Τρίτη 23 Μαΐου 2023

Δύο πράγματα μισώ: Την αλαζονεία κ την βλακεία.

Μπορεί να είναι εικόνα δέρμα

Θα κάνω μια εξαίρεση σήμερα καθότι τα λαμπάκια έχουν ανάψει 2 μέρες τώρα.
Ακούστε ΠΑΝΗΛΙΘΙΑ όντα. Οταν κάποιοι βγήκαμε μπροστινοί δεν το κάναμε για το ΕΓΩ μας αλλά για την Πατρίδα κ το μέλλον των παιδιών μας
Τρία χρόνια φάγατε σανό με τον (φονικό ιό)έγινε ο κ@λος σας ΣΟΥΡΩΤΗΡΙ το μπράτσο δηλ.
Γίνατε ζουδια αντικοινωνικοί κ υποταχθηκατε. Εγιναν σε μια τετραετία όσα δεν είχαν γίνει ποτέ ξανα....
Ανεξάρτητα αν έγινε νοθεία τον ψηφίσατε εσείς που δεν έχετε στον ήλιο μοίρα
Λοιπόν ακούστε δίποδα οντα. Εγω έκανα τον αγώνα για την Πατρίδα μου κ θα εξακολουθήσω. Έκανα αγώνα για το μέλλον του παιδιού μου κ για τα δικά σας παιδιά.
Εκατομμύρια δεν έχω όμως είμαι απ' τις τελευταίες που θα πεινασει διότι θα βρω κ τον τρόπο.Οτι ώρα γουστάρω φεύγω για άλλη χώρα γιατί ΜΠΟΡΩ.......
Και έχω όλα τα εχέγγυα!!!!!
Συνεπώς αφού δεν συμμορφωνεστε γιατί να σκαω εγώ;
Διακοπές φιλαράκια μου κ χ@στηκα για το ρεύμα κ την βενζίνη στην τελική.
Το δικό μου παιδί δεν θα πεινάσει ακόμη το δικό σου όμως που θα πεινασει να πας στον Κούλη να στο ταισει.
Δεν είναι ΑΛΑΖΟΝΊΑ είναι ΘΥΜΟΣ.
Ότι είπα είπα τόσα χρόνια να κ αν πεινάσετε ευθεία........!!!!
Από σήμερα το φμπ για αστειακια μόνο.....!
Όπου δεν πίπτει λόγος πίπτει ράβδος.
Παίρνω το freddo μου κ μόνιμες διακοπές.
Έτσι κ αλλιώς συντόμως φεύγω για την αλλοδαπή.
Κόψτε το λαιμό σας όλοι εσείς που κοιμαστε ΟΡΘΙΟΙ.
Το χρέος μου θα το κάνω από όποιο μετερίζι είμαι αλλά για τους νοήμονες μόνο.
Εσείς οι Ρουφιάνοι που σας αφήνω επίτηδες οι κολλητοί σας μου δίνουν ρεπορτο καθημερινά
Τους έχω γραμμένους όλους τους συστημικούς εκεί που δεν πιάνει μελάνι.Γκεγκεεεεεεε;
Δεν ξεχνώ καταγράφω📩
Και για να τελειώσω alle άνευ retour πριν σας πάω τρένο ξέρετε κάποιοι ...!
ΤΑ ΣΕΒΗ ΜΟΥ στους εκλεκτούς μου νοήμονες ΦΙΛΟΥΣ ΜΟΥ! 

Ιππολύτη Ελενη Γαλανοπουλου

2 σχόλια:

  1. ΚΑΛΉ ΤΡΕΧΑΛΑ ΣΤΟΥΣ ΔΕΙΛΟΎΣ...
    ΜΑΥΤΟΝ ΤΌΝ ΤΡΌΠΟ
    ΥΠΟΣΤΗΡΊΖΕΤΑΙ ΤΟΥΣ
    ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ
    ΓΙΑ ΌΛΑ ΦΤΑΊΕΙ Ο ΚΟΣΜΑΚΗΣ ?
    ΤΙ ΛΕ?
    ΌΤΑΝ ΔΕΝ ΥΠΆΡΧΕΙ
    ΕΛΕΥΘΕΡΊΑ ΤΟΥ ΤΥΠΟΥ...
    ΤΙ ΓΝΏΣΗ ΝΑΧΟΥΝ...?

    ΔΕΝ ΠΉΡΑΤΕ ΝΑ
    ΕΚΤΥΠΏΣΕΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΜΟΙΡΑΣΤΕΊΤΕ ΤΗΝ
    ΓΝΏΣΗ...
    ΚΑΙ ΦΤΑΊΝΕ ΟΙ ΆΛΛΟΙ...
    (ΑΥΤΑΡΕΣΚΕΙΑ)
    ΕΚΤΎΠΩΣΕ 50 ΕΙΔΉΣΕΙΣ
    ΑΠΟ ΤΟ blog
    ΚΑΙ ΚΆΝΕ ΦΩΤΟΤΥΠΊΕΣ
    ΆΛΛΕΣ 200 ΦΟΡΕΣ ΚΑΙ ΜΟΊΡΑΣΕ.

    ΑΠΟΤΙ ΒΛΈΠΩ ΤΟ blog
    ΣΕ ΛΊΓΟ ΘΑ ΈΧΕΙ
    ΕΡΩΤΗΜΑΤΙΚΌ

    ΣΚΕΦΤΌΜΑΣΤΕ? ΕΛΛΗΝΙΚΆ...?



    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΑΜ !
    ΔΕΝ ΤΟ ΒΛΈΠΟΥΜΕ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr
politisvaris1@yahoo.gr

Blog Archive