Τρίτη 30 Σεπτεμβρίου 2008

TOYΣ THN EKANE Ο ΔΑΪΛΑΚΗΣ. ΔΕΝ ΠΑΡΑΙΤΕΙΤΕ ΑΠΟ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΤΕΛΙΚΑ. ΜΕ 150 Η ΝΔ. Με ΤΑΤΟΥΛΗ,ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟ,ΡΕΓΚΟΥΖΑ κλπ ΜΥΡΙΖΟΥΝ ΕΝΤΟΝΑ ΕΚΛΟΓΕΣ !!

Οι νέες δηλώσεις - φωτιά του Στ. Δαϊλάκη...

.
Κατορθώσαμε να ξανακάνουμε το ΠΑΣΟΚ κόμμα... Πιο μπροστά από μένα θα φύγει ο Καραμανλής!
.
Στις δηλώσεις που έκανε πριν από λίγο στους δημοσιογράφους, έξω από την Βουλή, ο Σταύρος Δαϊλάκης είπε:
"Αυτά που είπα, τα είπα για το καλό της κυβέρνησης και του Καραμανλή. Λυπάμαι που ο Καραμνλής είναι δεύτερος από ένα κόμμα δωματίου οπως είναι το ΠΑΣΟΚ. Αυτό κατορθώσαμε. Ξανακάναμε κόμμα το ΠΑΣΟΚ που ήταν απόκομμα και μέχρι πριν από ένα μήνα δεν μαζεύονταν πάνω από εικοσι άτομα στις συγκεντρώσεις ου.
Ζητώ συγγνώμη από τον ελληνικό λαό που η κυβέρνησή μας δεν έλυσε τα προβληματα του.
Ελπίζω η θυσία Δαϊλάκη να είναι η απαρχή για να πάρει πάλι μπροστά η κυβέρνηση.
Ο τελευταίος που θα φύγει από τη ΝΔ είμαι εγώ. Πιο μπροστά θα φύγει ο Καραμανλής.... Το λέω αυτό με την έννοια ότι πιο πιστός βουλευτής στον Καραμανλη από μένα δεν υπάρχει.
Δεν είμα βουλευτής με νοηματική.... Δεν είμαι άλαλος.
Βεβαίως και επιμένω για το περιβάλλον του πρωθυπουργού. Οταν υπάρχει πρόβλημα, η αυλή είναι αυτή που θέλει σκάψιμο...
Αυτή τη στιγμή ακούω την εντολή του λαού της Δράμας που μου λέει: μείνε, είσαι η φωνή μας".
Στην ερώτηση αν θα παραιτηθεί από βουλευτής, απάντησε:
"Η ΝΔ είναι το σπίτι μου. Θα κάνω ό,τι θέλει το κόμμα μου. Κανείς δεν μου ζήτησε παραίτηση. Τώρα πάω να παραλάβω την απόλυσή μου..."

1 σχόλιο:

ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr
politisvaris1@yahoo.gr

Blog Archive