(Παρένθεση: νομίζετε ότι στην πρόσφατη συνάντησή τους η Μέρκελ και ο Σαρκοζί συζήτησαν την οικονομική κρίση; Χα χα χαααα. Η μοιρασιά στην Λιβύη ήταν το κύριο θέμα, όπου οι Γερμανοί θέλουν την μερίδα του λέοντος στην ανοικοδόμηση επειδή έβαλαν τα περισσότερα λεφτά για την στρατιωτική επιχείρηση).

Πάμε παρακάτω: Η τρέχουσα οικονομική κρίση είναι το εφαλτήριο για την προώθηση των πάγιων (από εποχής Τρίτου Ράιχ) γεωπολιτικών στόχων της Γερμανίας στην περιοχή. Και μην ξεχνάτε ποτέ: όποιος ελέγχει την Ελλάδα μπορεί να ελέγξει και την Ανατολή. 

Δεν είναι δηλαδή καθόλου ανόητοι εκεί στο Βερολίνο. Βλέπουν ότι έχουν μια χρυσή ευκαιρία να γίνουν κυρίαρχοι σε μια περιοχή που ενδιαφέρει άμεσα κι άλλους. Αμερικανούς, Ισραηλινούς, Ρώσους και λοιπούς. Οι Γερμανοί με τον ηγετικό ρόλο τους στην Ευρώπη, με τα δάνειά τους και τις αποφάσεις που κρίνουν το μέλλον της Ελλάδας, έχουν πλέον ισχυρό προβάδισμα έναντι των άλλων στην ελληνική μοιρασιά.

Αφού, λοιπόν, κατάντησαν την Ελλάδα νάνο, αφού την έφτασαν στον υπέρτατο εξευτελισμό να ζητά δάνειο από τη. Φιλανδία και αυτή να απαιτεί εγγυήσεις, τώρα οι Γερμανοί έρχονται να διερευνήσουν τους τομείς στους οποίους θα μπορούσαν να τοποθετηθούν γερμανικά κεφάλαια. Σύντομα μάλιστα θα υπάρξει μεγάλη επιχειρηματική αποστολή αποτελούμενη από περισσότερους από 100 επιχειρηματίες οι οποίοι σπεύδουν στη νέα Γη της Επαγγελίας, ή αλλιώς στη χώρα που τα πάντα βγαίνουν στο σφυρί.

Η κρίση μετατρέπεται έτσι σε ένα θαυμάσιο σχήμα για να χρησιμοποιήσουν οι Γερμανοί τα συγκριτικάτους πλεονεκτήματανα ξεπεράσουν τις αδυναμίες τους (και τις ρετσινιέςκυρίως του ΒΠΠ), για μίασύγχρονη νέο-ιμπεριαλιστική επικράτηση σε αυτό που ιστορικά θεωρούν ζωτικό τους χώροκαι πουμεταφράζεται σε εξαγωγέςκαι εισπράξειςσε προβλέψιμη βάσηαπό ενεργειακά κυρίως δίκτυαΚαιόλα με την επίφαση ότι το κάνουν για το καλό του κόσμου. «Making money while doing good». 

Και τι θέλουν οι Γερμανοί επενδυτές; Τα λιμάνια, το δίκτυο των σιδηροδρόμων, του νερού, του ρεύματος, τους δρόμους. Εύκολα έσοδα για αυτούς, ανελαστικά έξοδα για εμάς και, εκτός από θέρετρο για τους συνταξιούχους τους, ένα λιθαράκι στο σχέδιό τους για πρόσβαση είτε στην Μέση Ανατολή είτε στην Βόρεια Αφρική. Μα δεν σας θυμίζει κάτι;

Στον Β' Π.Π., ο Γερμανικός Στρατός δεν είχε επιμελητεία. Ζούσε από τις χώρες που κατελάμβανε. Σημαντικό να το καταλάβουμε αυτό: Από τις χώρες που κατελάμβανε. Και είχε υποχρέωση ο Γερμανικός Στρατός να στέλνει και κατιτίς στην Μητέρα Πατρίδα. Έτσι και τώρα. Θέλουν έλεγχο της ΔΕΗ για να επιβάλλουν, μέσω δήθεν αθώων «οικολόγων», φουσκωμένα τιμολόγια.

Θέλουν ΑΠΕ, για να πουλάνε φτερωτές, φωτοβολταϊκά, καλώδια, συστήματα ελέγχου. Θα υπερκαλύψουν μόνο από αυτό την ζημιά τους από τα .ομόλογα.

