Τρίτη 1 Ιουλίου 2008

Η ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΟΥ ΘΕΜΟΥ

ΝΑΤΟΣ ΚΙ Ο ΘΕΜΟΣ


1 ΙΟΥΛΙΟΥ 2008

"Επιβεβαιώνονται με τον πιο
κατηγορηματικό τρόπο οι υποψίες μου ότι ο ανακριτής ήταν μεροληπτικός απέναντί μου. Κατά την είσοδό μου, μου είπε ότι ανεξάρτητα αν υπάρχει πόρισμα της ΥΠΕΕ ή όχι, δεν πρέπει να έχω ούτε ένα ευρώ στη διάθεσή μου.Με βάση αυτό και άλλα στοιχεία για μεροληπτική διαδικασία σε βάρος μου και κυρίως, ότι η απόφαση υπαγορεύτηκε από τους αρμόδιους υπουργούς και μάλιστα για να γίνει αυτό το κατηγορητήριο επιστρατεύτηκε ο Μάκης Τριανταφυλλόπουλος.

Πρόκειται για πολιτική δίωξη σε βάρος του «Πρώτου Θέματος», με εμπνευστές επίορκους πολιτικούς και εκτελεστή έναντι μεγάλου χρηματικού ανταλλάγματος τον Μάκη Τριανταφυλλόπουλο"
Θέμος Αναστασιάδης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr
politisvaris1@yahoo.gr

Blog Archive