Μπορεί τα δρομολόγια των τρένων να ξεκίνησαν εκ νέου μετά το έγκλημα των Τεμπών, ωστόσο τα προβλήματα παραμένουν. Όπως έγινε γνωστό, την Κυριακή η αμαξοστοιχία Αθήνα προς Θεσσαλονίκη έμεινε χωρίς ρεύμα για περίπου 30 λεπτά....
«Ξαφνικά λίγο έξω από τη Λάρισα το τρένο σταμάτησε. Είχε πέσει το ρεύμα, έσβησαν τα φώτα και δεν ξέραμε τι γινόταν. Όπως ρώτησα και το πλήρωμα, είπαν ότι ήταν πρόβλημα ηλεκτροδότησης και περιμέναμε πάνω από 30 λεπτά», δήλωσε ο κ. Μήνας, επιβάτης της αμαξοστοιχίας προς Θεσσαλονίκη.
Όπως αναφέρει το ρεπορτάζ, υπήρξε πρόβλημα στο ηλεκτροδοτικό δίκτυο του ΟΣΕ, με αποτέλεσμα να ακινητοποιηθεί για τουλάχιστον 30 λεπτά η αμαξοστοιχία.
«Δεν μάθαμε ακριβώς τι . Μας είπαν ότι το πρόβλημα ήταν στο δίκτυο του ΟΣΕ και το πλήρωμα το ίδιο ήταν αρκετά ανήσυχο. Θαέγινε ανοίξουν οι πόρτες πουθενά και θα κατέβουμε, θα έρθει λεωφορείο να μας πάρει να μας πάνε Λάρισα και από εκεί Θεσσαλονίκη; Δεν υπήρχε σχέδιο για το τι θα κάνουμε», συμπλήρωσε ο ίδιος επιβάτης.
Ως αποτέλεσμα οι επιβάτες έφτασαν με καθυστέρηση στη Θεσσαλονίκη
Η ιδιωτικοποίηση της περιουσίας του δημοσίου είναι πολιτκή επιλογή αρά η απάντηση των πολιτών αν διαφωνούν θα πρέπει να είναι πολιτική. Την πούλησαν υποτίθεται διότι ήταν ζημιογώνα αρά με το να μην χρησιμοποιείς το τραίνο δεν λύνεις κανένα πρόβλημα. Η εξυγείανση στα οικονομικά του οργανισμού έγινε θα σου πουν, τα υπόλοιπα ανήκουν στην εταιρεία και στο κράτος θα προσθέσω εγώ το οποία θα πρέπει να εποπτεύει διότι το τραίνο καλύπτει δημόσιες ανάγκες παρόλο που τώρα είναι ιδιωτική εταιρεία. Στην τελική μόνο το κράτος έχει την δύναμη να ξανα πάρει τον ΟΣΕ πίσω, αν το θέλει βεβαίως.
ΑπάντησηΔιαγραφή