Τρίτη 1 Σεπτεμβρίου 2009

Έχουμε και τα ... τυχερά μας. Τα γράφουμε ΟΛΑ, αλλά απαντάμε και σε ΟΛΑ!! Αργύρη , «συγχαρητήρια» για τον «διορισμό» σου από τον Χέρι-χέρι.

Το είδαμε σε 2 blogs και το αναδημοσιεύουμε αυτούσιο, με την απάντησή μας βεβαίως , βεβαίως!!


Από σήμερα υπάρχει αναβάθμιση στο internet.
Διόρισε ο Καρατζαφύρερ τον διαχειριστή του SKEFTOMASTEELLHNIKA.GR Αργύρη ΣΙΔΕΡΗ ως γραμματέα οργανωτικού του αποκόμματος του.

Τώρα τα πιάσαμε τα λεφτά μας. Τώρα ασφαλώς θα έχει και μεγαλύτεροι οικονομική άνεση λογω του μισθού του ως γραμματέας και έτσι θα μπορεί να αφοσιωθεί πιο πολύ στο καθήκον της ενημέρωσης των ελλήνων πατριωτών. Αυτό δείχνει την δύναμη των Bloggers και πως μπορεί κάποιος μέσω της «ανιδιοτελούς» και «αντικειμενικής» πληροφόρησης, πάντα για το «καλό» του «πατριωτικού» χώρου να απολαύσει ταυτοχρόνως και πολιτικά οφίτσια. Δεν θα ήταν καλυτέρα να πάνε να κρυφτούν μερικοί σούπερ πατριώτες παρά να έχουν το θράσος να κάνουν και τους αντικειμενικούς bloggers; Σας πήρανε είδηση Ρέεεεε…

1 σχόλια:

ARGYRIS SIDERIS είπε...

