Τα πρώτα θύματα των κατά συρροή δολοφόνων είναι πάντα τα ΖΩΑ, εκεί κάνουν "εξάσκηση" πριν φτάσουν στο να δολοφονούν ανθρώπους. Το ζήτημα είναι πιο ανησυχητικό από όσο φαίνεται με την πρώτη ματιά, αφού είναι πολύ πιθανό οι δολοφόνοι των ζώων να μη σταματήσουν εκεί και τα επόμενα τους θύματα να είστε εσείς ή τα παιδιά σας! Όσο και αν στα μάτια σας οι φιλόζωοι μοιάζουν "γραφικοί", γιατί αυτές οι σύγχρονες κοινωνίες του αίσχους απαιτούν την πλήρη αποξένωση του ατόμου από τη φύση, δώστε παρακαλώ λίγη σημασία, υπάρχει σοβαρός λόγος!

Η κακοποίηση των ζώων δεν είναι υγιής συμπεριφορά και τα δείγματα του αρρωστημένου ψυχισμού του δολοφόνου φαίνονται ήδη από την παιδική του ηλικία:

" Οι δολοφόνοι πολύ συχνά ξεκινούν σκοτώνοντας και βασανίζοντας ζώα ως παιδιά" ανέφερει ο Robert K. Ressler του FBI, ο οποίος έχει ερευνήσει τα προφίλ πλήθους κατα συρροήν δολοφόνων.

Μερικά παραδείγματα με ονοματεπώνυμο!


Πρώτο θύμα των δολοφόνων είναι πάντα τα ζώα, έτσι έχει δείξει η ιστορία...

Ο Albert DeSalvo που σκότωσε 13 γυναίκες, παγίδευε σκυλιά και γάτες που σκότωνε με βέλη, πριν στραφεί στις δολοφονίες ανθρώπων. O κατά συρροή δολοφόνος Jeffrey Dahmer αποκεφάλιζε βατράχια, γάτες και σκυλιά. Κατά τη διάρκεια της δίκης του εφήβου Lee Boyd Malvo, ο οποίος καταδικάστηκε γιατί σκότωσε 10 άτομα με ένα τουφέκι, ένας καθηγητής ψυχολογίας κατέθεσε πως ο συγκεκριμένος στα 14 έλιωσε τα κεφάλια από αμέτρητες γάτες...


Ακόμη, οι μαθητές του Λυκείου Columbine, Eric Harris και Dylan Klebold, που πυροβόλησαν και σκότωσαν 12 συμμαθητές τους και έπειτα αυτοκτόνησαν , είχαν προηγουμένως αναλύσει τις τεχνικές με τις οποίες ακρωτηρίαζαν ζώα και προέτρεπαν τους συνομηλίκους τους να κάνουν το ίδιο!

Δυστυχώς σε όλες τις παραπάνω περιπτώσεις τα συμπτώματα αγνοήθηκαν, και έτσι εκτός από πτώματα νεκρών ζώων οι αρμόδιοι άρχισαν να συλλέγουν και πτώματα ανθρώπων...

Τι λέτε λοιπόν; Μήπως θα έπρεπε να αλλάξετε τρόπο σκέψης; Μήπως θα έπρεπε να πάψετε να λέτε "Έλα μωρέ σιγά! Ένα κοπρόσκυλο ήτανε!";

Αναφορές:
http://www.spiritus-temporis.com/serial-killer/psychology-and-development.html
http://www.peta.org/mc/factsheet_display.asp?ID=132