Σάββατο 4 Απριλίου 2009

Η Ελλάδα στον αστερισμό των δημοσκοπήσεων...

Ιδού το σπουδαιογελοίον της υπόθεσης:
Ξημερώνει και βραδιάζει,Πάντα στον ίδιο το σκοπό…
Δώστε μου να δω την τελευταία δημοσκό…
Εγώ πληρώνω το κόμμα π’ αγαπώ!
Έλεος! Ξημερώνει και βραδιάζει,Ωχ, πάντα στον ίδιο το σκοπό…
Πείτε μου ποιος θαν’ αυριανός πρωθυπουργός,
Εγώ πληρώνω να του μυρίσω το σ@@@ό!
Άιντε ξημερώνει και βραδιάζει,Στης εκλογολογίας το σκοπό…
Στήστε μου την κάλπη δεν αντέχω,Εγώ πληρώνω τα λαμόγια π’ αγαπώ!
Αμάν, ξημερώνει και βραδιάζει,Στης σπέκουλας το βαρετό σκοπό…
Πότε οι δημοσκόποι θα μ’ αφήσουν να σκεφτώ,
Εγώ πληρώνω από MRB και ALCO ν’ απαλλαγώ!
Καλά κρασιά. Αμήν!
(Με λίγη προσπάθεια, μπορεί κανείς να τραγουδήσει το σατιρικό ποιηματάκι στο σκοπό του γνωστού παλιού τραγουδιού. Επιτρέπεται να το βελτιώσετε κιόλας...)
Posted by Μαρία Σεφέρου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr
politisvaris1@yahoo.gr

Blog Archive