http://youtube.com/watch?v=VTAu8Si938M

http://youtube.com/watch?v=UZzfa2Brcs4

ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΤΗΝ ΤΑΙΝΙΑ "Οι Ομοφυλόφιλοι":
http://video.google.com/videoplay?docid=-2939816435470419313 & ανάλυση στο http://trashmania.wordpress.com/2009/05/15/oi-omofylofiloi
http://youtube.com/user/MoriartiTransformers
Η δημοσιογράφος του http://news.com.au blogger http://blogs.news.com.au/bossy & ψυχοθεραπεύτρια Kate de Brito μέσα από την στήλη της Ask BOSSY = Ρώτα την ΑΥΤΑΡΧΙΚΗ / ΔΕΣΠΟΤΙΚΗ / ΔΥΝΑΣΤΙΚΗ απαντώντας σε σχετική ερώτηση του αναγνωστικού κοινού, θα μας τεκμηριώσει τη θέση του παιδιού, που λαμβάνει γνώση της ομοφυλοφιλίας του γονέα του:


Πρόσφατα ανακάλυψα, ότι ο πατέρας μου κοιμάται με άνδρες. Το μόνο πρόβλημα είναι, ότι είναι ακόμη παντρεμένος με τη μητέρα μου & δε νομίζω, ότι το γνωρίζει. Πώς το ανακάλυψα;

Όταν μου ζητήθηκε να πάω να φέρω κάτι για τη μητέρα μου, ανακάλυψα ομοφυλοφιλικό πορνό στο ντουλάπι (με ράφια) Το αντιπαρήλθα προς στιγμή σκεπτόμενος πιθανόν, ότι ήταν 1 βίτσιο, που αυτός/αυτή/αυτοί είχαν, στην πραγματικότητα σκέφτηκα, ότι ήταν αρκετά διασκεδαστικό. Μετά μου ζήτησε να ρίξω μια ματιά στον υπολογιστή του, που είχε προβλήματα. Ενώ το διόρθωνα, έλαβε 1 μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, που άνοιξε αυτόματα, από έναν Greg εξηγώντας λεπτομερώς τι έκαναν το προηγούμενο βράδυ (ακριβείς λεπτομέρειες) & πώς η σύζυγος του τύπου θα βρισκόταν στη δουλειά αργά για κάποιες βραδιές αργότερα & θα έπρεπε να ξαναβρεθούν μαζί.

Ξέρω, ότι δε θα' πρεπε καν να ξεκινούσα να το διαβάσω αλλά ήμουν μόλις έτοιμος να πω "Μπαμπά, είχες 1 email από κάποιον εν ονόματι Greg" όταν διάβασα την πρώτη πρόταση, που εξηγούσε, ότι αυτός ο τύπος είχε περάσει θαυμάσια κάνοντας Χ Υ & Ζ με τον Μπαμπά μου. Ήμουν ολότελα τρομοκρατημένος, όχι επειδή είμαι ομοφοβικός, αλλά δεν είναι το είδος των πραγμάτων, που πιστεύεις, ότι ο δικός σου μπαμπάς θα μπορούσε να εμπλέκεται.
Το βρίσκω δύσκολο να του μιλήσω ακόμη τώρα, επειδή είμαι αληθινά θυμωμένος με την εξαπάτηση της μητέρας μου από μέρους του & θέλω να ξέρω πόσο καιρό τρέχει αυτή η ιστορία. Τι θα συμβεί, εάν κολλήσει κάποια ασθένεια απ' αυτόν; Τι να κάνω; Να έχω τα κότσια να πω στη μητέρα μου, ότι ο Μπαμπάς μου είναι όντως ομοφυλόφιλος / αμφιφυλόφιλος, να πω στον Μπαμπά μου, ότι γνωρίζω & να του πω είτε να μιλήσει στη Μαμά μου είτε θα το κάνω εγώ; Να κάνω πέρα & να κοιτάξω τη δική μου δουλειά; Είμαι 1 μοναχοπαίδι & δε θέλω να αποξενωθώ από την οικογένεια, εάν τη χωρίσω με αυτό το μυστικό.

