Παρασκευή 13 Μαρτίου 2009

Απίστευτη δήλωση εργατικού ατυχήματος...

Είμαι ένας επαγγελματίας χτίστης. Την ημέρα του ατυχήματος δούλευα στη στέγη μιας εξαώροφης οικοδομής.
Μετά το πέρας της εργασίας μου είδα ότι μου περίσσευαν περίπου 250 κιλά τούβλα.
Αντί να τα κατεβάσω στα χέρια από τη σκάλα,αποφάσισα να τα βάλω σε ένα βαρέλι και να τα κατεβάσω με μια τροχαλία,που ευτυχώς υπήρχε στη στέγη από πριν.
Σπρώχνω λοιπόν το βαρέλι στο κενό,το γεμίζω με τα 250 κιλά τούβλα και κατεβαίνω στο δρόμο. Λύνω το σκοινί κρατώντας το γερά για να κατεβάσω τα τούβλα αργά και σταθερά.Όπως γράφω και στο έντυπο που μου δώσατε,το βάρος μου είναι 72 κιλά.Ξαφνιασμένος από το δυνατό τράβηγμα τα’χασα και ξέχασα να αμολύσω το σκοινί. Όπως αντιλαμβάνεστε,απογειώθηκα και άρχισα μια ταχεία άνοδο,παράλληλα προς την οικοδομή.Στο τρίτο πάτωμα περίπου συναντήθηκα με το βαρέλι που κατέβαινε. Αυτό εξηγεί τα...
διαβάστε την συνέχεια εδώ:
http://kosmosnews.blogspot.com/2009/03/blog-post_3846.html
αναρτηθηκε απο σιδερη αργυρη παρασκευη 13/3/09

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr
politisvaris1@yahoo.gr

Blog Archive