Παρασκευή 26 Δεκεμβρίου 2008

ΓΙΑ ΒΑΛΤΕ ΤΑ ΔΥΝΑΤΑ ΣΑΣ ΟΛΟΙ. ΜΙΑ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΖΗΤΑΕΙ ΤΑ ΦΩΤΑ ΣΑΣ! ΤΗ ΓΝΩΣΗ ΚΑΙ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ.

Λάβαμε το πιο κάτω e-mail:
Αγαπητοί φίλοι,
Αφορμή για την παρουσία μου στην ιστοσελλίδα σας, είναι η πάρα πολλύ πετυχημένη και ανθρώπινη απάντησή σας, στο θέμα του μαθητή. Νομίζω σαν γονιός ότι κάνατε ότι δεν μπορεί να κάνει μια οργανωμένη οικογένεια.Οι περισσότεροι γονείς δεν έχουμε ούτε τις γνώσεις ούτε την ώρα να ασχοληθούμε όπως πρέπει με τα παιδιά μας. Ενω η παγκόσμια κοινότητα της μπλογκόσφαιρας μπορεί να απαντήσει και να δώσει λύσεις σε απίστευτα θέματα. Διαβάστε το οικογενειακό μου πρόβλημα και σας ΠΑΡΑΚΑΛΩ, όσοι μπορείτε ΒΟΗΘΕΙΣΤΕ, γιατί βρίσκομαι περί πραγματικού ΑΔΙΕΞΟΔΟΥ.
Έχω 3 παιδιά, 2 αγόρια, 1 κορίτσι.
Πρίν λίγο καιρό, με φώναξε 18 χρονος γυιός μου, μετά απο μια ταινία (σχετικη) που βλέπαμε και με ρώτησε ποιά είναι η γνώμη μου για τους gay. Φυσικά (;) του απάντησα για τον αποτροπιασμό και την αηδία μου για το τρίτο φύλλο. Τελείως ξαφνικά μου είπε:-"Κι εγω είμαι gay και έχω σχέσεις με αγόρια!!"
Μπορεί κάποιος να φαντασθεί το σοκ;
Δεν σας περιγράφω τα υπόλοιπα γιατί θα σας μεταφέρω την αξιοθρήνητη κατάσταση που έχει περιέλθει η μέχρι τότε ευτυχισμένη οικογένειά μου.
Βρισκόμαστε μεταξύ διάλυσης, ψυχιατρείου και φυλακής.
Αν κάποιοι έχουν αντιμετωπίσει παρόμοια κατάσταση ή έχουν επιστημονική άποψη αντιμετώπισης τέτοιων συμβάντων, σας ΠΑΡΑΚΑΛΩ, ΒΟΗΘΕΙΣΤΕ ΜΕ.
Φιλικά.
"ΑΠΕΛΠΙΣΜΕΝΟΣ"
********************
Σημ.skeftomasteellhnika.gr: Αγαπητέ φίλε, δεν κάνουμε τους ειδήμονες επι παντός επιστητού. Επί του θέματος φρονούμε ότι η επίσκεψη σε ένα οικογενειακό σύμβουλο, θα είναι μια θετική ενέργεια και πάνω απ όλα η συζήτηση με το παιδί, όσο και η φροντίδα των άλλων μελών της οικογενείας για το ξεπέρασμα του σοκ. Κατανοούμε τη δυσκολία να αντιμετωπίσεις το ακραίο αυτό φαινόμενο και παρακαλούμε όλους τους αναγνώστες μας να δώσουν τα φώτα τους στην επίλυση αυτού του προβλήματος. Εδω θα δείξουμε ότι η εμπιστοσύνη στην μπλογκόσφαιρα δεν είναι άστοχη.
αναρτηθηκε απο αργυρη σιδερη παρασκευή 26/12/08

1 σχόλιο:

  1. Κανόνισε του μια βίζιτα. Βρες μια γλυκιά κοπέλα με κατανόηση και εξηγησε της το ζήτημα. Αν δεν πιάσει αυτό είναι καλύτερα να το αποδεχθείς το για να μην δημιουργήσεις στο μικρό ψυχολογικά. Οι ομοφυλόφιλοι μπορεί να εγείρουν ζήτημα ηθικής αλλα συνήθως είναι πολύ ευφάνταστα άτομα και μαγεύουν με τις δημιουργίες τους. Αν μεγαλώσουν στη ντροπή και το διωγμό όμως εξελλίσονται άσχημα και οι αρσενικές καριόλες είναι σίγουρα οι χειρότερες. Τελικά την ζωή μας την ορίζει ο συμβιβασμός. Είναι καλύτερα λοιπόν να γουστάρεις αυτό που σου συμβαίνει παρά να κυνηγάς συνεχώς μια ουτοπία και να βασανίζεσαι

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr
politisvaris1@yahoo.gr

Blog Archive