ΑΠΑΝΤΗΣΗ:

Εντάξει, πρώτα από όλα, πρέπει να βεβαιωθείς, ότι η ηλεκτρονική αλληλογραφία ήταν θεμιτή & όχι 1 κακόγουστο αστείο από 1 φίλο ή κάτι μοχθηρότερο. Εάν πιστεύεις, ότι είναι αληθινή, σου προτείνω να αναλογιστείς κάποια πράγματα. Αρχικά, ο μπαμπάς σου μπορεί να είναι ενεργός αμφιφυλόφιλος & να έχει τη συναίνεση της μαμάς σου να επιδίδεται σεξουαλικά με άντρες, εκτός της σχέσης τους. Το γεγονός, ότι υπάρχει ομοφυλοφιλικό πορνό στην σκευοθήκη τους ίσως υποδεικνύει, ότι αυτή έχει κάποια γνώση. Άλλη πιθανότητα είναι να μην έχει αυτός την ξεκάθαρη συγκατάθεση της μαμάς σου, αλλά να είναι εις γνώσιν αυτής η σεξουαλικότητα του & να μην ξέρει πώς ή να επιλέγει να μην αντιπαρατεθεί στην απιστία του. Μετά υπάρχει η δυνατότητα η μητέρα σου να μην ξέρει τίποτα ως προς αυτό.

Πριν λάβεις μια απόφαση, απαιτείται να κοιτάξεις την οικογένεια σου & τον τρόπο, που αντιμετωπίζουν τα προβλήματα. Τείνουν οι δυσάρεστες ή ανώμαλες καταστάσεις να κρύβονται κάτω από το χαλί ή συζητάτε δύσκολα θέματα; Εάν είναι το πρώτο η περίπτωση, τότε να είσαι προειδοποιημένος: φέρνοντας σε αντιπαράθεση τους γονείς σου δεν πρόκειται να επέλθει άμεση ειλικρίνεια & αλλαγή.

Έχοντας πει, ότι το να είσαι φύλακας του οικογενειακού μυστικού είναι μια κακόζηλη θέση, δε θα τη συνιστούσα. Κατανοώ, ότι δε θες να αποξενωθείς από την οικογένεια σου, αλλά, όπως ήδη ξέρεις, η σχέση σου με τον πατέρα σου (& τη μητέρα σου) θα μεταβληθεί διά παντός ως αποτέλεσμα της ανακάλυψης σου, είτε μιλήσεις είτε όχι.

Η αίσθηση μου είναι, ότι, εάν δε μιλήσεις, η αγανάκτηση σου προς τον πατέρα σου θα αυξηθεί. Τα οικογενειακά μυστικά τείνουν να "φουντώνουν" (για θυμό κλπ.) & δύνανται να δημιουργήσουν ολέθριες συνέπειες - ακόμη & για τις μέλλουσες γενεές. Υπάρχει η πεποίθηση, ότι τα οικογενειακά μυστικά μπορούν να γίνουν το εστιακό σημείο της οικογενειακής επικοινωνίας ακόμη & αν κανείς ποτέ δεν τα παραδεχτεί. Στην ουσία είναι τόσο απασχολημένοι να στροβιλίζονται γύρω από μυστικό, που εμποδίζεται η ανάπτυξη της φυσιολογικής οικογενειακής αλληλεπίδρασης.

Ο πολύς χρόνος που απαιτείται για την πράξη της εχεμύθειας μάλλον μπορεί να είναι τόσο καταστρεπτικός παρά το ίδιο το μυστικό. Τα μυστικά έχουν έναν τρόπο να μας αποσπούν & να μας περικλείουν εκ των έσω. Νομίζω, ότι 1 από τα καλύτερα πράγματα, που μπορεί να κάνεις, είναι να εμπιστευθείς 1 φίλο - ή έναν αριθμό αυτών. Με το που θα ξεκινήσεις να μιλάς ανοιχτά γι' αυτό σε ανθρώπους, που εμπιστεύεσαι, θα αρχίσεις να συνειδητοποιείς, ότι δεν έχεις κανένα λόγο να ντρέπεσαι & θα περιορίσεις την ισχύ του μυστικού.

Μπορεί τότε να αισθανθείς ικανός να μιλήσεις στον πατέρα σου. Δε θα είναι μια εύκολη συνομιλία, αλλά θα δοθεί μια αρχή. Το αν είναι ανάγκη να μιλήσεις στη μητέρα σου τελικά, θα προσδιορισθεί από αυτή τη συζήτηση. Όπου & αν καταλήξεις - θυμήσου, ότι δεν έχεις στους ώμους σου εσύ την ευθύνη για την ερωτική περιπέτεια του μπαμπά σου. Του λες, ότι γνωρίζεις & του ζητάς να σου δώσει κάποια εξήγηση.

Εάν αποδειχθεί, ότι η μητέρα σου δεν έχει ιδέα, μην παγιδευτείς στο παιχνίδι κατηγοριών, εάν σου πει ο μπαμπάς σου, ότι είσαι εσύ που θα "καταστρέψεις την οικογένεια" Είναι μια μυστικότητα, που για άλλη μια φορά απλώνει το περιοριστικό παχύ επικάλυμμα ή επίστρωμα της πάνω σου. Θυμήσου, ότι είναι οι δικές του πράξεις, που σε έχουν φέρει εδώ, όχι οι δικές σου.