Δευτέρα 12 Ιανουαρίου 2009

ΠΩΣ ΤΑ BLOGS ΠΑΡΕΜΒΑΙΝΟΥΝ ΘΕΤΙΚΑ ΣΤΗΝ ΕΚΦΡΑΣΗ ΑΓΑΠΗΣ ΜΕΤΑΞΥ ΠΑΙΔΙΩΝ ΚΑΙ ΓΟΝΕΩΝ. ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ ΠΙΟ ΚΑΤΩ ΓΡΑΜΜΑ.

ΕΝΑ ΚΟΡΙΤΣΙ ΓΡΑΦΕΙ ΣΤΟΝ ΜΠΑΜΠΑ ΤΟΥ:
"ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΚΕΙΜΕΝΟ ΤΟ ΑΦΙΕΡΩΝΩ Σ`ΕΝΑΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΜΕ ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ ΨΥΧΗΣ Κ` ΜΕ ΜΙΑ ΚΑΡΔΙΑ ΤΡΥΦΕΡΗ ΣΑΝ ΜΙΚΡΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ..
Υπάρχουν στιγμές που οι λέξεις φαντάζουν φτωχές και δεν μπορούν να αποδώσουν ακριβώς όλα αυτά που νιώθεις για έναν άνθρωπο.
Έναν άνθρωπο που είμαι υπερήφανη που υπάρχει δίπλα μου, που κάθε μέρα ευχαριστώ τον θεό που μου χάρισε την ζωή μέσω εκείνου κ τον παρακαλάω να τον έχει πάντα καλά.
Τον ευχαριστώ που με μεγάλωσε με σωστές αρχές, ιδανικά και αξίες για να είμαι σήμερα ένα σωστό άτομο στην κοινωνία που να σέβομαι τον συνάνθρωπο μου, να μην αποτελώ βάρος κανενός και να χαίρομαι το κάθε λεπτό της ζωής μου.
Επίσης, τον ευχαριστώ που στάθηκε δίπλα μου από τα πρώτα χρόνια της ζωής μου κ ποτέ δεν μου έλειψε τίποτα..γεύτηκα το παιχνίδι, τη χαρά, το γέλιο, την αγκαλιά, τη βοήθεια του στα σχολικά μου χρόνια, τη συζήτηση, τον διάλογο, ακόμα και τις φωνές του εκεί που χρειαζόταν γιατί όπως όλοι έτσι κ εγώ τα λάθη μου τα έκανα.
Του εύχομαι ολόψυχα να είναι πάντα γερός και δυνατός, όλα του τα όνειρα να γίνουν πραγματικότητα και να συνεχίσει να με κάνει υπερήφανη!!!!
ΝΑΙ ΥΠΕΡΗΦΑΝΗ..ΓΙΑΤΙ ΤΟΝ ΜΠΑΜΠΑ ΜΟΥ ΤΟΝ ΘΑΥΜΑΖΩ ΚΑΙ ΤΟΝ ΛΑΤΡΕΥΩ ΜΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΔΥΝΑΜΗ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ ΜΟΥ!!!!"
ΛΙΝΑ Τ....
******************
Σημ.SKEFTOMASTEELLHNIKA.GR: Νάσαι καλά κορίτσι μου. Μας συγκίνησες. Μακάρι ΟΛΑ τα παιδιά, να έτρεφαν τέτοια συναισθήματα και να τα έκφραζαν με αυτόν τον μοναδικό τρόπο στους γονείς τους.
Καλή επιτυχία σε ότι κάνεις.
Η Διαχείριση

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr
politisvaris1@yahoo.gr

Blog Archive