Κυριακή 1 Φεβρουαρίου 2009

Η ΣΑΤΙΡΑ ΕΧΕΙ ή ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΟΡΙΑ ΑΔΕΛΦΕ (Η) ΛΑΚΗ; Η ΠΡΕΖΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΟΙΡΑΖΕΤΑΙ ΔΩΡΕΑΝ , ΑΔΕΛΦΕ (Η) ΛΑΚΗ; Η ΠΑΙΔΕΡΑΣΤΙΑ ΕΙΝΑΙ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΗ ΑΔΕΛΦΕ (Η) ΛΑΚΗ?

ΑΠΑΝΩ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΕ!!
ΓΙΝΕ Η ΑΙΤΙΑ ΝΑ ΞΕΒΡΩΜΙΣΟΥΜΕ ΑΠ ΤΑ ΡΕΜΑΛΙΑ ΤΩΝ ΜΜΕ

"Την έκατσε τη βάρκα" ο γνωστός σάτυρος και κατά Κούγια ΠΑΙΔΟΦΙΛΟΣ και ΠΡΕΖΟΝΑΣ γελωτοποιός ΛΑΖΟΠΟΥΛΟΣ.
(Κοινώς, τζαζλή λούγκρα ή σαρμελοπνίχτρα)

Τόλμησε να παρομοιάσει ως... χίτλερ τον πρόεδρο του ΛΑ.Ο.Σ κ. Γιώργο Καρατζαφέρη. Και κυρίως κατά την εκπόρνευση κάθε "σατιρικής' ιδεολογίας να "παίζει' ('οχι αυτό που νομίζετε) τον "υμνο" του Γ` ράιχ. Τώρα που ο Γιώργης άρπαξε τη γκλίτσα και θα τον τρέχει μέχρι την ... κόκκινη μηλιά, να δούμε, πως θα μασάει τα μεταχειρισμένα προφυλακτικά σαν τσίχλα. Κάποτε οι γονείς που είδαν τα παιδιά στην αγκαλιά του αποτρόπαιου Λάκη και τα είδαν στην αλλοπρόσαλλη μαστούρα , εξ αιτίας του, να είναι ΣΙΓΟΥΡΟΣ ότι θα ΜΙΛΗΣΟΥΝ. ΚΑΙ για την "άσπρη σκόνη σύννεφο" στο κότερο του Λυμπέρη ΚΑΙ για τον 19 χρονο πολίστα στο ΚΑΒΟΥΡΙ, που έπαθε καρδιακή προσβολή ο πατέρας του!!
ΤΩΡΑ τα στόματα θα ανοίξουν αδελφέ (η) ΛΑΚΗ.
Και ΤΡΕΧΑ να κρυφτείς κάτω απ τα σκατά που κολυμπάς!
Πρίν σε τσιμπήσει ο... Σανιδάς. Ρεμάλι, ε, ΡΕΜΑΛΙ!!
"ΑΘΕΟΦΟΒΟΣ"
Υ.Γ. Και μην ακούσω, κάποιους , και καλά ψευτοπροοδευτικούς, ότι δεν κάνει να μηνύουμε, "δημοσιογράφους" κ.λ.π.
Να σας πούνε ότι η μάννα σας είναι τραβέλι στη Συγγρού και τα λέμε μόρτες.
(σημ. τα παρα πάνω αποτελούν.... σάτιρα)
******************************************
ΤΟ ΘΕΜΑ:Απο το:"PERIPTERAKI.BLOGSPOT.COM":
Καρατζαφερης vs Lazo
Posted by peripteras On 11:42 πμ
Αγωγή ενώπιον του Πρωτοδικείου Αθηνών εναντιον του Λακη Λαζοπουλου κατέθεσε ο δικηγόρος κ. Μ. Σαλαβράκος, για λογαριασμό-1ον του κόμματος του ΛΑΟΣ και-2ον του προέδρου του και βουλευτή κ. Γιώργου Καρατζαφέρη.
Οπως αναφέρεται στην αγωγή:
«Στις 25 Ιανουαρίου 2009 μεταδόθηκε από τον ΑLPHΑ η τηλεοπτική εκπομπή με τίτλο “Oταν ο Λάκης δεν είναι εδώ”. Στην εκπομπή με τον παράτιτλο ”Σου πάει το μουστάκι Γιώργο” εικονίστηκε ο πρόεδρος του κόμματός μας και δεύτερος εξ ημών με αλλοίωση της όψης του, από τεχνική προσθήκη στην εικόνα μουστακίου χιτλερικού τύπου.Παράλληλα ακουγόταν ηχητικά η φράση του τραγουδιού “Ολα σε θυμίζουν”. Στη συνέχεια ακουγόταν γερμανικό εμβατήριο του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου και αμέσως μετά η εικόνα του Χίτλερ. Από το σύμπλεγμα εικόνας, γραφής και ήχου γινόταν σαφής σύνδεση του αρχηγού του κόμματος και των ιδεών μας με την απεχθή σε εμάς κατ’ επανάληψη αποκηρυγμένη χιτλερική και φασιστική νοοτροπία, η οποία έχει αποδοκιμαστεί από κάθε σώφρονα άνθρωπο.Από την προβολή αυτού του άθλιου κατασκευάσματος προκύπτει ότι ο πρώτος των εναγομένων και οι λοιποί συνεργάτες του, έχοντας προφανώς διαφορετική πολιτική και ιδεολογική τοποθέτηση από εμάς και ενεργούντες με δόλιο τρόπο, προσπάθησαν να δημιουργήσουν στην κοινή γνώμη αποστροφή εναντίον μας και εναντίον των οπαδών μας, οι οποίοι κατά τις τελευταίες δημοσκοπήσεις υπερβαίνουν το ποσοστό του 5,7% του εκλογικού σώματος».
Ο δημοφιλής καλλιτέχνης δήλωσε πως πρόκειται απλα για σάτιρα και ο πρόεδρος του ΛΑΟΣ έδειξε την ανοχή του στην τέχνη προχωρώντας σε αγωγη.''Όλα έχουν ένα όριο πόσο μάλλον όταν αναφέρεσαι σε έναν δημοκρατικά εκλεγμένο αρχηγό κόμματος' δήλωσε ολο κατανόηση.
αναρτηθηκε απο αργυρη σιδερη κυριακή 1/2/09

