Δευτέρα 10 Νοεμβρίου 2008

Δημήτρης πρός ..."Ανώνυμο"


Aπαντηση προς τον κυριο ανωνυμο
Eγω το μονο που του ζητησα ηταν να μη μου παρει το διπλωμα γιατι δουλευω με αυτο,τιποτα αλλο,και ο πιτσιρικας νομιζε φορωντας μια στολη οτι ειναι σεριφης στο far uest.
Aν καταφερεις να αποκτησεις και ονομα μπορουμε να συζητησουμε τα παντα.
φιλικα
δημητρης δημοπουλος
************************
Σημ.Σχόλια; Κανένα, τα αφήνω σε σας. Ελάτε μόνο στη θέση κάποιου μεροκαμματιάρη που του κλείνουν το "μαγαζί' για τη ζώνη. Τίποτε άλλο.

1 σχόλιο:

  1. Στα σχόλιά μου γράφω το όνομά μου, άρα δεν είμαι ανώνυμος. Προσωπικά τον δημόσιο υπάλληλο που θα έκανε παζάρια ή εκπτώσεις, θα τον θεωρούσα επίορκο. Η δουλειά του είναι να εφαρμόζει επακριβώς τους νόμους που ψηφίζει η Βουλή, οι οποίοι νόμοι, ρυθμίζουν επακριβώς το ύψος των προστίμων καθώς και τον τρόπο επιβολής τους. Είμαι σίγουρος ότι κανένας δεν θα ήθελε υπαλλήλους που κάνουν "ρουσφέτια".
    Κοινωνική πολιτική κάνουν οι πολιτικοί και οι λοιποί κονωνικοί φορείς και όχι οι υπάλληλοι. Όσο για τον λαικισμό του οικοδεσπότη σχετικά με το μεροκάματο κ.λ.π., τον αφήνω σχολίαστο. Αρκετά με τους Ευαγγελάτους, έχουμε πήξει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr
politisvaris1@yahoo.gr

Blog Archive