Θα ελέγχουν τα τηλέφωνα, τους δρόμους, τα λιμάνια, τα τρένα. Όπου δεν το κάνουν οι ίδιοι, θα βάζουν συνεταίρους (βλέπε π.χ. την «ελληνική» αεροπορική εταιρία μέλος της Star Alliance). Καλώδιο από εμάς, εάν είμαστε φτηνότεροι από τον Τσέχο, τον Ούγγρο ή τον Πολωνό.

Τα χωματουργικά δικά μας (για να έχουν το Mega με το μέρος τους). Θέλουν και τα βουνά και τις πεδιάδες για τις ΑΠΕ που θα μας πουλάνε και θα πληρώνουμεΘα ελέγχουν κάθε δίκτυο (χωρίς να βάλουν φράγκο) και θα εισπράττουν εσαεί. Δεν θα τους νοιάζει εάν χρεοκοπήσουμε, θα τους ανήκουμε και θα εισπράττουν εσαεί, αμήν . Από λογαριασμούς, διόδια, εισιτήρια, ποσοστά, royalties. Φυσικά με ντόπιους συνεταίρους.

Λείπει ένα τελευταίο συστατικό για να είναι πλήρης η Άλωσή μας: Οι Τράπεζες. Θα τις ελέγξουν και αυτές, και σιγά μην τις αγοράσουν. Θα τελειώσει η Blackrock την μελέτη, θα βάλουν τις ζημιές των Τραπεζών στις ΔΟΥ (και την τσέπη μας), και θα αναγκαστεί κάποια Γιούρομπανκ να «θυσιαστεί», και αφού αγοραστεί από την Εθνική, και συγχωνευτεί με τους υπόλοιπους, να αναλάβει την διοίκηση του υπόλοιπου τραπεζικού συστήματος. Αμφιβάλετε;

Μα έχει ήδη συζητηθεί και η πρόβα έγινε με τα ΕΛΔΑ .Το «Γιούρο» της υποθετικής Γιούρομπανκ γράφει στην πίσω σελίδα «DB» και θα την πληρώνουμε κι από πάνω, για το know how!). Και με 2-3 Ευρωπαϊκές ντιρεκτίβες θα ελέγχουν και θα παρακολουθούν κάθε κίνηση, τύφλα να' χει η Αμερικανική Εφορία. Εδώ θα έχουμε Πράσινη, σύγχρονη, Γκεστάπο.

Και για σκεφτείτε:  Ποιός βγήκε κερδισμένος από τα μονά-ζυγά για τον Δακτύλιο;  Για σκεφτείτε γιατί το Πράσινο Ταγάρι ξεκίνησε με πρόστιμο για τα παλιά αυτοκίνητα. Για σκεφτείτε γιατί δεν ήταν τεκμήριο η αγορά αυτοκινήτου μέχρι εργοστασιακή αξία 50.000 (48 έκανε το Καγιέν). 

Και μην τα βάζετε με την Μέρκελ, ή τον ΓΑΠ. Είπαμε. Περαστικά ανθρωπάκια. Το Ράϊχ δουλεύει ασταμάτητα από το 1980, από το 1900. Έφτιαξε και συντήρησε κομμουνιστές, αντιεβραίους, νεοσοσιαλιστές, έχει αγοράσει την Αγγλία, έχει βάλει γερό χέρι στους Δημοκρατικούς στις ΗΠΑ (που ξεκαθάρισαν και κάτι λογαριασμούς στην Σερβία), έχει βάλει χέρι στους Labour της Αυστραλίας, δεν το νοιάζει εάν διαλυθεί πλέον η Ευρώπη, θα κρατήσει το Βέλγιο και ό,τι άλλο θέλει, εμάς μας έχει δεμένους χεροπόδαρα, να' στε καλά, εσείς και ο Γερμανοσοσιαλισμός.  Ο δρόμος για την υποδούλωση.

Θα βρεθούν πολλοί να λένε «μα καλά είναι, δεν έχουμε επιλογή». Και παραμονές του 1940 το έλεγαν, και παραμονές 1914 το έλεγαν. Ή δεν είναι μέρος του Μεγάλου Διχασμού; Ή δεν εξηγεί και το φαινόμενο Ζήμενς; Καταδικάστηκε μέχρι και στην Νιγηρία, αλλά εδώ. Γρεκολάνδη.

ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΣ ΚΑΤΑΛΑΒΕ .... ΚΑΤΑΛΑΒΕ

ΠΕΛΙΑΣ