2 σχόλια:

  1. καλα του εκανε ο Καρατζαφερης ειναι
    φυσικα ο μονος που τα λεει ολα με το ονομα τους.Ας ελπισουμε οτι και η δικαιοσυνη θα κανει τα δεοντα να
    καθαρηση τελικα το τοπιο των ΜΜΕ.
    Μαρικα γερμανια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΜΙΛΆΕΙ Ο ΓΙΏΡΓΟΣ ΚΑΡΑΤΖΑΦΈΡΗΣ

    Γιατί δεν ξέρω όλοι φασίστα με θαρρούν…
    Από μια Νέα βγήκα εγώ Δημοκρατία!
    Παιδί της είμαι εγώ φτυστό! Κι όσοι απορούν
    στα που κρατεί αυτή ας ψάξουνε αρχεία.

    Ξέρετε πόσους βουλευτές εγώ κρατώ.
    Μ’ ακραίος αν ήμουν δε θ’ ανέχομουν κανέναν.
    Ως για τους ξένους μας, πολύ τους αγαπώ΄
    αυτοί μισούν-ποιος το γιατί να ξέρει …-εμένα…

    Και αν να πάρουμε την Πόλη θέλω εγώ
    είναι γιατί έχω εκεί πέρα εν’ αμπελάκι
    που μία θεια μου το τρυγάει κι όχι εγώ,
    και που ούτε μου ’στειλε ποτέ ένα σταφυλάκι.

    Κι αν στους αρχαίους βρίσκω εγώ την ηδονή
    και δεν μου ειν’ οι ήρωές τους διόλου ξένοι,
    είναι που εκείνο το παιδί-τον Άδωνι-
    θέλω να δω στα εκδοτικά να πετυχαίνει.

    Το να μ’ αρέσει από «φασ» ό,τι αρχινά
    από παιδί στην Κατοχή μού έχει μείνει-
    τότε φασ-όλια που εζητιάνευα συχνά
    κι αυτά τα γράμματα ζακόνι μου ’χουν γίνει.

    Γι αυτό σας λέω μη γνιαζόσαστε γι αυτά
    και ψήφο δώστε μου σα φτάσουμε στην κάλπη-
    πρωθυπουργό κι εμένα κάντε μια φορά:
    γιατί άλλοι ’κάναν τον Ομπάμα;..έναν αράπη;!..

    Κι ακούστε ’δω
    δεν είμαι ακραίος όπως λέτε κάθε μέρα΄
    κι αν στέκω εδώ
    είναι που- κρίμα!- δεν υπάρχει παραπέρα…

    Γιώργης Χολιαστός

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr
politisvaris1@yahoo.gr

Blog Archive