Ευχαριστώ θερμά για τα συγχαρητήρια. Αλλά ΠΟΛΥ πίκρα βγάζεις βρε συνblogger. Τι έγινε, σούκοψα το ... μεροκάμματο μήπως; Για να σε ενημερώσω, σου λέεω ότι η ενασχόλησή μου στην πολιτική για πάνω απο 40 χρόνια με έχει χορτάσει και απο θέσεις και απο τιμές και απο καρέκλες. Και δεν εχω καμία ανάγκη απο οφίτσια όπως καταλαβαίνεις, άρα είμαι χορτάτος απο ΟΛΑ. Μπήκα ευκατάστατος και είμαι μισθοδίαιτος, Κάτι δύσκολο στίς μέρες μας ε; Όπως και νάναι η κριτική σου δεν μου προξενεί εντύπωση, είναι απλή κριτική, κόσμια και επιθυμητή και προβλέψιμη. Σε ευχαριστώ πάντως γιατί απο σένα έμαθα ότι η θέση του Γραμματέα είναι επ`αμοιβή , ποτέ δεν ζήτησα και δεν συζήτησα ούτε για θέσεις, ούτε για αμοιβές, πρόσφερα , προσφέρω και θα προσφέρω ανιδιοτελώς τις όποιες γνώσεις μου, στον Γιώργο Καρατζαφέρη (αυτό το Καρατζα*φύρερ που λές είναι λίγο παιδιάστικο μωρέ)γιατί πιστεύω ότι είναι ο ΜΟΝΟΣ που μπορεί να βγάλει την Πατρίδα ΜΟΥ, απο τα σημερινά αδιέξοδα. Και δεν σου κρύβω ότι εξεπλάγην όταν με πήρε τηλέφωνο και μου είπε:"Αργύρη σε θέλω στην πρώτη γραμμή της μάχης, σου προτείνω τη θέση του Γραμματέα Οργανωτικού, δέχεσε;" Απάντησα καταφατικά, όπως το ίδιο θάκανα σε κάθε πρότασή του, γιατί ΑΥΤΟΣ ΞΕΡΕΙ. Το ίδιο έκανα όταν μου έκανε πρόταση για υποψήφιο Βουλευτή το 2007, για βοηθό γραμματέα οργανωτικού, για επόπτη περιφέρειας Θεσσαλίας στίς Ευρωεκλογές, για Γραμματέα Συνδικαλισμού και τώρα για Γραμματέα Οργανωτικού. Δύσκολη θέση σε δύσκολη πολιτική περίοδο, αλλά έτσι μεγαλώσαμε, επιβιώσαμε και δημιουργήσαμε. Γεννηθήκαμε φτωχαδάκια και παραμένουμε φτωχοί, (οχι τω πνεύματι ε;)ίσως αυτό να είναι μείον στις μέρες μας, αλλά ΕΤΣΙ μάθαμε. Και κυρίως έχουμε τη μαγκιά , το αντριλίκι και το θάρρος να μιλάμε ΦΟΡΑ ΠΑΡΤΙΔΑ, χωρίς να κρυβόμαστε πίσω απο την ασυλία της ανωνυμίας. Θάταν εύκολο για μένα να βγαίνω ανωνύμως και να λέω τα μύρια όσα, χωρίς να αντιμετωπίζω κανένα κίνδυνο. Όπως βλέπεις μιλάς και με σχολιάζεις ως ΑΡΓΥΡΗ ΣΙΔΕΡΗ, αν ήμουν ό τάδε ανώνυμος ΤΙ θάλεγες. Σέβομαι την κατ ανάγκην ανωνυμία, όμως δεν μπορείς να μιλάς ανωνύμως και να απαιτείς σεβασμό απο επωνύμους. Πως το βλέπεις εσυ, δεν είναι λιγο άδικο; Τουλάχιστον θάθελα να έχω τη χαρά να ξέρω ΠΟΙΟΣ με χτυπάει. Ας είναι , εγω σε σέβομαι και μόνο γιατί ασχολήθηκες με την ταπεινότητά μου και σου υπόσχομαι ότι θα καταβάλω κάθε προσπάθεια να δικαιώσω την επιλογή του ΗΓΕΤΗ ΓΙΩΡΓΟΥ ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗ στο πρόσωπό μου, έτσι για να ... σκάσεις!! Όσο για το skeftomasteellhnika.gr, ΠΟΤΕ δεν έκρυψα την πολιτική μου ταυτότητα. ΟΛΑ στο φως γιατί στο σκοτάδι ΜΟΝΟ τυφλοπόντικες σουλατσάρουν
*Fuhrer, σε ενημερώνω ότι στα Γερμανικά σημαίνει:ΟΔΗΓΟΣ, ΗΓΕΤΗΣ,ΑΡΧΗΓΟΣ. (Ελληνογερμανικό λεξικό:Langenscheidt σελ.745)Οπότε βρες κάτι άλλο.
Φιλικά
ΑΡΓΥΡΗΣ ΣΙΔΕΡΗΣ

3 σχόλια:

  1. ΚΥΡΙΕ ΣΙΔΕΡΗ.
    ΤΑ ΘΕΡΜΑ ΜΟΥ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ.
    ΚΑΛΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ ΚΑΙ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΤΗ ΝΕΑ ΣΟΥ ΑΠΟΣΤΟΛΗ.
    ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΣΕ ΟΠΟΙΟ ΚΟΜΜΑ ΚΙ ΑΝ ΑΝΗΚΕΙ Ο BLOGER EINAI BLOGGER ΤΟΥΣ ΚΡΥΦΟΥΣ ΔΕΝ ΓΟΥΣΤΑΡΩ ΠΟΥ ΤΟ ΠΑΙΖΟΥΝ ΑΝΕΝΤΑΧΤΟΙ ΚΑΙ ΠΛΑΓΙΩΣ ΕΞΥΠΗΡΕΤΟΥΝ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Διαφωνώ σε αρκετά πράματα με τον αρχηγό του ΛΑΟΣ, αλλά αυτό είναι άλλο θέμα.
    Τα συγχαρητήρια μου που βγαίνεις και κάνεις ότι κάνεις επώνυμα, γιατί πολλοί εκμεταλεύονται την ανωνυμία του διαδικτύου για να παίζουν ύποπτα πολιτικά -και όχι μόνο- παιχνίδια! Εσύ τουλάχιστον κάνεις επώνυμα αυτό που πιστεύεις και αυτό είναι προς τιμήν σου,άσχετα αν κάποιος συμφωνεί ή διαφωνεί μαζί σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. συγχαρητήρια για την προαγωγή σου, σου εύχομαι ολόψυχα καλή επιτυχία

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr
politisvaris1@yahoo.gr

Blog Archive