Δευτέρα 26 Ιανουαρίου 2009

ΤΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΕΙΣ

εμείς οι φασίστες...

3 σχόλια:

  1. Το κοριτσάκι στο 0:59 είναι η ξαδερφούλα μου η Βιβή!Είναι ντυμένη με την παραδοσιακή φορεσιά του Ρουμλουκιού(περιοχή Βεροίας-Αλεξανδρείας)
    Ψηλά την σημαια πατριώτες!!!
    Νικόλαος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τέλειο Βίντεο!!
    Μακάρι νά τό βλέπανε όλοι οί Έλληνες.
    Συγχαρητήρια στούς εμπνευστές του.
    Τέτοιος φασίστας είμαι κι εγώ!!
    Έσεται Ήμαρ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΝΑΙ ΚΙ ΕΓΩ ΤΕΤΟΙΟΣ ΦΑΣΙΣΤΑΣ ΕΙΜΑΙ.Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΒΑΘΙΑ ΣΤΑ ΓΟΝΙΔΙΑ ΜΑΣ ΠΟΥ ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΤΥΧΟΥΝ ΤΟΝ ΑΦΕΛΛΗΜΙΣΜΟ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ. ΚΑΙ ΤΟ ΞΕΡΟΥΝ ΑΥΤΟ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΓΙ' ΑΥΤΟ ΛΥΣΑΝΕ ΕΤΣΙ.ΦΑΝΤΑΣΤΗΤΕ ΜΕ ΤΟΣΕΣ ΠΡΟΔΟΤΙΚΕΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟΣΑ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΑΚΟΜΑ ΥΠΑΡΧΟΥΜΕ. ΣΤΟ ΧΕΡΙ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΜΕ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΜΕ,ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΨΗΦΙΖΟΥΜΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ. ΠΛΕΟΝ Η ΕΠΙΟΓΗ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΕΥΚΟΛΗ. ΦΤΑΝΕΙ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΜΕΡΙΚΑ ΒΑΣΙΚΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ : ΣΧΕΔΙΟ ΑΝΑΝ, ΕΝΤΑΞΗ ΤΟΥΡΚΙΑΣ, ΣΚΟΠΙΑΝΟ ΚΛΠ.ΔΕΙΤΕ ΠΟΙΟΙ ΣΥΜΦΩΝΟΥΝ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΥΣ ΚΑΙ ΨΗΦΙΣΤΕ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr
politisvaris1@yahoo.gr

Blog Archive