμα της εφημερίδας Τα Νέα. Και αυτό ακριβώς είναι που έχει προκαλέσει «τσουνάμι» αντιδράσεων...
Οι ιδιοκτήτες των άλλων φορτηγών ΔΧ καταγγέλλουν ότι το υπουργείο Μεταφορών «κλείνει εκ νέου το επάγγελμα της μεταφοράς καυσίμων έως το 2020, καθώς διατηρεί τα προκλητικά προνόμια για μια μειοψηφία 700-800 βυτιοφορέων ΔΧ, ικανοποιώντας συγκεκριμένα κομματικά συμφέροντα της ΝΔ και λειτουργώντας σε βάρος του δημοσίου συμφέροντος».
Η Ομοσπονδία των Φορτηγών Αυτοκινητιστών Ελλάδας, μάλιστα, ζητά να παρέμβει άμεσα τόσο ο πρωθυπουργός, Λουκάς Παπαδήμος, όσο και τα κόμματα αλλά και η Βουλή για «να πάψει αυτό το θέατρο του παραλόγου».
Σύμφωνα με την τροπολογία Βορίδη οι άδειες Φορτηγών Δημοσίας Χρήσης που έχουν βγει μέχρι να τεθεί σε ισχύ ο νόμος Ρέππα, δηλαδή μέχρι τις 30 Σεπτεμβρίου 2010, «δεν μπορούν να μετατραπούν σε άδειες βυτιοφόρων μεταφοράς υγρών καυσίμων και θερμής ασφάλτου μέχρι τη λήξη της μεταβατικής περιόδου που ορίζεται η 27η Ιανουαρίου 2020».
Ο συγκεκριμένος περιορισμός δεν ισχύει για τις άδειες φορτηγών ΔΧ που τίθενται σε κυκλοφορία στο όνομα μεταφορικών επιχειρήσεων που λειτουργούν και διαθέτουν άδεια οδικών μεταφορών.
Όπως εξηγούν οι μεταφορείς, ενώ με βάση τον νόμο για την απελευθέρωση του επαγγέλματος προβλεπόταν ότι μια άδεια μεμονωμένου ιδιώτη μεταφορέα ΔΧ θα μπορούσε να μετατραπεί σε άδεια βυτιοφόρου ΔΧ (εξομοίωση όλων των αδειών ΔΧ), τώρα αυτό δεν θα μπορεί να γίνει μέχρι το 2020! Αντίθετα, θα είναι μετατρέψιμες μόνο οι άδειες των φορτηγών ΔΧ που ανήκουν σε εταιρείες.
«Με τη συγκεκριμένη τροπολογία δεν προστατεύονται οι βυτιοφορείς, καθώς οποιοσδήποτε μεταφορέας το επιθυμεί θα μπορεί να ζητήσει να εκδοθεί καινούργια άδεια μεταφοράς καυσίμων», «απαντά» στις κατηγορίες για ρουσφέτια το υπουργείο Μεταφορών.
Με την τροπολογία Βορίδη, ένας απλός μεταφορέας για να πάρει πλέον μια νέα άδεια μεταφορέα υγρών καυσίμων, πέρα από το παράβολο των 1.500 ευρώ που απαιτείται για την απόκτηση της άδειας, θα πρέπει να καταβάλει ως οικονομική εγγύηση και το ποσό των 15.000 ευρώ, τονίζει στην εφημερίδα ο πρόεδρος της ΟΦΑΕ, Απόστολος Κενανίδης.
Η ΟΦΑΕ σε ανακοίνωσή της κάνει λόγο για «φωτογραφική διάταξη», η οποία αποτελεί «πληρωμή επιταγής που έχει ως εκδότη συγκεκριμένα στελέχη του κόμματος της ΝΔ από τον τομέα Μεταφορών και συντεχνιών που πρόσκεινται στο συγκεκριμένο κόμμα».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.