Δευτέρα 13 Ιουλίου 2009

Οι Ελεγκτές Εναέριας Κυκλοφορίας κλιμακώνουν τις κινητοποιήσεις τους.Αποκλειστικές δηλώσεις του προέδρου τους .

Σημ.SKEFTOMASTEELLHNIKA.GR:Επειδή η συνέντευξη έχει πολύ σοβαρό περιεχόμενο τη δημοσιεύουμε ολόκληρη και ευχαριστούμε τα καλά φιλαράκια απο το kafeneio.gr που μας την έστειλαν/

Η ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ:

Έπειτα από την τηλεφωνική επικοινωνία μας με τον πρόεδρο της Ένωσης Ελεγκτών Εναέριας Κυκλοφορίας κ. Σωτηρόπουλο Άγγελο παρουσιάζουμε την κατάσταση των χρόνιων προβλημάτων που δυσχεραίνουν το έργο του Ελέγχου Εναέριας Κυκλοφορίας.


Παρεμβολές στις συχνότητες και διακοπ
ές κυκλωμάτων του ΟΤΕ.
Οι συνεχείς παρεμβολές στις συχνότητες της αεροναυτιλίας και οι διακοπές στα κυκλώματα του ΟΤΕ ξεπερνούν κατά πολύ τα αποδεκτά όρια, δημιουργώντας σε καθημερινή βάση τεράστια προβλήματα και εξαιρετικά επικίνδυνες καταστάσεις για την ασφαλή διαχείριση των πτήσεων. Η επικοινωνία μεταξύ ελεγκτή-πιλότου είναι πολύ συχνά προβληματική έως και αδύνατη . Οι συνεχείς καταγραφές των παρεμβολών από ραδιοφωνικούς σταθμούς - που έχουν δημιουργήσει μέχρι και απώλεια στόχων από το ραντάρ για μεγάλο χρονικό διάστημα, οι πτώσεις του συστήματος συχνοτήτων αλλά και οθονών είναι από τα πιο σημαντικά και επικίνδυνα περιστατικά που συμβαίνουν καθημερινά στους χώρους εργασίας μας και προκαλούν τεράστια ανασφάλεια στους εργαζομένους. Παρά τις επανειλημμένες επιστολές που έχει αποστείλει η Ένωση μας προς την Πολιτική ηγεσία και τον Εισαγγελέα και παρά τις συστάσεις της Ε.Ε.Τ.Τ (Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων) για επίλυση του επικίνδυνου αυτού φαινομένου δεν έχει γίνει καμία ουσιαστική παρέμβαση, με αποτέλεσμα να εγκυμονεί καθημερινά ο κίνδυνος για το χειρότερο.
Οργανωτικό-Θεσμικό

Όπως γνωρίζετε, η δημιουργία του Ενιαίου Ευρωπαϊκού Ουρανού προέκυψε σαν αναγκαιότητα για την βελτίωση της Εναέριας Κυκλοφορίας, τη διαχείριση του εναέριου χώρου και της ροής της κυκλοφορίας, θέτοντας παράλληλα υψηλές απαιτήσεις ασφαλείας. Στόχοι της εφαρμογής του Ε.Ε.Ο είναι η μείωση των καθυστερήσεων των πτήσεων και του κόστους της Αεροναυτιλίας, προς όφελος του επιβατικού κοινού και των χρηστών του εναερίου χώρου, μέσω ενός εναρμονισμένου Κανονιστικού Πλαισίου για την δημιουργία του. ( Ε.Κ 549) Αν και η χώρα μας έχει συνυπογράψει για την υλοποίηση του Ε.Ε.Ο έχει καταφέρει μέχρι στιγμής με την αναιτιολόγητα μεγάλη καθυστέρηση συμμόρφωσης, ίσως και άρνηση, να φέρει τα εντελώς αντίθετα αποτελέσματα: τεράστιες καθυστερήσεις στους χρήστες και επιδείνωση των συνθηκών που περιβάλλουν μία ασφαλή πτήση.
Σας ενημερώνουμε επίσης, ότι είμαστε η μοναδική χώρα που δεν έχει συμμορφωθεί ακόμη με τους Ευρωπαϊκούς Κανονισμούς, δημιουργώντας έτσι μία κακή εικόνα για τον Έλεγχο Εναέριας Κυκλοφορίας στην Ελλάδα, εικόνα που δεν συμβαδίζει με την βούληση και τις δυνατότητες των Ελεγκτών της χώρας μας.

Έλλειψη προσωπικού και διαδικασία προσλήψεων

Ο λανθασμένος τρόπος προσλήψεων που υλοποιείται από το Κράτος κάθε 7-9 χρόνια για έναν ευαίσθητο κλάδο σαν τον δικό μας, έχει επιφέρει σαν αποτέλεσμα την συνεχή έλλειψη προσωπικού, η οποία γιγαντώνεται κατά τους θερινούς μήνες και δημιουργεί τεράστια προβλήματα στην εξυπηρέτηση της τουριστικής κίνησης.
Περιστασιακές λύσεις του Υπουργείου και της Διοίκησης που επιχειρούν να μετακινήσουν ανειδίκευτο προσωπικό, όπως στην περίπτωση της Ολυμπιακής, θα μας βρίσκουν πάντα αντίθετους.
Επειδή δεν υπάρχουν άλλα περιθώρια ανοχής στην απαράδεκτη ολιγωρία του Υπουργείου και της σημερινής Διοίκησης και επειδή δεν είμαστε πλέον διατεθειμένοι να ρισκάρουμε με τις ζωές των επιβατών και τις δικές μας, γνωστοποιούμε στους πάντες την επικινδυνότητα των χρόνιων αυτών προβλημάτων, την αδράνεια των υπευθύνων αλλά και την βούληση μας να συνεχίσουμε τις καταγγελίες μέχρι της ευαισθητοποίησης των αρμοδίων

Μεταφορά υπαλλήλων των Ολ. Αερογραμμών στην ΥΠΑ

Ουδεμία ενημέρωση έχουμε ως εργαζόμενοι της ΥΠΑ για τις διαδικασίες μεταφοράς,τον τρόπο απασχόλησης και το έργο που θα παρέχει το προσωπικό των Ο.Α που θα μεταφερθεί στην ΥΠΑ.
Ο αριθμός των μεταφερομένων ανέρχεται απο 160 – 460 ιπτάμενοι χειριστές και 300-500 υπάλληλοι άλλων ειδικοτήτων.
Ποιός θα απαντήσει στα εύλογα ερωτήματά μας?
Υπάρχει πρόγραμμα αξιοποίησης του μεταφερομένου προσωπικού με βάση το οργανόγραμμα της ΥΠΑ?
Ποιό αριθμό κενών οργανικών θέσεων ανα ειδικότητα θα καλύψουν και πόσες πρωσοποπαγείς θέσεις θα δημιουργηθούν?
Με ποιό τρόπο θα καλυφθούν οι επι πλέον μισθολογικές δαπάνες?
Θα επιβαρυνθεί το κόστος Αεροναυτιλίας?
Αναρτήθηκε από kafeneio

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr
politisvaris1@yahoo.gr

Blog Archive